Die teksten die er in staan.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je had goed gelezen en gekeken zou je dan weet dat er zijn links naar alle originele officiele fotos....en ze zijn precies hetzelfde als wat er op clues forum staat.
Iemand heeft wel met die fotos gerommeld maar niet clues forum.
Veel van deze 'iconic' beelden zijn gekrediteerd naar 2 of meer verschillende mensen.
Oh jawel, maar ik vraag het JOU!!!quote:Op donderdag 19 september 2013 09:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jij kan niet dingen zelf uitzoeken dan misschien wil je gewoon niet echt weten.
Goeie vraag,waarom zijn de fotos bewerkt.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die teksten die er in staan.
Plus waarom zouden dit soort foto's bewerkt worden?
Tenzij je gaat ontekennen dat er nooit gebouwen hebben gestaan, en of verdwenen zijn zonder ook maar een beetje rommel achter te laten?
Maar waarom ? Is het niet beter om het lezen van het originele bron?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik vraag het JOU!!!
Waarom zouden foto's bewerkt worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Goeie vraag,waarom zijn de fotos bewerkt.
Wie heeft nou ontkennen dat er nooit gebouwen hebben gestaan?
Je stelt domme vragen en je verwacht ik om alles uit te leggen.
Voor mij heeft clues forum 'n enorme 'con job'/hoax ' best wel eenvoudig uitgelegd.
Ja klopt mijn antwoord op jou vraag staat in een van de vorige 72 topics over deze materie!quote:Op donderdag 19 september 2013 09:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar waarom ? Is het niet beter om het lezen van het originele bron?
Doe me een lol en verdiep je er eens in. Die buitenwanden zaten vol stalen (U-)balken.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het vliegtuig kwam een raamwerk tegen, geen enkele paal of solide plaat.
Ja, dat zeg ik toch... dat is geen solide stuk staal.quote:Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe me een lol en verdiep je er eens in. Die buitenwanden zaten vol stalen (U-)balken.
[ afbeelding ]
racistquote:
ja jij bent.quote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, die Joden hebben het al eeuwen terug bekonkeld en nu ben ik de bad guy.
Ik dacht dat jij een dame wasquote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, die Joden hebben het al eeuwen terug bekonkeld en nu ben ik de bad guy.
Op FOK! zijn geen vrouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:09 schreef theguyver het volgende:
Ik dacht dat jij een dame was![]()
En de Joden kunnen er wel wat aan hebben gehad aangezien de VS zich in de regio ging bemoeien.
Ja, iemand haalt een prophecy uit de Thora erbij en ik troll. Is ook.quote:Op zondag 22 september 2013 23:35 schreef Gray het volgende:
Nu zit je te trollen CC. Dat is niet leuk. Dit is een interessant topic, alleen al om de opzienbarende zienswijzen en persoonlijkheden die zich hier openbaren. Ik kan me voorstellen dat die nu ontmoedigd raken op hun serieuze wijze te reageren.
Diegene post dat misschien wel uiterst serieus. Dat het voor jou absurd lachwekkend overkomt rechtvaardigt toch niet dat je iemand zo te kakken zet, mag ik hopen?quote:Op zondag 22 september 2013 23:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, iemand haalt een prophecy uit de Thora erbij en ik troll. Is ook.
Grow a skin als je dat al te kakken zetten vindt.quote:Op zondag 22 september 2013 23:38 schreef Gray het volgende:
Diegene post dat misschien wel uiterst serieus. Dat het voor jou absurd lachwekkend overkomt rechtvaardigt toch niet dat je iemand zo te kakken zet, mag ik hopen?
Ik ben soms gevoeliger dan anders. Ik kan alleen maar hopen dat het voor anderen niet zo is. Al weet ik dat het voor sommigen net zo voelt...quote:Op zondag 22 september 2013 23:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grow a skin als je dat al te kakken zetten vindt.
Ik maak me meer zorgen om tribalwars.quote:Op zondag 22 september 2013 23:45 schreef Copycat het volgende:
We zitten rondom volle maan, hè? Maar aan Teenwolfs reactie te zien, kan hij het wel relativeren.
Jij bent niet de enige.quote:Op zondag 22 september 2013 23:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om tribalwars.
Maar speelde toen ook niet het schandaal dat ze informatie onderschepten via de Mossad vanuit Amerikaanse telecom en informatietechnologie?quote:Op maandag 23 september 2013 00:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige.
+ copycat is op dreef![]()
Maar over gedeelte van Israel, ben ik niet volledig mee eens.
Ze hielden zich redelijk gedeisd de laatste tijd en was meer bezig met binnenland politiek tot het syrie gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |