Apart, voor 2001 ben ik er namelijk nog binnen geweest voor een studiereis...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:02 schreef theguyver het volgende:
Volgens het septemberclues forum/docu is alles CGI dus alles om het beruchte gebied is afgezet en alles wat wij op TV zien is CGI vliegtuigen etc.
alle getuigen zijn false, er zijn geen of nauwelijks slachtoffers en het is een volledige hollywood productie.
althans.. kort samen gevat.
de gebouwen..
poof... gone
althans het komt niet aan bod alleen dat het weg is
had je die niet ooit een keer gepost?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog foto's dat ik bovenop Twin Towers sta. It must have been a dream ...
Stond je op allebei tegelijk?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:06 schreef Copycat het volgende:
Das een behoorlijke split.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stond je op allebei tegelijk?
Niemand heeft ontkent dat de torens heeft bestaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:06 schreef Copycat het volgende:
Toen had ik het moeten weten, hè?quote:
Maar wanneer werd realiteit CGI? Dat is mij nog niet helemaal helder.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:20 schreef Tingo het volgende:
Niemand heeft ontkent dat de torens heeft bestaan.
Alleen de beelden die uitgezonden zijn op TV, terwijl tegelijkertijd explosieven werden gebruikt. Timing to the max.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wanneer werd realiteit CGI? Dat is mij nog niet helemaal helder.
Dus je maak commentaar over iets dat je heb niet gekeken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:02 schreef theguyver het volgende:
Volgens het septemberclues forum/docu is alles CGI dus alles om het beruchte gebied is afgezet en alles wat wij op TV zien is CGI vliegtuigen etc.
alle getuigen zijn false, er zijn geen of nauwelijks slachtoffers en het is een volledige hollywood productie.
althans.. kort samen gevat.
de gebouwen..
poof... gone
althans het komt niet aan bod alleen dat het weg is.
ik moet zeggen heb niet alles gelezen of bekeken.. want zelfs theoretisch vind ik het onmogelijk...
jawel heb wel veel gekeken.. kritisch net als loose change en al die andere filmpjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus je maak commentaar over iets dat je heb niet gekeken.
Typisch.
Die vent Anthony Lawson maker van September Clues BUSTED filmpje heeft ook niet de 2008 versie gezien.
Hij probeert 'n beetje te slim te doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen halszaak om over door te emmeren.
S goed hoor - dan kan je gewoon je tijd verspillen aan t spelen met sprinkers en t analyseren van CGI beelden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
jawel heb wel veel gekeken.. kritisch net als loose change en al die andere filmpjes.
En ik geef comentaar omdat het nergens op slaat, als het nergens op slaat neem ik geen moeite meer om verder te kijken en mijn tijd te gaan verknoeien er aan.
en ja ik ben aardig door je forum waar je mee aan komt zetten gebladerd.. ook daar komen dingen naar voren wat uit de lucht is gegrepen.
wil neit zeggen dat ik er GEEN tijd in heb gestoken in jou theorie. maar ik geef netjes aan dat ik niet ALLES heb gezien..
foto's en bouw schema's en materiaal + orders van het bedrijf waar ik voor werk aan de new york brandweer en aan het wtc zelf.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
S goed hoor - dan kan je gewoon je tijd verspillen aan t spelen met sprinkers en t analyseren van CGI beelden.
Ik ga niet verder in discussie met je guyver - tis echt a waste of time.
motorbloempje.. ik denk dat je beter ff de docu spetmeberclues kan kijken, zie OPquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, hoe zit het dan met al die beelden gemaakt door particulieren? Is álles onderdeel van een groot afstudeerproject van Communicatie en Multimedia Design van de HAN ofzo?
Was het niet zo dat vrijwel alle amateurbeelden andere edits zijn van hetzelfde bronmateriaal, dat afkomstig is van een mediabedrijf?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, hoe zit het dan met al die beelden gemaakt door particulieren? Is álles onderdeel van een groot afstudeerproject van Communicatie en Multimedia Design van de HAN ofzo?
Dan ook niet meer zeuren over al dan niet aangepaste posts. Het is nu wel duidelijk dat er niets gebeurd is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
S goed hoor - dan kan je gewoon je tijd verspillen aan t spelen met sprinkers en t analyseren van CGI beelden.
Ik ga niet verder in discussie met je guyver - tis echt a waste of time.
meen zelfs ergens gelezen te hebben dat door een soort van EMP particuliere video/camera's niet meer werkten ..quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Was het niet zo dat vrijwel alle amateurbeelden andere edits zijn van hetzelfde bronmateriaal, dat afkomstig is van een mediabedrijf?
Dat was volgens mij in het geval van telefoons, veroorzaakt door een blackout (wat vaak wordt toegepast tijdens rampen, crises en rellen).quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
meen zelfs ergens gelezen te hebben dat door een soort van EMP particuliere video/camera's niet meer werkten ..
maar nooit meer iets van weer gevonden.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef oompaloompa het volgende:
Tingo, ik had nog een vraag aan het einde van de vorige thread:
Je zegt dat aluminium niet hard genoeg is om door staal te gaan.
Verder zeg je dat het gebouw opgeblazen is.
Explosies zijn niets dan een harde verplaatsing van lucht.
Lucht is zeker niet harder dan staal.
Hoe combineer je die gegevens? Waarom denk je dat lucht wel door staal kan maar aluminium niet?
Heb je het antwoord op mijn vraag al onderzocht?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
Heb even snel door die septemberclues heengezapt (thee is bijna op, dan moet ik écht aan de slag), maar ja, alles kán met CGI worden gemaakt. Als je ziet wát ze kunnen doen, dat is gewoon prachtig/geweldig, maar dat het kán/mogelijk is is wat ze hier bewijzen, en niet dat het ook daadwerkelijk gebeurd is, in mijn ogen.
Deze? Geen idee. Als het al bewerkt is/kan worden zou ik persoonlijk zeggen dat het compleet andere beelden zijn. Andere klas/school dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Was het niet zo dat vrijwel alle amateurbeelden andere edits zijn van hetzelfde bronmateriaal, dat afkomstig is van een mediabedrijf?
Ja, die.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Deze? Geen idee. Als het al bewerkt is/kan worden zou ik persoonlijk zeggen dat het compleet andere beelden zijn. Andere klas/school dus![]()
Ik stel hier de vraag hoe het dan gedaan zou moeten zijn, en jij stelt een aanvullende vraag die ik dus óók niet kan beantwoorden.
wijdbeens, geen probleemquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stond je op allebei tegelijk?
uitgebreid uitvergroot en zo..quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Heb regelmatig van die filmpjes zitten bekijken met mooie paint-rondjes en 'ZIE JE NOU WEL' groot in beeld, maar het enige wat ik dan zie is mensen die te graag dingen willen zien.
Say whut?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
en dat de cockpit aan de andere kant van het gebouw weer uitkwam en dat de piloten de val overleefden.
Ik doel dan ook niet op de resultaten van de zoekbalk van youtube, maar de verwijzingen in de officiele media. Gezien je lijkt te vertrouwen op het verhaal zoals zij dat schetsen, is dat juist hetgeen jij in zou moeten duiken om je eigen standpunt te sterken, en dat van anderen onderuit te halen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Heb regelmatig van die filmpjes zitten bekijken met mooie paint-rondjes en 'ZIE JE NOU WEL' groot in beeld, maar het enige wat ik dan zie is mensen die te graag dingen willen zien.
Je hebt nog niet genoeg van die youtube filmpjes gekeken, als je dat niet weet.quote:
Zolang je geen factcheck hebt gedaan, heb je behalve (blind) vertrouwen in autoriteit ook geen reden om te geloven in de echtheid van de beelden. Daarom probeer ik je ook te laten onderzoeken waar je nu eigenlijk echt in gelooft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan de echtheid van de beelden.
Behalve de echtheid van de beelden, staat ook de betrouwbaarheid in het geding. De context waarin de beelden zijn uitgekomen zijn ook van belang bij het waarheidsgehalte van de officiële verklaring. Hiermee doel ik op de bron(nen) waar de beelden van afkomstig zijn.quote:Dat je over motieven en eventuele opzet kunt twijfelen, prima. Dat de VS zelf mensen heeft ingehuurd om die torens in te vliegen, en dat het dus geen 'terroristen' waren, dat het wel échte terroristen waren maar dat ze slinks enabled werden om een actie op grote schaal uit te voeren, en ga zo maar door: daar kan ik nog prima inkomen dat je dat gelooft/wilt bewijzen. Maar de echtheid van de beelden? Nee, daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen, zeker niet als het grootste argument 'een vliegtuig kan niet door die gebouwen heen vliegen/schieten' is.
Ik wist niet dat 9-11 ook zo'n impact had op 3e klas natuurkundelessen!quote:Dat is simpelste natuurkunde die ik zelfs nog in de 3e klas heb gehad.
ja... die theorie zwerfde in het eerste jaar beetje rond..quote:
Een vliegtuig kan wel tegen een gebouw vliegen,maar knalt uit elkaar omdat het grotendeels aluminium is(zoals Bijlmerramp met een fucking Boeing 747 Cargo!!).En nooit geweten dat kerosine(20K liter) gewapend beton constructies kon laten smelten,waardoor een hele gebouw in 2 uur weg is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan de echtheid van de beelden.
Dat je over motieven en eventuele opzet kunt twijfelen, prima. Dat de VS zelf mensen heeft ingehuurd om die torens in te vliegen, en dat het dus geen 'terroristen' waren, dat het wel échte terroristen waren maar dat ze slinks enabled werden om een actie op grote schaal uit te voeren, en ga zo maar door: daar kan ik nog prima inkomen dat je dat gelooft/wilt bewijzen. Maar de echtheid van de beelden? Nee, daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen, zeker niet als het grootste argument 'een vliegtuig kan niet door die gebouwen heen vliegen/schieten' is. Dat is simpelste natuurkunde die ik zelfs nog in de 3e klas heb gehad.
De haviken hadden een nieuwe Pearl Harbor nodig om hun PNAC plannetje te kunnen versnellen. Kwam dus wel erg mooi uit dat er ineens 19 haatbaarden vlieglessen in notabene de VS aan het nemen waren om zo de aanslagen van de eeuw uit te voeren.quote:World Trade Center
Het lease-contract had betrekking op de WTC-torens één, twee, vier en vijf, en ongeveer 39.500 m2 kantoorruimte. Silverstein betaalde zelf $14 miljoen aan eigen geld voor het contract. De overeenkomst omvatte ook het recht van Silverstein, zijnde leaseholder, om de gebouwen te herbouwen, mochten ze verwoest worden.
Nadat de deal gesloten was, verzekerde hij de WTC-gebouwen. De verzekeringspolis werd ondertekend door 24 verzekeringsaanbieders voor een totaal van 3,55 Miljard US dollar per geval van zaakschade. Dit is later punt van discussie gebleken tussen Silverstein en de verzekeringsmaatschappijen, omdat Silverstein de aanslagen als 2 gevallen zag (per inslag van een vliegtuig één geval van schade), en de verzekeringsmaatschappijen de beide vliegtuiginslagen als één geval bekeken.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Larry_Silverstein
Zeg ik dat joh?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:54 schreef Terecht het volgende:
19 haatbaarden waren al bezig een aanslag voor te bereiden, dus heeft de de PNAC-kliek besloten in te grijpen en het zelf maar te gaan doen. dafuq?
je weet dat hij alsnog per maand voor de gebouwen $102 million huur betaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
De gebouwen (WTC) waren niet zo succesvol als men denkt en hadden te kampen met leegstand en verval. Grote kostenpost dus. Zie het boek "Divided we stand" van Eric Darton. Bij vernietiging van het complex zou Silverstein een boel geld opstrijken om het complex te mogen herbouwen:
[..]
De haviken hadden een nieuwe Pearl Harbor nodig om hun PNAC plannetje te kunnen versnellen. Kwam dus wel erg mooi uit dat er ineens 19 haatbaarden vlieglessen in notabene de VS aan het nemen waren om zo de aanslagen van de eeuw uit te voeren.
Ik snap dat het nogal absurd klinkt, maar ik denk ook dat er geen sprake was van passagiersvliegtuigen die de torens ramden. Die leugen is subtiel door de media in onze breinen geplant door de CGI beelden tot in den treure te herhalen. Ik denk dat de torens zijn opgeblazen nadat ze ontruimd zijn. De verdiepingen rondom de impact zone stonden leeg. De bedrijven die daar gevestigd waren, zijn onderdeel van de hoax en bestonden daar dus alleen op papier. Fictieve kantoorruimte dus.
Een grote scam om geld binnen te harken, de Patriot Act er door te drukken en om een eindeloze War on Terror te kunnen beginnen waaraan nog veel meer geld wordt verdiend.
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:09 schreef ems. het volgende:
CGI
En al die mensen die destijds aanwezig waren in New York hebben zich natuurlijk ook vergist in of het nou een passagiersvliegtuig of een ufo was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |