Jazeker!quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wonen toch mensen in het zuiden van NL?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt zat mee. Bij Eindje de grens over, ben je zo!
*checkt profiel*quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker!
Toffe mensen zelfs.
Goeie gozers, ook.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Je preekt een tikje voor eigen parochie, jong!
het zuiden is tofquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Er wonen toch mensen in het zuiden van NL? Zo vaak kom ik daar ook niet, ik kan het mis hebben
Ik ken het eigenlijk helemaal niet. Ben 1x in Maastricht geweest en 1x in Vaals. Oja, en 1x in Eindhoven.quote:
heb een goede vriend in Valkenswaard wonen, dus daar ben ik wel een paar keer per jaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk helemaal niet. Ben 1x in Maastricht geweest en 1x in Vaals. Oja, en 1x in Eindhoven.
Klinkt als een eind wegquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een goede vriend in Valkenswaard wonen, dus daar ben ik wel een paar keer per jaar
trustenquote:
woon jij in amsterdam?quote:
dat is idd een lastige routequote:
uur tot Den Bosch en dan nog idd een half uurtjequote:Op vrijdag 13 september 2013 00:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd een lastige route
Klopt! Zou er eens vaker heen moeten gaan, ik vind het ook heerlijk om lange afstanden te rijdenquote:
Jij ook alvast welterusten Minthyquote:
Welterusten Koenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
alcohol is op, ik ga er een eind aan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
krijg je nog een afscheidsfeestje ?quote:
Vast wat handjes en dat was het. Ik ben iig vroeg weg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bossie bloemen, kaartje en een handje vanmiddag?
quote:
quote:
zoiets had ik laatst ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:50 schreef acnaib80 het volgende:
Ze gaan op mijn werk vertellen hoe onze toekomst eruit ziet :s
Kunnen ze dat tegenwoordig al? Het weer is al lastig....quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:50 schreef acnaib80 het volgende:
Ze gaan op mijn werk vertellen hoe onze toekomst eruit ziet :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |