Nee bedankt, uit principe koop ik hier niet eens van.quote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef Betuwenaar het volgende:
De reden waarom de auto zo goedkoop is omdat hij waarschijnlijk wel roest heeft ergens, daarnaast zal de kilometerstand wel lichtelijk teruggedraaid zijn. Deze diesel heeft in 16 jaar 130.000 kilometer gelopen, ongeveer 8000 per jaar. Omslagpunt voor het brandstof is dus nooit gehaald.
En de velgen zeggen genoeg over de vorige eigenaar
quote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
Zal er vanavond even naar kijken...
- z'n 16k denk ikquote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Descendent het volgende:
Gewoon een goeie Corolla kopen; laat ik er nu toevallig eentje te koop hebben staan....
(is echt een leuke auto trouwens; wel net iets boven de 1000 euro).
Maar ongeacht wat je gaat kopen, belangrijker is om te weten:
- Hoeveel KM's denk je per jaar te gaan rijden
- Veel snelweg? Dan geen klein Alto-205 baksel.
- Veel stad? Dan geen grote auto etc.
Dusse... enlighten us!
Morgen is mijn monteur weer beschikbaar, was helaas vandaag niet beschikbaarquote:Op maandag 16 september 2013 17:45 schreef invine het volgende:
[..]je kan altijd even een pm/dm sturen voor meer info!
Auto (benzine zou ik doen) kopen die een beetje leuk mee kan op de snelweg.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
- z'n 16k denk ik
- werk snelweg rest polderweggetjes
- Bijna geen stad.
[..]
Morgen is mijn monteur weer beschikbaar, was helaas vandaag niet beschikbaarIk heb helaas echt 0,1% verstand van auto's weet ongeveer net dat ze 4 wielen hebben.
Probleem is dat ik ook tamelijk lang ben (1.97), als ik in een corsa zit (die van me vriendin) moet ik helemaal naar achter met de stoel om een beetje normaal naar buiten te kijken.
Bedankt, voor dat ik morgen mijn kennis opbel maak ik even een lijstje van wat mijn wensen zijn en houd ik dit allemaal in de gaten.quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Descendent het volgende:
[..]
Auto (benzine zou ik doen) kopen die een beetje leuk mee kan op de snelweg.
Dus geen 1.0 motor, maar MINSTENS een 1.3 16 klepper. (beter nog: 1.6 16v.). Die zijn wat rustiger ook bij 120 km.h
Lang ben ik ook (1.98m) ik pas prima in bijvoorbeeld een Saab, maar minder in de op één na nieuwste Seat Leon. Goed in een Alto, maar minder in een ford fiesta.
Om het even welke: Toyota Corolla past voor mij en mn bijna 2 meter op zich aardig.
T is alleen wel een relatief lage auto; als in je zit voor je gevoel dicht bij de grond (hoofdruimte genoeg). Zo iets zou ik voor gaan; of evt.... maar dan moet je net een goede tegenkomen.... een Opel Astra o.i.d.
Jouw ervaring met je lengte zegt niet veel over hoe een ander in een auto zit. Ik ben zo ongeveer net zo lang als jij (2.00m), en zit - helaas- matig in een Corolla (modellen van 1992-2004) en uitstekend in een Fiesta (vanaf 2002 tot heden).quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Descendent het volgende:
Lang ben ik ook (1.98m) ik pas prima in bijvoorbeeld een Saab, maar minder in de op één na nieuwste Seat Leon. Goed in een Alto, maar minder in een ford fiesta.
Om het even welke: Toyota Corolla past voor mij en mn bijna 2 meter op zich aardig.
T is alleen wel een relatief lage auto; als in je zit voor je gevoel dicht bij de grond (hoofdruimte genoeg). Zo iets zou ik voor gaan; of evt.... maar dan moet je net een goede tegenkomen.... een Opel Astra o.i.d.
Misschien wel; de fietstas waar ik in zat was van 2000 of eerder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:04 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Jouw ervaring met je lengte zegt niet veel over hoe een ander in een auto zit. Ik ben zo ongeveer net zo lang als jij (2.00m), en zit - helaas- matig in een Corolla (modellen van 1992-2004) en uitstekend in een Fiesta (vanaf 2002 tot heden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |