Omdat het een diesel is en belasting rond de 300 euro zit per kwartaal daarbij is de auto ook 15jaar oudquote:Op donderdag 12 september 2013 22:31 schreef xzaz het volgende:
Ok, ik ben me aan het oriënteren voor een auto. Ik moet een auto voor de winter voor werk en het rijden naar me vriendin![]()
Als ik deze auto pak:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=236203674&asrc=st
Is dat een goed bakkie. Ik snap alleen niet waarom die zo goedkoop is?
kan. In deze prijscategorie moet je goed opletten. Zo weinig kilometers zou ik niet vertrouwen. Of er is geklooid of hij heeft lang stilgestaan. Beiden niet handig.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:50 schreef ThaKiller het volgende:
Van wat ik gehoord heb zijn oude golfjes meestal flink afgeragt, dus bedenk je of je dat risico wil lopen.
1.4, top motortje, trekt de gemiddelde golf eruit bij het stoplichtquote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef Q.C.Passed het volgende:
Cliootje 1 phase II. 1.2 of 1.4 (dit liever) gewoon leuk goedkoop rijden. Wel letten op homokineetjes die versleten zijn.
ja hoor nog ffquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:18 schreef Daeron het volgende:
[..]
1.4, top motortje, trekt de gemiddelde golf eruit bij het stoplicht
Valt toch wel mee? Heeft de auto gemiddeld zo'n 9.500 km per jaar gereden. Is in geval van een klein wagentje best plausibel (wordt toch vaak gebruikt als tweede vervoersmiddel), en niet dusdanig weinig dat er gevreesd moet worden voor nadelige effecten op rubbers, remmen ed.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kan. In deze prijscategorie moet je goed opletten. Zo weinig kilometers zou ik niet vertrouwen. Of er is geklooid of hij heeft lang stilgestaan. Beiden niet handig.
Een golf weegt meer dan een ton, de clio 1 weegt nog geen 900 kilo. Vermogen is leuk en aardig, maar als dat vermogen opgaat aan het meezeulen van extra gewicht heb je er nog geen reet aan.quote:
Goede optie ts! Nieuwer en beter rijdt je niet voor dit geld (en maandelijkse kosten)quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef invine het volgende:
V&A / [TK] Renault Clio 1999 1.4 RT
Mag je voor 1200 euro ophalen, maar heb je wel een goed onderhouden clio die nog wel een tijdje meekan!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Goede optie ts! Nieuwer en beter rijdt je niet voor dit geld (en maandelijkse kosten)
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef invine het volgende:
V&A / [TK] Renault Clio 1999 1.4 RT
Mag je voor 1200 euro ophalen, maar heb je wel een goed onderhouden clio die nog wel een tijdje meekan!
Zal er vanavond even naar kijken...quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Goede optie ts! Nieuwer en beter rijdt je niet voor dit geld (en maandelijkse kosten)
Omdat het een afgeragde Marokkanenbak is?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:31 schreef xzaz het volgende:
Is dat een goed bakkie. Ik snap alleen niet waarom die zo goedkoop is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |