Hierbij bied ik, met pijn in mijn hart, mijn Clio te koop aan. Ik heb hem gekocht om naar stage te rijden in 2009 en had het idee hem daarna te verkopen, maar hij is gebleven en heb hem nu bijna 4 jaar. Maar nu ik mijn laatste stage alweer meer dan een half jaar geleden heb afgerond en ik de auto eigenlijk zelden tot nooit gebruik verkoop ik hem.
De auto heeft mij altijd overal gebracht, ben er mee naar midden Italië gereden en een jaar later naar Zuid-Frankrijk en Bracelona. De reden dat die mij nooit in de steek heeft gelaten is vooral dat ik nooit bezuinigd heb op onderhoud, eerst bij een Renault dealer zelf en daarna bij een Bosch Car Service omdat de monteur die bij Renault werkte daar naar toe is gegaan.
Wat er in de afgelopen vier jaar aan onderhoud is gedaan:
• Nieuwe katalysator (09-08-2013)
• Nieuwe accu (31-07-2013)
• Aandrijfas vervangen RV (22-01-2013)
• Twee nieuwe achterbanden (175/65r14 82T Vikings) (22-01-2013)
• Koppakking en cilinderkoprevisie (18-10-2012)
• Distributieriem en waterpomp (18-10-2012)
• Nieuw thermostaathuis & wiellager achter (28-09-2012)
• Nieuwe multiriem & antenne + voet (28-09-2012)
• Nieuwe schokdemper RV (06-03-12)
• Ruitesproeierpomp (05-12-11)
• Nieuwe schokdemper LV (14-02-11)
• Stuurkogel LV&RV (14-02-11)
• Remset achter (22-07-11)
• Beide wiellagers (2010)
En de gebruikelijke kleine dingen zoals; interieurverlichting, dimlicht/grootlicht, nieuwe spiegelglas rechts. En natuurlijk jaarlijks onderhoud.
Ondanks alles dat is vervangen heeft de auto helaas ook wat minpunten:
• Zit een kras in rechter achterscherm, zie foto.
• De centrale deurvergrendeling werkt niet meer, er zitten nieuwe batterijen in maar het "klik" kastje moet gesoldeerd worden op de printplaat.
Maar naast de minpunten is het een geweldig rijdende auto waar je zonder zorgen nog een aantal jaar flink veel plezier van kan hebben.
Hij heeft ook nog wat opties:
• Elektrische ramen.
• Mistlampen (nu gewrapt met gele folie, maar is te verwijderen).
• Achterbank in delen neerklapbaar.
• Radio CD speler van Pioneer (geen mp3 of aux/usb).
• Geen boordcomputer! (die van een paar jaar later hebben een ander dashboard (andere tellers en middenconsole zit nog een bolletje op) en deze computer kan problemen geven!).
• 2 reserve sleutels.
• Volwaardig reserviewiel met kruk.
• Dakdragers.
En natuurlijk de KM stand: 152XXX (er wordt nog mee gereden!) en de distributieriem is vervangen tijdens de vervangen van de koppaking rond 145XXX.
Zonder foto's in deze advertentie natuurlijk niet compleet:
![FGWdYoG.jpg]()
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's zijn gemaakt in het bos omdat ik daar woon.Vraagprijs: ¤1395 en de auto staat in Nuenen (tussen Eindhoven en Helmond)
Zeuren over de prijs oid stel ik niet op prijs en als je wilt bieden dan nodig ik je graag uit om te komen kijken.
Ook elke controle mag op de auto gedaan worden, of je het bij een garage wilt doen of iemand mee neemt is mij om het even. Ik heb eventueel oprijblokken zodat er onder de auto gekeken kan worden.
Als er vragen zijn hoor ik het wel
[ Bericht 1% gewijzigd door Lt.Surge op 14-09-2013 13:04:18 ]
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.