quote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Jij haalt ze ook wel eens door elkaar!
* Kyara zoekt even de rest van de fotoserie op....quote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Jij haalt ze ook wel eens door elkaar!
Hahaha ja, dit was echt een wilde gok. Er was een ezelsbruggetje maar dat kan ik niet onthouden hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
Priceless hoe iedereen echt iedere keer fout gokt. En dan twijfelen over een- of twee-eiig
bij dat laatste krijg ik altijd ruzie met mijn vent.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef Joene het volgende:
Maar goed sex en 30+ en versieren dus ?
En dat is juist zo makkelijk!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha ja, dit was echt een wilde gok. Er was een ezelsbruggetje maar dat kan ik niet onthouden hoor
Mij! Ze lijken en zijn allebei mooooooi!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
Riley
Ik moet nu iedere keer aan Isa denken als ik haar zie, met dank aan... .?
zolang je d'r niet gelijk op duikt zal het toch wel meevallen ?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
bij dat laatste krijg ik altijd ruzie met mijn vent.
Ik heb jequote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
Riley
Ik moet nu iedere keer aan Isa denken als ik haar zie, met dank aan... .?
Het is heel makkelijk inderdaad. Maar mijn geheugenproblemen zijn geen grapjequote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
En dat is juist zo makkelijk!
rOze/rOOd = J
blAuw/pAArs = D
nope. Hij vind dat echt heel erg.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef Joene het volgende:
[..]
zolang je d'r niet gelijk op duikt zal het toch wel meevallen ?
die is fijn. Heeft M ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:
En qua drinkbeker, deze willen wij
[ afbeelding ]
oh jaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk inderdaad. Maar mijn geheugenproblemen zijn geen grapje
mooie vrouwen heb je nooit alleenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef becky27 het volgende:
[..]
nope. Hij vind dat echt heel erg.
No prob hoor. Het wordt wel ietsje beter al. Ik weet de namen van mijn zoons in ieder geval elke dag weerquote:
for sure!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:39 schreef Joene het volgende:
[..]
mooie vrouwen heb je nooit alleen
Hoe heet deze?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:
En qua drinkbeker, deze willen wij
[ afbeelding ]
Fijn dat het wat beter wordt. Maar dat laatste lijkt me toch wel heel naar als dat niet het geval isquote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef L-E het volgende:
No prob hoor. Het wordt wel ietsje beter al. Ik weet de namen van mijn zoons in ieder geval elke dag weer
dat probleem heeft tico in elk geval geen last vanquote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef becky27 het volgende:
[..]
for sure!Mooie mannen ook niet trouwens......
Goedemorgen Suikertquote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind Riley ook erg veranderd sinds de meet!
Maar ik vind het echt niet kunnen dat jij de dochter van Spirit stiekem gebaard hebt
(oh wacht, ik snap nu ineens dat je bedoelt dat je je hebt laten bezwangeren.. juist ja![]()
)
En wortelprut is top. Ik krijg zin in de smeerlapperij van het hapjes voeren.
Is deze pinguin aan 't vissen?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
dat probleem heeft tico in elk geval geen last van
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Is deze pinguin aan 't vissen?
whehehe nee , complimentjes hengelen heb ik fok! Niet voor nodigquote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Is deze pinguin aan 't vissen?
je hebt Tico!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe nee , complimentjes hengelen heb ik fok! Niet voor nodig
Die vind ik zo gaafquote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200182232%20005%2037%202846%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
daaromquote:
Hier. Ik vind dat ik er top uit ziet voor een 34 jarigequote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Olf het volgende:
Even allemaal foto's van jezelf plaatsen hoor, zo kan ik niet raten. Ik ben pas al met m'n hoofd uit de kast gekomen.
Doe je wel een beetje rustig aan :p . Er is eerst nog iets heerlijk dat weekend heet.quote:
neuken ?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:53 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Hier. Ik vind dat ik er top uit ziet voor een 34 jarige
[ afbeelding ]
als je nog wat controle hebt over je kaakspieren met anders zonder gaarne .quote:
Ik heb vanavond voor het eerst een potje gegeven, ik vond het nogal een bende gevenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef Suikertante het volgende:
En wortelprut is top. Ik krijg zin in de smeerlapperij van het hapjes voeren.
Zonder wandelstok gaat het niet eens doorquote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef -mandy- het volgende:
Vergeet je je wandelstok niet Joene?
Volgens mij kun je het wel 24 uur bewaren maar of dat ook kan als het al opgewarmd is geweest weet ik niet. Ik schep de helft in een bakje en zet dat in de magnetron. De rest blijft in het potje in de koelkast.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond voor het eerst een potje gegeven, ik vond het nogal een bende geven. Zat zelf teveel onder om een foto van te maken
Nu ik het erover heb, heb ik nou goed begrepen dat ik het potje morgen weer in de magnetron kan zetten en dan de andere helft geven? Of moet ik de rest weggooien?
bacteriegroei geloof ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:10 schreef -mandy- het volgende:
Waarom zou je het niet 2x mogen opwarmen?
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef becky27 het volgende:
Isabel was vandaag op het kdv bij een andere baby die in de wipstoel zat, gaan staan om die te aaien.Baby is twee weken jonger en Isabel gedroeg zich als een peuter die een klein baby'tje aait.
ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef becky27 het volgende:
Isabel was vandaag op het kdv bij een andere baby die in de wipstoel zat, gaan staan om die te aaien.Baby is twee weken jonger en Isabel gedroeg zich als een peuter die een klein baby'tje aait.
Wooow je baby heeft al moedergevoelens! Wat superschattig.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef becky27 het volgende:
En dan 's avonds vanquote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, dat laatste is wel vervelend. Dat vond ik ook het slopende toen ik nog werkte: als ze om 5 uur kwamen voor een voeding. 2 kinderen later gaat de wekker. Ben je dus vanaf 5 uur s ochtends in touw
Nu is het meestal een uurtje of 8
(oh jee..... fokwet?)
Je mag het maar een keer opwarmen. Alhoewel ik me ook afvraag hoeveel kwaad dat nou echt kan.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef pessie het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst een potje gegeven, ik vond het nogal een bende geven. Zat zelf teveel onder om een foto van te maken
Nu ik het erover heb, heb ik nou goed begrepen dat ik het potje morgen weer in de magnetron kan zetten en dan de andere helft geven? Of moet ik de rest weggooien?
Ik wens/eis/wil nog wel een reactie op mijn wortelbaby's en filmpje hoor. Vervelend dat jij op een verkeerd knopje drukt maar daar kunnen mijn baby's niks aan doenquote:
Deze bejaarde niet hoor.... avondmensquote:Op vrijdag 13 september 2013 07:39 schreef Fieder het volgende:
En zijn de bejaarden nog niet wakker? Die zijn toch om 5 uur wel weer uit de veren?
Het is ook wat, lig je ineens op je buikquote:Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef Omentielvo het volgende:
Welterusten
Hier een huilende Riley. Ze werd wakker en lag op haar buik. Totaal geen dramaqueen gehalte heeft ze
Acherm, hopelijk heeft hij vannacht lekker kunnen slapen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef Skoap het volgende:
Luc ligt nu naast me in bed. De hele avond al nachtmerries. Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan...
Ze drinken eruit als uit een normale beker dus geen spenen, tuiten en rietjes. Maar dan met een soort ventieldingdop erop wat geactiveerd wordt door de bovenlip. Dan gaat dat naar beneden en komt het drinken eruit. Maar als het niet geactiveerd wordt, sluit het af (en dan kan de beker dus gewoon omvallen, kun je er mee schudden en gooien). Overigens niet helemaal lekvrij maar het is niet de complete inhoud van de beker zeg maar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Becky, Kyara: wat is er zo handig aan die drinkbeker? Ik moet er namelijk ook nog een extra hebben.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik liet vanochtend een man & baby samen in bed achter Ze zagen er echt te schattig uit met zn tweetjes
OK, dan donder ik het weg, krijgt ze vanavond weer gewoon.quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:39 schreef Fieder het volgende:
[..]
Je mag het maar een keer opwarmen. Alhoewel ik me ook afvraag hoeveel kwaad dat nou echt kan.
Je kunt dus beter de ene helft in een apart bakje scheppen en opwarmen. En dan de volgende dag de andere helft.
Vond ze het wel wat?
Kyara wortellll![]()
en wat een boel tandjesleed![]()
En zijn de bejaarden nog niet wakker? Die zijn toch om 5 uur wel weer uit de veren?
Nawww, wat klinkt dat sneu voor de kleine man!quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:23 schreef As1981 het volgende:
Verder wel gelezen maar niets onthouden. Kyan werd elk 1,5/2 uur huilend wakker. Sliep op ons direct verder maar weer wakker zodra we hem weg gingen leggen. Kon amper ademhalen zo vol zit zijn neus.
Maar hij slaapt al weer. En vanavond komen mijn nieuwe meubels dus mijn dag is sowieso top!!!
Ah, dat klinkt wel handig (geen spenen/tuiten/rietjes). Moet ik die misschien ook maar aanschaffenquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ze drinken eruit als uit een normale beker dus geen spenen, tuiten en rietjes. Maar dan met een soort ventieldingdop op wat zeg maar geactiveerd wordt door de bovenlip. Dan gaat dat naar beneden en komt het drinken eruit. Maar als het niet geactiveerd wordt, sluit het af (en dan kan de beker dus gewoon omvallen, kun je er mee schudden en gooien). Overigens niet helemaal lekvrij maar het is niet de complete inhoud van de beker zeg maar.
Goh, lekker duidelijk verhaal weer
Volgens mij gaf ik die ook al wat eerder idd. Gewoon om een beetje op te sabbelen enzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:28 schreef As1981 het volgende:
Bij het cb zeiden ze de laatste keer dat brood en broodkorst mocht (7 maanden). Maar de korst gaf ik al iets eerder.
Ja yoghurt, daar ga ik ook bijna mee beginnen! Hoe doen anderen dat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:24 schreef pessie het volgende:
OK, dan donder ik het weg, krijgt ze vanavond weer gewoon.
Ze vond het wel lekker, maar voor haar gevoel is dat spul lekker zoet met extra wortel en toegevoegd appelsap. Maar het was nogal potje a la rapley dus erg veel smeren. Ach, kan ze alvast met een lepel leren eten, over 2 weken krijgt ze yoghurt en dat zal ook wel bende geven.
Ik heb wel foto's van die twee samen snurkend toen Saar nog een echt minibaby wasquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:31 schreef Fieder het volgende:
Ja yoghurt, daar ga ik ook bijna mee beginnen! Hoe doen anderen dat?
Meteen na het eten of iets later?
Gewoon zo uit het pak of verdunnen?
Iets erdoor nog of vinden ze dat zure wel lekker?
Cocovan zulke momenten moet je eigenlijk een foto maken
Die ligt nog te pitten. Die ga ik zo maar wakker maken want anders loopt mijn schema in de soep.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:34 schreef Olf het volgende:
Kyara je duo is hilarisch! Grote broer gelijk ook aan het stunten?
Ja dat hoort. Jouw meisjes zijn kleine draakjesquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:32 schreef Kyara het volgende:
Go Saar!!
Mijn ene baby ligt in de box strijdkreten uit te slaan terwijl ze met haar hakken op de grond bonkt en de ander ligt op een kleed heel hard nee te schudden en moet hier heel hard om lachen.
hoort dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah! Dat is écht heel toevalligquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Coco, megaknap van Saar! Grappig om te zien dat Elin dat nooit zo gedaan heeft. Die liep heel lang langs van alles maar ze liet nooit los. Ze kon midden in de kamer opstaan op een gegeven moment en vanuit die positie besloot ze ook te gaan lopen. Andere manier maar zelfde resultaat
. ik moest net aan je denken, bij Leen Bakker hebben ze nu Lief! spulletjes waaronder een leuke bedstee. De jongensvariant heet Tom en de meisjesvariant heet Saar
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:29 schreef Kyara het volgende:
Wat sneu As, beterschap voor Kyan.
Olf nog een beetje geslapen?
Loj, heeft het extra uurtje je goed gedaan?
Shandaly, heb jij ook lekker geslapen? Is het extra uurtje slaap je humeur ten goede gekomen?
L-E, hoe was jouw nacht?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef Olf het volgende:
Ik bedenk me net dat ik gisteren 1,5 liter cola op had terwijl ik zelden cola drink. M'n kind stuiterde gewoon, nogal logisch. misschien toch wel echt een domme tienermoeder![]()
Geen natuurlijk. Ik geloof in puur natuur.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een mooie foto Omen! En ook van jezelf. Ik vind dat je er top uitziet voor een 34jarige. Welke dag- en nachtcreme gebruik je?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:50 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Geen natuurlijk. Ik geloof in puur natuur.
Oké. Behalve mijn neus dan. Die is plastisch chirurgies
Het is minder handig als je kind precies weet hoe je water eruit kan laten lopen door je vinger op de deksel te duwen en dan ondersteboven te houdenquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ze drinken eruit als uit een normale beker dus geen spenen, tuiten en rietjes. Maar dan met een soort ventieldingdop erop wat geactiveerd wordt door de bovenlip. Dan gaat dat naar beneden en komt het drinken eruit. Maar als het niet geactiveerd wordt, sluit het af (en dan kan de beker dus gewoon omvallen, kun je er mee schudden en gooien). Overigens niet helemaal lekvrij maar het is niet de complete inhoud van de beker zeg maar.
Goh, lekker duidelijk verhaal weer
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef Olf het volgende:
Jongens jongens jongens, denk aan de leesbaarheid voor Tico
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom gaan de billen eigenlijk kapot als kindjes tanden krijgen?
Mijn vader had me laatst een onderzoek gestuurd, ze hadden 'onderzocht' of veranderende ontlasting nou echt te maken had met tanden. Bleek niet zo te zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 20:45 schreef Kyara het volgende:
Dat schijnt een fabel te zijn maar ik vind het zelf best wel plausibel klinken dat de samenstelling van het speeksel dan verandert en dat dat weer gevolg heeft voor de zuurgraad van de ontlasting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje bijzonder, want mijn kind kreeg pas met 10 maanden tandenEn als goede onderzoeker zou ik zeggen neem je niet zomaar dingen aan maar geef je mogelijkheden dat het misschien wel kan, maar dat er geen bewijs voor is...
![]()
Shandaly wat leuk dat ze rolt!!![]()
Ik was 26 toen ik zwanger raakte en net 27 toen ik beviel. Nu 28 btwOhja en ik schijn idd hoger opgeleid te zijn (HBO), en ik doe zelfs aan -hoe noem je dat?- down-daten ofzo? Mn man heeft namelijk MBO
Eigenlijk zou ik naar Lexa moeten gaan toch. Daten voor hoger opgeleiden? Of is dat een andere?
Kyara, achgos, naast elkaar...![]()
lOgi: whahahahier doet M. ook aan nep-hoesten. Dan doen wij het na en doet zij het ook nog eens na. Zo schattig
OHjaaaaaaaaaaaaaaa dat pingu shirt die moet ik ook nog!!!
Ik heb al foto's van mezelf geplaatst dus
Wat een slap gelul trouwens van jullie hier gisteravond
M. heeft goed geslapen gister gelukkigNog wel eventjes wakker gelegen 's avonds maar wel rustig, en ze sliep daarna gewoon weer. Wij ook heerlijk geslapen
Kyara: ik gaf al een broodkorst met 6 maanden, was heerlijk om te ontdekken.
Omg Coco!!!!![]()
Wat een knapperd heb jij!!! Jeeetje
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
LOLquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is minder handig als je kind precies weet hoe je water eruit kan laten lopen door je vinger op de deksel te duwen en dan ondersteboven te houden. Hij doet het echt altijd, dus voorlopig exit beker
quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is minder handig als je kind precies weet hoe je water eruit kan laten lopen door je vinger op de deksel te duwen en dan ondersteboven te houden. Hij doet het echt altijd, dus voorlopig exit beker
Ja, ik dacht hetzelfde: Saar kreeg met nog net geen 4 maanden haar eerste tandjes. Toen waren we nog helemaal niet met andere voeding bezigquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:01 schreef Enfermera het volgende:
Beetje bijzonder, want mijn kind kreeg pas met 10 maanden tandenEn als goede onderzoeker zou ik zeggen neem je niet zomaar dingen aan maar geef je mogelijkheden dat het misschien wel kan, maar dat er geen bewijs voor is...
![]()
Ik was 26 toen ik zwanger raakte en net 27 toen ik beviel. Nu 28 btwOhja en ik schijn idd hoger opgeleid te zijn (HBO), en ik doe zelfs aan -hoe noem je dat?- down-daten ofzo? Mn man heeft namelijk MBO
Eigenlijk zou ik naar Lexa moeten gaan toch. Daten voor hoger opgeleiden? Of is dat een andere?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik dacht hetzelfde: Saar kreeg met nog net geen 4 maanden haar eerste tandjes. Toen waren we nog helemaal niet met andere voeding bezigEn ze heeft echt wel andere luiers gehad. Of nou ja, andere luiers... andere luierinhoud
En boks! De mijnes heeft alleen een middelbare school diploma
Maar ik moet toegeven dat hij eigenlijk veel slimmer is dan ik ben
Dat zou echt een supertof onderzoek zijn. Hoe het kan dat kindjes die tandjes krijgen ineens een luier van de Appie aanhebben terwijl dat die ochtend nog niet zo was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik dacht hetzelfde: Saar kreeg met nog net geen 4 maanden haar eerste tandjes. Toen waren we nog helemaal niet met andere voeding bezigEn ze heeft echt wel andere luiers gehad. Of nou ja, andere luiers... andere luierinhoud
En boks! De mijnes heeft alleen een middelbare school diploma
Maar ik moet toegeven dat hij eigenlijk veel slimmer is dan ik ben
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat zou echt een supertof onderzoek zijn. Hoe het kan dat kindjes die tandjes krijgen ineens een luier van de Appie aanhebben terwijl dat die ochtend nog niet zo was.
Oh en ik ben de domste van ons twee, ik HBO, vriend WO. En 28 toen ik zwanger werd, 29 bij geboorte. Voor de statistics he. Die we blijkbaar hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja precies, dat onderzoek bedoel ik. En inderdaad, niet elk kind krijgt op dezelfde leeftijd tanden dus dat met die veranderende voeding slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:01 schreef Enfermera het volgende:
Mijn vader had me laatst een onderzoek gestuurd, ze hadden 'onderzocht' of veranderende ontlasting nou echt te maken had met tanden. Bleek niet zo te zijn Zeiden de onderzoekers. Nee, het was eerder omdat ze dan vaak vast voedsel kregen en daardoor was het anders. suuuuuuure. Wacht even linkje zoeken.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja precies, dat onderzoek bedoel ik. En inderdaad, niet elk kind krijgt op dezelfde leeftijd tanden dus dat met die veranderende voeding slaat ook nergens op.
Die van mij bedacht zich in de brugklas dat het niet stoer was om hoge cijfers te halen. Dat, en vooral zijn docent voor Frans kon hem niet uitleggen waarom dat vak nuttig was. Dus deed hij er niks voor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ja raar toch? De manier waarop ze het onderzoeken lijkt niet verkeerd, maar de conclusies vind ik wel erg vergezocht. En dat ze het bestempelen als een fabel en mythe, en dat het hardnekkig in stand wordt gehouden... Eh.
Blijkbaar hebben die onderzoekers geen kids ofzo? XD
Ja precies. En sommigen nog eerder, of worden zelfs met een tand geboren. Hoe verklaren ze dat dan?
Lol XDWhahaha ja man. Die van mij ook. Het is meer dat hij dyslexie heeft en daardoor ook geen zin had in een hogere opleiding, zoveel lezen enzo.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat zou echt een supertof onderzoek zijn. Hoe het kan dat kindjes die tandjes krijgen ineens een luier van de Appie aanhebben terwijl dat die ochtend nog niet zo was.
Ahquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die van mij bedacht zich in de brugklas dat het niet stoer was om hoge cijfers te halen. Dat, en vooral zijn docent voor Frans kon hem niet uitleggen waarom dat vak nuttig was. Dus deed hij er niks voor.
[subEn bleef hij zitten in 3vwo, om het jaar erna weer in 3vwo te blijven zitten en dus terug te gaan naar 3mavo. Daar had hij geen frans dus hoefde hij geen vocabulaire uit zijn hoofd te leren, wat hij dus sowieso weigerde[/sub]
[..]![]()
Ik had nogal een hekel aan leren en heb daarom ook "alleen maar" MBO (ICT) en heb nu een goed betaalde baan op HBO niveau! Gelukkig telt ervaring idd ook!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En opzich heeft mn man het gewoon slim gedaan; hij wist dat hij werken met computers wel geinig vond, dus gewoon MBO ICT gedaan en inmiddels een topbaan met supergoede secundaire arbeidsvoorwaarden
Precies!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:48 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik had nogal een hekel aan leren en heb daarom ook "alleen maar" MBO (ICT) en heb nu een goed betaalde baan op HBO niveau! Gelukkig telt ervaring idd ook!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Ik verwacht hier voorlopig nog geen tandjes. M was 11 maanden en als ik ook nog moet gaat corrigeren dan wordt het jompelen voor het 1e tandje in het dreumestopic
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
ach joh, ik sta straks in het kleutertopic te jompelen voor 1e stapjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef bellelena het volgende:
Saaaaaar knapperd! Ook handig dat je alvast kunt lopen voordat je mama een dikke buik krijgt
Haha nee ik ook. Alhoewel het maar 4 maanden scheeltquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ik nou de enige hier dan met een toyboy?
Tandvleesspecialist. Ik loop al eeuwen met ontstoken tandvlees en het gaat niet over.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh kut van je auto zeg![]()
Wat is een parodontoloog?
Toyboy ook weer niet, maar mijn vriend is wel ruim 10 maanden jonger dan ik. *boks*quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ben ik nou de enige hier dan met een toyboy?
Volgens mij is dat ook de enige reden dat M. bij mij is. Om te kunnen pronken met zijn jongere prize woman!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Toyboy ook weer niet, maar mijn vriend is wel ruim 10 maanden jonger dan ik. *boks*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XM, jee, wat een boel pech. Lekker laten verwennen door Duuf straks!
LB, nog even een welgemeendevoor de troubles de laatste tijd. Wat een bagger situatie. Wat spees zegt: kun je niet verplaatsen? Of gaat dat sowieso niet uitmaken?
Dan is ze nu al ruimschoots te laatquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef bellelena het volgende:
Saaaaaar knapperd! Ook handig dat je alvast kunt lopen voordat je mama een dikke buik krijgt
Maar serieus: ervan uitgaande dat dit goed gaat: het is wel fijn dat ze waarschijnlijk echt kan lopen voordat nummer 2 er is
Oh, en leeftijden: M. & ik waren allebei 31 toen Saar werd geboren. Als deze zwangerschap goed gaat, zijn we 32 als nummer 2 wordt geboren.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:25 schreef Gulara het volgende:
Ruim een jaar jonger.Cougaralert.
![]()
Deze ouwe tang gaat slapen. Morgen prikjes en eens kijken wat al dat spugen en slecht drinken met z'n stats heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar serieus: ervan uitgaande dat dit goed gaat: het is wel fijn dat ze waarschijnlijk echt kan lopen voordat nummer 2 er is
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Verplaatsen heeft alleen zin als je weet dat het binnenkort weet beter is... en naar gisteren bleek is dat helemaal niet zo zeker
Altijd weer baas boven baasquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef L-E het volgende:
Ja hoi, mijn man is zes jaar jonger. Kusjekroeldoeiii!
11 jaar, boks! Mijn vriend en ik ook, highschool sweetheartsquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:34 schreef Enfermera het volgende:
Spees leuke ava iddDuidelijker nu ja, nu je ook een eend daar hebt zoals in je naam
Kunnen we je tenminste herkennen
LB
Juud wat leuk! 5 jaar alweer![]()
Ik heb mn man echt heel jong leren kennen, we kennen elkaar al 11 jaar dit jaar en zijn 5 jaar getrouwd...![]()
Heerlijk gesport trouwens net, 1e keer weer na de vakantie! Mn rug is weer lekker los
Ik wilde nog wat zeggen maar nu weet ik het niet meer.
Thanks voor de tip Danic. Ik heb tussendoor wel eens geen pap gegeven (omdat hij op was maar dat is maar twee keer geweest).quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:12 schreef danic het volgende:
Loj, ik loop nog anderhalf topic achter met lezen, maar wilde je toch proberen te helpen, dus even zo zonder verder bijgelezen te zijn.
Je gaf aan dat je 's avonds een papfles geeft. Kan het daardoor komen? Dat zijn lijfje dus actief moet worden om die pap te verbranden?
Eva was ook altijd een moeilijke slaper en die hebben we ook even pap gegeven. Gauw mee gestopt toen bleek dat ze daar onrustiger van werd.
Misschien is het al gezegd en misschien heb je het al geprobeerd, maar ik las het nergens dus vond het dr moeite waard om te zeggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 13-09-2013 19:24:08 ]
Dat is toch vergoed uit je basisverzekering? Ik zou em niet klakkeloos betalen als ik jou was en eerst je zorgverzekering bellen. Hoor iets te veel verhalen over fraude.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:22 schreef Fieder het volgende:
Ik krijg net een acceptgiro van de klossenlekker laat... zou dat wel kloppen?
Of moet je gewoon betalen en declareren?
Nice!quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
11 jaar, boks! Mijn vriend en ik ook, highschool sweetheartsLang he?
En gooo Fieder-L!
Oké, laat morgen wel weten hoe t is gegaanquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef becky27 het volgende:
Loj, Isabel heeft ook een tijd echt buikpijn van de papfles 's avonds gehad.
Kun je er geen antislipmatje onder leggen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Shandaly het volgende:
Drie maanden alweer Juud, dat gaat snel! En lachjes... zo lief!Kan je hele dag weer goedmaken!
Zondag is Femke alweer 4 maanden oud...![]()
Wij hebben een laminaatvloer en da's eigenlijk iets te fris om zo op te spelen. Maar het is ook heel glad, en elk kleed schuift ook alle kanten op...
Bij ikea hebben ze van de antislip onderkleden!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef becky27 het volgende:
[..]
Kun je er geen antislipmatje onder leggen?
Ow nee... wat vervelend... moet ik dan wéér naar de Ikea?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:32 schreef bellelena het volgende:
[..]
Bij ikea hebben ze van de antislip onderkleden!
Kleed met zo'n onderlaag. Werkt hier prima op de gladde houten vloer. En anders van die foamen puzzeltegels (eronder)?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Shandaly het volgende:
Wij hebben een laminaatvloer en da's eigenlijk iets te fris om zo op te spelen. Maar het is ook heel glad, en elk kleed schuift ook alle kanten op...
Ja, ik wist dat hij er tegenaan hing. Hij is gecorrigeerd 6 weken, dus ik was het al een paar dagen aan het uitlokken. (Maar goed dat niemand het kon zien en horen)quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef Fieder het volgende:
Juud wat schattig! Je zei het volgens mij gister nog he?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat hij er tegenaan hing. Hij is gecorrigeerd 6 weken, dus ik was het al een paar dagen aan het uitlokken. (Maar goed dat niemand het kon zien en horen)
Aapies heeft ook warmere varianten. Maar als ze echt al loopt dan even langs de schoenenzaak voor echte schoentjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
In het verlengde daarvan: wat zijn handige schoentjes voor beginnende lopers voor buiten in het koude seizoen?
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:51 schreef Kyara het volgende:
Oh, ik dacht dat ze echt algoed los moesten lopen voor echte schoentjes, net nog in de beginfase.
En toen zag ik deze postquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:52 schreef Kyara het volgende:
Maar goed, daar kan ik ook niet over mee praten
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:52 schreef Kyara het volgende:
Maar goed, daar kan ik ook niet over mee praten
Dat dacht ik ook. Maar tegelijkertijd wil ik toch wel iets waterdichters hebben dan slofjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:51 schreef Kyara het volgende:
Oh, ik dacht dat ze echt algoed los moesten lopen voor echte schoentjes, net nog in de beginfase.
Ja, misschien moeten wij dan ook maar aan de echte schoenen. Hij loopt nu wel gewoon nog buiten op zijn aapies.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar tegelijkertijd wil ik toch wel iets waterdichters hebben dan slofjes.
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:34 schreef mousemicky het volgende:
In de winter kunnen gewone warme slofjes toch ook wel voor mijn niet-lopende kind?
Ik weet eigenlijk niet van wanneer de jouwe is, ook de 16e?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:35 schreef Olf het volgende:
Zo, klein beetje bijgelezen laatste pagina's.
Becky, je rapleybaby! SuperschattigVind het altijd leuk om iets van jou te lezen, omdat ze even oud zijn!
Die 3 letternicks ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet van wanneer de jouwe is, ook de 16e?
Ik haal jou en Loj ook nog wel eens door elkaar
Hij heeft hoge wreven waardoor ik veel schoentjes niet aan krijg. Zijn nichtje heeft dat ook, familiekwaalquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:53 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij wel maar ik kan zo snel niks vinden. Hoe bedoel je moeilijke voeten? Want aapies krijg je wel heel makkelijk aan en ook als ze wat ruimer zitten dan is dat nog niet erg. (en terugsturen kan ook).
Je kan ook kijken voor andere merken leren slofjes. Zootjes en roosjes heb je geloof ik ook nog.
Aapies hebben elastiek rond de enkels. M heeft ook een hoge wreef (heeft ie van zijn mama, ik moet laarzen ook een maat groter kopenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef Fieder het volgende:
[..]
Hij heeft hoge wreven waardoor ik veel schoentjes niet aan krijg. Zijn nichtje heeft dat ook, familiekwaalIk had hele mooie shoesme schoentjes gehad, maar daar ging ie maar tot zn tenen in en toen paste t niet meer.
Ik heb nu voor de winter van die hele dikke sokken gekocht, ook een paar antislip. Maar die slofjes
Wat sneu! Beterschap!quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook een ziek kindje lijkt het. Hele tijd kreunen en persen en onbedaarlijk huilen. Ze had gister nog een hele volle luier, dus wat het nou is... We waren naar de hap geweest, arts keek twee seconden, oh zesde ziekte. Maar ze heeft helemaal geen koorts gehad en die drie rode vlekjes op haar voorhoofd zijn ook alweer weg. Ik denk dat het echt iets met haar buikje is. We gaan misschien zo weer de hap bellen want ze is echt niet zichzelf en ze voelt zich zichtbaar niet fijn.
Zou het komen door alle spanning en stress die ik heb en dat m'n melk gewoon niet goed meer is ofzo.
Gaat lekker..... dat zou ik ook wat druk vinden....quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:32 schreef Olf het volgende:
Aaaaarrrrrrrrrrrrgh we bellen net met mn schoonouders om even logeren nog door te spreken, blijken er nog 3 andere neefjes/nichtjes ook te blijven slapen. Dat vind ik wat veel. Net restaurant gereserveerd, bioscoop, kaarten feestje. Eens even kijken wat we nu doen :p
XM, beterschap! HAP kan je altijd ff bellen om door te spreken he. Is helemaal niet gek.
Nee.. Invloed van stress op de melk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat sneu! Beterschap!
Qua melk bedoel je de houdbaarheid?
Je melk is prima. Ze is spekkig genoeg. Waarschijnlijk gewoon ziek, kan gebeuren zeker nu ze naar het KDV gaat en met veel bacteriën in aanraking komt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook een ziek kindje lijkt het. Hele tijd kreunen en persen en onbedaarlijk huilen. Ze had gister nog een hele volle luier, dus wat het nou is... We waren naar de hap geweest, arts keek twee seconden, oh zesde ziekte. Maar ze heeft helemaal geen koorts gehad en die drie rode vlekjes op haar voorhoofd zijn ook alweer weg. Ik denk dat het echt iets met haar buikje is. We gaan misschien zo weer de hap bellen want ze is echt niet zichzelf en ze voelt zich zichtbaar niet fijn.
Zou het komen door alle spanning en stress die ik heb en dat m'n melk gewoon niet goed meer is ofzo.
Volgens mij beïnvloed stress alleen de productie, niet zozeer de kwaliteit van de melk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee.. Invloed van stress op de melk.
Nee, maar bedanktquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:32 schreef Kyara het volgende:
Aapies hebben elastiek rond de enkels. M heeft ook een hoge wreef (heeft ie van zijn mama, ik moet laarzen ook een maat groter kopen). Je woont niet bij mij in de buurt he? Anders had je ze even kunnen proberen.
Heeft ze misschien krampjes? Het klinkt wel bekend namelijk. Ellie is nog veel jonger, maar zeker haar eerste dagen met krampjes zagen er zo uit. Doet Noor ook slaan/schoppen tijdens het huilen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe is het nu met de groene poep?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Sterkte XM... wat pessie zegt zou best kunnen hoor; buikvirusje dat ze op het kdv op heeft gepikt. E kreeg toen ook die groene poep.
Die is weer mooi geelquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de groene poep?
Cm, overleggen is altijd goed. Zieke kindjes zijn sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |