quote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Jij haalt ze ook wel eens door elkaar!
* Kyara zoekt even de rest van de fotoserie op....quote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Jij haalt ze ook wel eens door elkaar!
Hahaha ja, dit was echt een wilde gok. Er was een ezelsbruggetje maar dat kan ik niet onthouden hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
Priceless hoe iedereen echt iedere keer fout gokt. En dan twijfelen over een- of twee-eiig
bij dat laatste krijg ik altijd ruzie met mijn vent.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef Joene het volgende:
Maar goed sex en 30+ en versieren dus ?
En dat is juist zo makkelijk!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha ja, dit was echt een wilde gok. Er was een ezelsbruggetje maar dat kan ik niet onthouden hoor
Mij! Ze lijken en zijn allebei mooooooi!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
Riley
Ik moet nu iedere keer aan Isa denken als ik haar zie, met dank aan... .?
zolang je d'r niet gelijk op duikt zal het toch wel meevallen ?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef becky27 het volgende:
[..]
bij dat laatste krijg ik altijd ruzie met mijn vent.
Ik heb jequote:Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
Riley
Ik moet nu iedere keer aan Isa denken als ik haar zie, met dank aan... .?
Het is heel makkelijk inderdaad. Maar mijn geheugenproblemen zijn geen grapjequote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
En dat is juist zo makkelijk!
rOze/rOOd = J
blAuw/pAArs = D
nope. Hij vind dat echt heel erg.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef Joene het volgende:
[..]
zolang je d'r niet gelijk op duikt zal het toch wel meevallen ?
die is fijn. Heeft M ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:
En qua drinkbeker, deze willen wij
[ afbeelding ]
oh jaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk inderdaad. Maar mijn geheugenproblemen zijn geen grapje
mooie vrouwen heb je nooit alleenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef becky27 het volgende:
[..]
nope. Hij vind dat echt heel erg.
No prob hoor. Het wordt wel ietsje beter al. Ik weet de namen van mijn zoons in ieder geval elke dag weerquote:
for sure!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:39 schreef Joene het volgende:
[..]
mooie vrouwen heb je nooit alleen
Hoe heet deze?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:
En qua drinkbeker, deze willen wij
[ afbeelding ]
Fijn dat het wat beter wordt. Maar dat laatste lijkt me toch wel heel naar als dat niet het geval isquote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef L-E het volgende:
No prob hoor. Het wordt wel ietsje beter al. Ik weet de namen van mijn zoons in ieder geval elke dag weer
dat probleem heeft tico in elk geval geen last vanquote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef becky27 het volgende:
[..]
for sure!Mooie mannen ook niet trouwens......
Goedemorgen Suikertquote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind Riley ook erg veranderd sinds de meet!
Maar ik vind het echt niet kunnen dat jij de dochter van Spirit stiekem gebaard hebt
(oh wacht, ik snap nu ineens dat je bedoelt dat je je hebt laten bezwangeren.. juist ja![]()
)
En wortelprut is top. Ik krijg zin in de smeerlapperij van het hapjes voeren.
Is deze pinguin aan 't vissen?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
dat probleem heeft tico in elk geval geen last van
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Is deze pinguin aan 't vissen?
whehehe nee , complimentjes hengelen heb ik fok! Niet voor nodigquote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Is deze pinguin aan 't vissen?
je hebt Tico!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe nee , complimentjes hengelen heb ik fok! Niet voor nodig
Die vind ik zo gaafquote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200182232%20005%2037%202846%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
daaromquote:
Hier. Ik vind dat ik er top uit ziet voor een 34 jarigequote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Olf het volgende:
Even allemaal foto's van jezelf plaatsen hoor, zo kan ik niet raten. Ik ben pas al met m'n hoofd uit de kast gekomen.
Doe je wel een beetje rustig aan :p . Er is eerst nog iets heerlijk dat weekend heet.quote:
neuken ?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:53 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Hier. Ik vind dat ik er top uit ziet voor een 34 jarige
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |