slagingspercentages vertellen vaak niet het hele verhaal. Vaak zijn rijscholen met een hoog slagingspercentages een stuk duurder omdat ze je veel langer laten lessen voor je op mag.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:25 schreef fathank het volgende:
Op de site van het cbr kun je de slagingspercentages toch bekijken? Althans zoiets staat me bij van 8 jaar geleden
Ow daar woonde ik om de hoek...Ik ga even op de site kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
Bullshit weggehaald, KLB/ONZ figuren doorklikken
TS; in Rotterdam kan ik Rik Vriends aanbevelen, zit op de Kleiweg.
ik moet er wel bijvertellen dat het tig jaar geleden is dat ik daar gelest heb, maar ik vond het destijds een toffe peer, en ben er in 1 keer geslaagd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow daar woonde ik om de hoek...Ik ga even op de site kijken.
dan moet je effe bellen naar een rijschool, daar kunnen ze je vast en zeker precies vertellen wat er tegenwoordig wel- en niet mag en kan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar ik wacht denk ik tot ik mijn A2 kan halen..word over 3 maanden 20...Kan zeker nu niet alvast starten toch?
Volgens mij mag ik met 19 jaar al beginnen met lessen maar op mijn 20e mijn rijbewijs halen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dan moet je effe bellen naar een rijschool, daar kunnen ze je vast en zeker precies vertellen wat er tegenwoordig wel- en niet mag en kan.
Ik denk dat je jezelf toch even beter moet inlezenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik met 19 jaar al beginnen met lessen maar op mijn 20e mijn rijbewijs halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |