Idd, haten op Susteren.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Snap niet waarom jullie haten.
Op zijn 20e is hij meer shredded dan iedereen hier op zijn 20e.
Jij trouwde vast al op je 20e he?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef GhpH het volgende:
Heeft susteren vrienden en is hij geen maagd?
En je moet niemand en vriendin aansmeren. Een als je het woord hosselen gebruikt ben je alleen uit op een snelle fuck en geen relatie. Dat is gewoon echt tokkie. En Men je werkelijk dat als hij nooit gezoend heeft dat jij als wannabe gangstertje wel even een fuck voor hem kan regelen?
Niet trouwen op je 14dequote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jij trouwde vast al op je 20e he?
Jijwel.nlquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die vervolgens het huis poetsen zeker
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef GhpH het volgende:
En je moet niemand en vriendin aansmeren. Een als je het woord hosselen gebruikt ben je alleen uit op een snelle fuck en geen relatie. Dat is gewoon echt tokkie. En Men je werkelijk dat als hij nooit gezoend heeft dat jij als wannabe gangstertje wel even een fuck voor hem kan regelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk a mattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie beter hoor, onzekere grafbeta dat je er bent
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:41 schreef Susteren het volgende:
We hebben dus een lift groepje op school. We drinken geen alcohol maar melk, roken niet en praten in de pauze over liften.
Dit vraag ik me ook wel af. Sowieso als je een meisje voor iemand anders gaat hosselen en het lukt, moet het wel een echte vieze zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef GhpH het volgende:
Het kan wel maar het is verschut. Vroegah op de middelbare deden we dat ook voor een vriend van mij maar als ik er achter af aan terug denk verneukten we het meer voor hem. Wel rare gast was dat trouwens, hij wou altijd de chicks die al gepakt waren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook wel af. Sowieso als je een meisje voor iemand anders gaat hosselen en het lukt, moet het wel een echte vieze zijn.
Niet dat daar iets mis mee is.
Op die manier 'wingman' spelen werkt inderdaad voor geen flikker. Het werkt alleen als je een maat van je de dikke vriendin van je target laat bezighouden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het kan wel maar het is verschut. Vroegah op de middelbare deden we dat ook voor een vriend van mij maar als ik er achter af aan terug denk verneukten we het meer voor hem. Wel rare gast was dat trouwens, hij wou altijd de chicks die al gepakt waren.
Hoi.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:41 schreef Susteren het volgende:
We hebben dus een lift groepje op school. We drinken geen alcohol maar melk, roken niet en praten in de pauze over liften. Nu is eentje nog steeds maagd, hij schijnt zelfs nog nooit gezoent te hebben. Nu zijn wij dus een chick voor m aa t hosselen, wordt hij kaulo boos en wil hij t niet...
Dat is inderdaad wat waard ja. Sterker nog, dan kun je met een gerust hard sterven, net als die Zyzz.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Snap niet waarom jullie haten.
Op zijn 20e is hij meer shredded dan iedereen hier op zijn 20e.
Had ik maar zulke vrienden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Van die stoere boiis die even wat gaan regelen.''Wil jij met die jongen wat doen?'' Trieste mongolen, allemoal!
Dat moet je toch niet willen man, komt ook vrij sneu over.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Had ik maar zulke vrienden.
Snap niet waarom je haat,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |