Nah thanks.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Als je me jouw nummer heeft connect ik jullie
Als ik nou zo'n grafkop als jij had gehad, kon in tenminste nog de lelijkerds doen, maar helaas.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat je nooit een meisje hebt gehad
Ik post teminste pics en vids, nog altijd beter dan alleen maar praatjes.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef kibhaon het volgende:
liftgroepje, trouwensts kan amper standaard oefeningen uitvoeren.
gelukkig heb je genoeg body&fit supplementen om dat te maskeren
Susteren hij heeft wel gelijk, je hoofd stond ook een keer op de foto, met zo'n eentje zou ik ook voor lichamelijke kracht als aantrekkingsfactor gaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik nou zo'n grafkop als jij had gehad, kon in tenminste nog de lelijkerds doen, maar helaas.
You mirin' brah? You jelly? They see me rollin', I see them hatin'.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik nou zo'n grafkop als jij had gehad, kon in tenminste nog de lelijkerds doen, maar helaas.
Klopt.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt de rest weggeshopt zodat dit aan de forumregels voldoet?
Ik was die asian guy he, maar ik ben een zwarte asian dus ik heb een grote lul, daarnaast ook FOK!ker jwz, dus dubbel zo groot lang 60 cm jwz hier is me nummer 06-11derestweetjezelf aaight no skatje ping me bel me app mequote:
Ik zou hier graag jouw hoofd bij zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
You mirin' brah? You jelly? They see me rollin', i see them hatin'.
Uit welke Zyzz motivational speech komt dit?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
You mirin' brah? You jelly? They see me rollin', I see them hatin'.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou hier graag jouw hoofd bij zien.
Godverdomme baasquote:“We choose to go...not because it is easy, but because it is hard, because that goal will serve to measure and organize the best of our energies and skills, because that challenge is one that we are willing to accept, one we are unwilling to postpone, and one which we intend to win.”
Ik ben nooit racistisch, ik maak gewoon onderscheid.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel waar. Tegen mij wordt altijd racistisch gedaan.
TS blaast te hoog van de toren, we moeten hem terug op zijn plek zetten voordat hij zichzelf (en anderen) verwond.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ts persoonlijk aanvallen gebaseerd op waarheid.
Oh jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |