dat laatste is wel lame.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Keertje voor grote bek tegen een uitsmijter en een keertje voor het smijten van een flesje bier naar een live bandje.
Ook gewoon gevaarlijk hoor, daar heb ik later nog mijn excuses voor op facebook aangeboden. Kun je niet maken. Was denk ik niet op hun persoonlijk gericht, maar dan nog. Die dingen zijn hard en zwaar als ze vol zijn. Was belachelijkquote:
Goed dronken geworden die avond?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ook gewoon gevaarlijk hoor, daar heb ik later nog mijn excuses voor op facebook aangeboden. Kun je niet maken. Was denk ik niet op hun persoonlijk gericht, maar dan nog. Die dingen zijn hard en zwaar als ze vol zijn. Was belachelijk
Niet goed, wel dronken. Was achterlijk allemaal, ook daarvoor al een hele opgefokte sfeer. Is al wel vier jaar geleden ofzo hoor, ben tegenwoordig veel rustigerquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Goed dronken geworden die avond?
true maar de rest van de week is er beter door plus ik heb het geld nodig voor mijn auto.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar zonder drinken is uitgaan volgens mij ook veel minder leuk. Dat beschonkener worden, steeds uitbundiger dansen en assertiever op meidjes afstappen is juist de hele clou van uitgaan, toch
Ga jij vlietdagen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef shaderon het volgende:
Drinken hoort er eigenlijk gewoon bij
Al kun je het ook wel leuk hebben zonder of course
VROEM! Welke auto heb je? Of ben je aan het sparen voor 1?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true maar de rest van de week is er beter door plus ik heb het geld nodig voor mijn auto.
renault meganequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
VROEM! Welke auto heb je? Of ben je aan het sparen voor 1?
Jij dronk toen halve liters malt bier, hahahaha. Sorryquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
oooooh, verklaard waarom ik het nooit doe
Beter toch!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:54 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
renault megane
wel op gas, lekker cheap
nee maar autorijden is duur.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter toch!
Maar heb je er nu mankementen aan fozo?
Oh lol dan neem je statiegeld ook wel hoog op. Wat een lamlul ben je dan als je over die tien cent moeilijk gaat doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:55 schreef vogelkooi het volgende:
Gister kwam de barman achter ons aan om half drie, we wilde naar huis maar hadden bier nog niet op.
Hebben toen de flesje in de jas gestopt en weg gelopen, best akward, als hij dan nog een preek geeft en plastic bekertjes mee neemt om om te schenken. Was idee van mijn zus dus was best geneert.
Ja als ik indrink sowieso alleen nog maar goedkoop bier, speciaalbier is meer voor terrasjes enzoquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:57 schreef vogelkooi het volgende:
Ben met uitgaan overigens vanaf gestapt om speciaal bier te drinken in cafe van te voren. Ik bedoel voordat we naar de kroeg/dancing/danscafe gaan. Veel te duur en halve liters fransenkaner/paulaner is relatief goedkoop en smaakt prima. En je kan lekker door drinken.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja als ik indrink sowieso alleen nog maar goedkoop bier, speciaalbier is meer voor terrasjes enzo
Ging vooral over glas buiten, is verboden. en als we worden aangehouden en zeggen dat het van kroeg x is dan is hij nat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh lol dan neem je statiegeld ook wel hoog op. Wat een lamlul ben je dan als je over die tien cent moeilijk gaat doen.
sws, in welke tent krijg je nou flesjes mee danquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh lol dan neem je statiegeld ook wel hoog op. Wat een lamlul ben je dan als je over die tien cent moeilijk gaat doen.
nijmegenquote:Op zondag 15 september 2013 00:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sws, in welke tent krijg je nou flesjes mee dan
Pastis! Dat verkleurd zo mooi!quote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Puur.
Eckte mennen.
Als het echt warm is met ijs.
Ah dat kan ik volgen, jaquote:Op zondag 15 september 2013 00:33 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ging vooral over glas buiten, is verboden. en als we worden aangehouden en zeggen dat het van kroeg x is dan is hij nat.
Nooit natuurlijk, maar stel datquote:Op zondag 15 september 2013 00:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sws, in welke tent krijg je nou flesjes mee dan
Balen, stationsding of een dure?quote:Op zondag 15 september 2013 12:38 schreef Curlbrah het volgende:
verdomme, mijn fiets is vannacht gestolen.
stationsding maar gezien hij een eindje verderop op ons erf stond denk ik dat het een kennis ofzo is geweest.quote:Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Balen, stationsding of een dure?
true man, dat knaagt nog het meest. dat iemand het durft om zomaar je erf op te lopen en een fiets te nakkenquote:Op zondag 15 september 2013 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar zou ik nog het meest van balen, niet van die fiets, maar dat ze het van je eigen terrein bietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |