abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 september 2013 @ 21:20:22 #251
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_131143136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig niet zo onzeker, dat heeft zij ook niet nodig. Ze weet het nog niet
Hmm als ik dat geld zou hebben zou ik ze ook gebruiken. Heeft niks met onzekerheid te maken.
pi_131143235
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef hexje het volgende:

[..]

Hmm als ik dat geld zou hebben zou ik ze ook gebruiken. Heeft niks met onzekerheid te maken.
Als ik dat geld zou hebben zou alles me worst zijn.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 13 september 2013 @ 21:23:17 #253
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_131143408
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef hexje het volgende:
Tuurlijk...
Met zo'n pi ben je ook kansloos ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131143437
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Als ik dat geld zou hebben zou alles me worst zijn.
Als je in een slechtzittende jurk langskomt met fletse make up en pluishaar dan ben je geen goede ambassadrice en kun je de contracten wel op je buik schrijven. Misschien kan het jou aan je reet roesten, maar als je graag verder wilt daarin dan moet je wel meegaan met de wereld waarin alles om uiterlijk en presentatie gaat. Ook als je je eigen imago niet zo extreem belangrijk vindt als een Sylvie.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131143571
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef alors het volgende:

[..]

Als je in een slechtzittende jurk langskomt met fletse make up en pluishaar dan ben je geen goede ambassadrice en kun je de contracten wel op je buik schrijven. Misschien kan het jou aan je reet roesten, maar als je graag verder wilt daarin dan moet je wel meegaan met de wereld waarin alles om uiterlijk en presentatie gaat. Ook als je je eigen imago niet zo extreem belangrijk vindt als een Sylvie.
Ik zeg toch dat het een baan is. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131144092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het een baan is. :D
Jij zegt dit
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig niet zo onzeker, dat heeft zij ook niet nodig. Ze weet het nog niet
Maar die optutterij voor een gala heeft niks met onzekerheid te maken. Optutterij voor de supermarkt misschien wel.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131144255
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:38 schreef alors het volgende:

[..]

Jij zegt dit

[..]

Maar die optutterij voor een gala heeft niks met onzekerheid te maken. Optutterij voor de supermarkt misschien wel.
Nou ze gaat voor de camera's. Wat weet ik er van, ik zou me wel optutten als ik wist dat ze me bij de AH stonden op te wachten ja :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131144361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou ze gaat voor de camera's. Wat weet ik er van, ik zou me wel optutten als ik wist dat ze me bij de AH stonden op te wachten ja :7
Oh ik ook hoor, en op mij staan niet eens camera's te wachten. Maar voor sommige is het een teken van onzekerheid, daar zeg ik ook 'misschien'.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131144433
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:44 schreef alors het volgende:

[..]

Oh ik ook hoor, en op mij staan niet eens camera's te wachten. Maar voor sommige is het een teken van onzekerheid, daar zeg ik ook 'misschien'.
Ik heb moeite met je pi echt, ik neem je niet serieus.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131144614
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb moeite met je pi echt, ik neem je niet serieus.
Dat is je onzekerheid.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 13 september 2013 @ 21:49:44 #262
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_131144644
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is je onzekerheid.
LOL
pi_131144650
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is je onzekerheid.
Ik kan er niks mee.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131157922
Waarom wordt er ineens gezegd dat Sylvie kapot is van verdriet? Heb ik iets gemist?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 september 2013 @ 11:48:16 #265
163650 Greys
pi_131158021
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom wordt er ineens gezegd dat Sylvie kapot is van verdriet? Heb ik iets gemist?
Omdat ze VERSCHEURD VAN VERDRIET de Privé zat te lezen op die ene foto.
Wel blijven opletten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131158113
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat ze VERSCHEURD VAN VERDRIET de Privé zat te lezen op die ene foto.
Wel blijven opletten!
:D Hoe kon ik dat nou missen! Ik ga beter mijn best doen om alles bij te houden.
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:30:37 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131159237
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom wordt er ineens gezegd dat Sylvie kapot is van verdriet? Heb ik iets gemist?
Haar moeder ziet dat.... op iedere foto van Sylvie.
IRL niet, want ze hebben elkaar al even niet gezien :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:59:50 #268
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_131159929



http://www.nu.nl/achterkl(...)-frisos-erfenis.html

Privé heeft de moeder van Sylvie Meis gesproken. In een zestien pagina's groot artikel loopt moeder Rita helemaal leeg over het onrecht dat haar lieve Sylvie wordt aangedaan. Rita Meis vergelijkt haar dochter Sylvie Meis zelfs met prinses Diana. Die werd in de media ook vals beschuldigd en iedereen weet hoe het met prinses Diana is afgelopen.
Volgens Rita Meis is Sabia de aanstichtster van alles. Die is liever lui dan moe en vindt het heerlijk zich als voetbalvrouw in luxe te wentelen. "Sabia werd al moe als ze bij de kapper haar haar moest laten föhnen", volgens Rita.

Terwijl Sylvie een echt werkpaardje is en graag een eigen carrière wilde opbouwen. Volgens mams werden de werkzaamheden altijd keurig om Rafael heengepland. Haar afwezigheid kan dus niet de oorzaak van de scheiding zijn.

Natuurlijk wil Privé weten of Rafael nou echt Sylvie een klap heeft verkocht op oudjaarsnacht. Raf ontkende op tv, terwijl Sylvie het juist bevestigde. Ja, geeft moeders toe, Rafael heeft geslagen. Maar het was Sabia die het verhaal naar buiten heeft gebracht. Dat Rafael ontkent, doet haar pijn, maar hij moest dat doen van zijn management. Zo gaat dat in het wereldje, weet Rita Meis.

Dat Sylvie wordt afgeschilderd als partyganger en haar zoontje aan de nanny overlaat is niet waar. Een keertje stappen doet ze alleen als Damian de week bij Rafael is.
Ze slikt haar verdriet in voor de camera en doet gewoon haar werk. "Men zou er veel voor over hebben een gillende, krijsende, intens verdrietige Syvie op de plaat te kunnen vastleggen", zegt moeder Rita Meis. Maar dat zal niet gebeuren: "Een Meis behoudt dat soort gevoelens voor aan echte intimi."

Dat Sabia zich elke keer knuffelend laat fotograferen met Damian, is ook een steek in het hart van zowel Sylvie als Rita Meis. Sylvie overweegt dan ook juridische stappen te ondernemen, zoals een publicatieverbod.

"Zodat Damian niet overal mee naar toe wordt gesleept om door Sabia te worden misbruikt." Volgens mama Rita Meis is Sylvie in gesprek met advocaten. Ook Rafael wordt betrokken in het gesprek.
"Maar Rafael zal er niet tegen zijn." Hoe Rita Meis dat weet, is de vraag. Want sinds de scheiding heeft de familie Meis geen contact gehad met die van Rafael. Zelfs de opa's en oma's onderling spreken elkaar niet.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 september 2013 @ 13:08:41 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_131160143
Go on :D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 september 2013 @ 13:09:58 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_131160186
'Ze slikt haar verdriet in voor de camera en doet gewoon haar werk' :D _O_

:P.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_131160282
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:09 schreef tong80 het volgende:
'Ze slikt haar verdriet in voor de camera en doet gewoon haar werk' :D _O_

:P.
Ik denk dat dat zo maar waar zou kunnen zijn op dit moment, ik zou het ze ook niet gunnen als ik
haar was, want iedereen zit daar blijkbaar op te wachten :')
  zaterdag 14 september 2013 @ 13:31:20 #272
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_131160716
Een publicatieverbod van foto's van Damian..een Damian mediacode _O-
Overigens zou het best goed zijn dat jochie uit de bladen te houden, maar ja dan kunnen we ook niet zien hoe goede moeder Syl is :o
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_131161857
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk dat dat zo maar waar zou kunnen zijn op dit moment, ik zou het ze ook niet gunnen als ik
haar was, want iedereen zit daar blijkbaar op te wachten :')
Maar even uitgaande van het allerslechtste scenario...

ALS zij wel alles heeft geregisseerd, bezig is geweest met een andere vrouw vinden voor Rafael, aan Sabia hebben gevraagd wat met hem te beginnen, zelf is vreemdgegaan, het hele interview met Ma Meis, dan is dit toch iets wat ze aan zichzelf heeft te danken. Iets met verbrande derrieres en blaren ;)

(en stiekem denk ik zelfs dat ALS alles klopt wat Sabia heeft gezegd en als het interview van Ma Meis van Sylvies hand is, dat ze zelfs betrokken is geweest bij het interview van Zarka. :@
Zoveel nieuws werd daar eigenlijk niet in gezegd, alle slechte dingen van de afgelopen jaren stonden in 1 stuk. Ik zie haar er dan nog wel voor aan om met Guillaume te hebben afgesproken om een 'slecht' interview over Sylvie te geven, zodat ze hopelijk wat medestanders zou krijgen. En dan vervolgens ook veel slechte dingen over Sabia te laten vertellen, zodat Saab de slechterik zou worden. Alleen dat ze er niet op had gerekend dat Sabia haar mond vervolgens open zou trekken.
Een slechte gedachte van me, maar op dit moment zou het me eigenlijk helemaal niet verbazen....)
pi_131161949
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:05 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar even uitgaande van het allerslechtste scenario...

ALS zij wel alles heeft geregisseerd, bezig is geweest met een andere vrouw vinden voor Rafael, aan Sabia hebben gevraagd wat met hem te beginnen, zelf is vreemdgegaan, het hele interview met Ma Meis, dan is dit toch iets wat ze aan zichzelf heeft te danken. Iets met verbrande derrieres en blaren ;)

(en stiekem denk ik zelfs dat ALS alles klopt wat Sabia heeft gezegd en als het interview van Ma Meis van Sylvies hand is, dat ze zelfs betrokken is geweest bij het interview van Zarka. :@
Zoveel nieuws werd daar eigenlijk niet in gezegd, alle slechte dingen van de afgelopen jaren stonden in 1 stuk. Ik zie haar er dan nog wel voor aan om met Guillaume te hebben afgesproken om een 'slecht' interview over Sylvie te geven, zodat ze hopelijk wat medestanders zou krijgen. En dan vervolgens ook veel slechte dingen over Sabia te laten vertellen, zodat Saab de slechterik zou worden. Alleen dat ze er niet op had gerekend dat Sabia haar mond vervolgens open zou trekken.
Een slechte gedachte van me, maar op dit moment zou het me eigenlijk helemaal niet verbazen....)
Ik zou het écht niet weten of dat allemaal zo is, maar ALS het zo is, dan is het best wel een kutwijf ja :+
maar misschien zit het allemaal wel anders, ik heb geen flauw idee :')

Ik kan me zoiets ook moeilijk voorstellen, maar misschien komt ooit de waarheid nog eens boven tafel
en dan zal ik mijn mening geven :P
pi_131161986
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik zou het écht niet weten of dat allemaal zo is, maar ALS het zo is, dan is het best wel een kutwijf ja :+
maar misschien zit het allemaal wel anders, ik heb geen flauw idee :')

Ik kan me zoiets ook moeilijk voorstellen, maar misschien komt ooit de waarheid nog eens boven tafel
en dan zal ik mijn mening geven :P
Vandaar ook mijn ALS...zijn een beetje hersenspinsels van iemand met slaaptekort :O . En dan komt het best plausibel over ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')