quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef Jurk het volgende:
En voor zover ik weet heb ik ook geen last van giftige afscheiding![]()
Je weet niet wat je een ander aandoet hè, met al je giftige afscheidingen!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:31 schreef Jurk het volgende:
En voor zover ik weet heb ik ook geen last van giftige afscheiding
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet niet wat je een ander aandoet hè, met al je giftige afscheidingen!!![]()
brandblaren en giftige uitscheiding brrrrquote:Op maandag 13 januari 2014 15:44 schreef bigfoot1972 het volgende:
Misschien moeten ze ook piemelmutsen verkopen. Zodat de jongeheer beschermd blijft
en tepelmutsjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:44 schreef bigfoot1972 het volgende:
Misschien moeten ze ook piemelmutsen verkopen. Zodat de jongeheer beschermd blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en tepelmutsjes.doe van die kekke kwastjes eraan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
hehehhe en lovertjesquote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe van die kekke kwastjes eraan !
en dan zwieren en draaien ermeequote:
Heb ik de eerste gemist? Damn!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef bigfoot1972 het volgende:
Wanneer is de volgende Fok sauna-meet ook alweer?
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en tepelmutsjes.Mijn vriendin heeft dat alleen als we buiten staan na een munt/mint/menthol opgieting. Ik zelf ook dan bij bepaalde extremiteiten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendin wilde die indertijd wel meenemen naar de sauna. Ik zei: "Doe dat nou maar niet"quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie wel eens vrouwen gezien die 50 tinten grijs aan het lezen waren in de sauna? Wat vinden jullie daar van?
Nette sauna. Door de opzet lijkt het wat klein, maar ze hebben best aardige faciliteiten.staan regelmatig op vakantieveilingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:44 schreef White__Tiger het volgende:
Iemand ervaring met Sauna & Beauty Oase in Nederasselt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |