SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:55 schreef Morgen- het volgende:
Godverdomme ik wilde een nieuw topic openen![]()
Je had toch een plaatje?
Geef anders dan post ik hem wel.![]()
maar moest ook andere tt zijn hequote:Op donderdag 12 september 2013 17:56 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Je had toch een plaatje?
Geef anders dan post ik hem wel.![]()
Waarom ben je dan zo traag, twee keer op rij falen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:55 schreef Morgen- het volgende:
Godverdomme ik wilde een nieuw topic openen![]()
![]()
tja ik dacht laatste post mag nieuw topic openen, maar blijkbaar gaat dat dus niet meer zoquote:Op donderdag 12 september 2013 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo traag, twee keer op rij falen.![]()
Een hoop nieuwe voertuigen, maar de lijst in de guide is zo te zien niet compleet.
http://imgur.com/a/v65rG
[ Bericht 49% gewijzigd door TheMagnificent op 12-09-2013 18:28:07 ]![]()
Ik kon eergisteren nog pre-orderen bij Bol.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:00 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb geen pre-order gedaan en kan dinsdag pas om 17.00 op pad om 'm nog ergens te scoren. Hoop dat het gaat lukken.
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Goeie gif gebruik je daar, mijn complimenten!quote:Op donderdag 12 september 2013 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kon eergisteren nog pre-orderen bij Bol.![]()
Via de post ga ik sowieso niet doen. Vind postnl zo onbetrouwbaar. Heb regelmatig dat dingen die ik online bestel niet aankomen dus daar ga ik niet aan beginnnen. Ik ben dinsdag in Rotterdam en daar hebben ze 2 MM en nog wat andere winkels dus moet wel goedkomen denk ik.In het ergste geval moet ik wachten tot woensdag.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kon eergisteren nog pre-orderen bij Bol.![]()
Kom samen naar gm zuidplein dan jwz boiquote:Op donderdag 12 september 2013 18:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Via de post ga ik sowieso niet doen. Vind postnl zo onbetrouwbaar. Heb regelmatig dat dingen die ik online bestel niet aankomen dus daar ga ik niet aan beginnnen. Ik ben dinsdag in Rotterdam en daar hebben ze 2 MM en nog wat andere winkels dus moet wel goedkomen denk ik.In het ergste geval moet ik wachten tot woensdag.![]()
kijk hieraan kan je zien hoe bang ik benquote:Op donderdag 12 september 2013 18:04 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Kom samen naar gm zuidplein dan jwz boi![]()
![]()
Zuidplein zat ik ook nog aan te denken maar in centrum heb je meer opties.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
kijk hieraan kan je zien hoe bang ik ben
Waar ben je bang voor?![]()
bontkraagjes, rastamannen, vieze pedos enzoquote:Op donderdag 12 september 2013 18:07 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zuidplein zat ik ook nog aan te denken maar in centrum heb je meer opties.
Waar ben je bang voor?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:08 schreef Morgen- het volgende:
[..]
bontkraagjes, rastamannen, vieze pedos enzo![]()
Zuid is hartstikke veilig als je het vergelijkt met Los Santos![]()
Ik ga wel fietsend he is 2km fietsen ofzo van mijn huisquote:Op donderdag 12 september 2013 18:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Zuid is hartstikke veilig als je het vergelijkt met Los Santos![]()
![]()
Maak je niet zo druk joh.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:10 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ga wel fietsend he is 2km fietsen ofzo van mijn huis
Ontopic:
Ik heb pas 2 korte filmpjes gezien. Volhouden![]()
![]()
Het enige verschil is dat je in Zuid in elkaar wordt geslagen en in Los Santos kapot wordt geschoten als je iemand aanstoot.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Zuid is hartstikke veilig als je het vergelijkt met Los Santos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |