Tsja. Het is altijd wel voorspelbaar als Nole en Rafa spelen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef Norrage het volgende:
Deze tiebreak vat Berdych zijn carriere samen
Hij is eigenlijk beter, maar mist 2 essentiele punten en weg set.....Berdych zaadje....
echt hè. Er mag wel eens een nieuwe Nadal/Federer/Djokovic opstaan om het de huidige generatie moeilijk te maken.quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef suus21 het volgende:
Djokovic krijgt al die wedstrijden zo cadeau, wat een falers allemaal.
Dat was wel bijzonder jaquote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tsja. Het is altijd wel voorspelbaar als Nole en Rafa spelen.
Rome dit jaar was daardoor wel fantastisch hoor, Djoko een set en *5-3 30-15 voor tegen Berdych en alsnog verliezen.
Berdych heeft wel meer problemen dan dat. Hij heeft bijvoorbeeld dit jaar niet één toernooi gewonnen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
"Je ziet ook het respect dat Berdych voor deze Djokovic heeft..."
Ja, dat is nou nèt het grote probleem met Berdych: altijd weer spontaan gaan liggen bij de Grote Jongens.
Dat probleem hangt behoorlijk sterk samen met het al eerder geconstateerde probleem.quote:Op zondag 17 november 2013 16:59 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Berdych heeft wel meer problemen dan dat. Hij heeft bijvoorbeeld dit jaar niet één toernooi gewonnen.
Nah, want ook in finales tegen Tsonga enz o geeft ie het altijd knalhard weg....Berdych is de top 10 speler met de minste titels,maar is buiten de top 4 wel al het langst in deze top 10quote:Op zondag 17 november 2013 17:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat probleem hangt behoorlijk sterk samen met het al eerder geconstateerde probleem.
Da's waar ook...quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah, want ook in finales tegen Tsonga enz o geeft ie het altijd knalhard weg....
Ach, hij is in ieder geval wel consistent met zijn niveau, dat moet je 'm nageven.quote:Berdych is de top 10 speler met de minste titels,maar is buiten de top 4 wel al het langst in deze top 10![]()
Hij heeft dit jaar een finale verloren van Tsonga en van Raonic. Dat hoeft echt niet, ongeacht hoe erg hij gaat afliggen en bibberen tegen de top 4.quote:Op zondag 17 november 2013 17:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat probleem hangt behoorlijk sterk samen met het al eerder geconstateerde probleem.
Volgens mij stond hij wel een set en een break voor en ook nog 5-2 in de tiebreak, zoietsquote:Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef Rosario het volgende:
Die finale van Tsonga had iedereen verloren geloof ik, dat was echt Davis Cup-stijl hoe die Fransen daar voor Tsonga joelden.
Niet dat ik me kan herinneren. Hij had wel een sloot aan BPs in de tweede set.quote:Op zondag 17 november 2013 17:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij stond hij wel een set en een break voor en ook nog 5-2 in de tiebreak, zoiets
Hij domineerde die pot iig als een malle. Verloor tot de 3e set 5 punten op zijn service ofzo, was echt zoveel beterquote:Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren. Hij had wel een sloot aan BPs in de tweede set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |