Als jij de hele stad terrorriseer, honderden mensen vermoord en de FIB kan er niks meer tegen doen lijkt het me alleen maar logisch dat het leger je het leven zuur zou maken.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar kommop, zoiets past gewoon niet in deze setting. Sinds GTA IV niet meer.
Klopt volgens mij niet, RDR map moet groter zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BertiebertG twitterde op woensdag 11-09-2013 om 19:57:39This is the Red Dead Redemption map INSIDE of the GTA V map. Fockin huge reageer retweet
Lijkt mij ook maar je rijdt rond op een paard of je loopt. Gaat toch wat slomer dan per auto/vliegtuig.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
Klopt volgens mij niet, RDR map moet groter zijn.
Klopt wel, zijn enorm lange discussie over te vinden op Reddit.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nouja, of ze maken de FIB bij 5 sterren gewoon sterker. Zitten dan 3 helikopters achter je aan, knappe jongen die dat lang volhoudt zonder cheats en een sterk verbeterde AI.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Als jij de hele stad terrorriseer, honderden mensen vermoord en de FIB kan er niks meer tegen doen lijkt het me alleen maar logisch dat het leger je het leven zuur zou maken.
De RDR map wordt soms wat overschat door mensen. Hij lijkt extreem groot, maar je verplaatst jezelf ter paard. Dat duurt langer natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
Op beide maps staan geen schaal verdelingen, enige herkenbare qua schaal zijn de vliegvelden van GTA V, zeg dat zo'n baan 3km is (wat niet zo is, zo lang zijn ze niet in-game), dan klopt de schaal al niet en de start/landingsbaan is dus nog eens korter dan 3km waardoor de RDR map groter zou moeten zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Klopt wel, zijn enorm lange discussie over te vinden op Reddit.
Sowieso is de schaal van V volgensmij anders, vooral die inzoom filmpjes geven toch gigantische blokken weer. Dezelfde locatie met die Vinewood letters erachter hebben ze in SA opgezocht en daar zie je toch dat alles veel kleiner is gemaakt, met alles dicht op elkaar. Wat in V echt ontzettend ruim opgezet is.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De RDR map wordt soms wat overschat door mensen. Hij lijkt extreem groot, maar je verplaatst jezelf ter paard. Dat duurt langer natuurlijk.
Ik denk dat deze verhouding best kan kloppen.
Longer and better quality videos, retard.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Geband, dus niet he
Check die opperbaas
http://instagram.com/p/eKmsEOG_Mp/#
Je kan requesten
Hij mag wel even autoschade laten zien bijvoorbeeld, dan zijn die jankerds op het GTA forum ook stil.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Geband, dus niet he
Check die opperbaas
Je kan requesten
geband op xbox live betekend niet dat hij het niet meer kan spelen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Geband, dus niet he
Check die opperbaas
Je kan requesten
Precies, op xbox live ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
geband op xbox live betekend niet dat hij het niet meer kan spelen.
voor wat?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:51 schreef Morgen- het volgende:
Kut, eigenlijk ben ik wel een beetje bang om solo naar Gamemania in de nacht te gaan
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:51 schreef Morgen- het volgende:
Kut, eigenlijk ben ik wel een beetje bang om solo naar Gamemania in de nacht te gaan
Die klopt sowieso niet nee, maar dat is misschien ook wel een beetje té grootquote:Op donderdag 12 september 2013 17:49 schreef Niek. het volgende:
http://i4.minus.com/ibn8B5Vpb26ws6.png
De schaalverdeling klopt echt niet, vergelijk het vliegveld van GTA V (links van het midden, iets richting het noorden) met de vliegvelden in de andere games, die banen zijn zo veel kleiner, dan weet je meteen dat de maps dus te klein worden weergegeven.
Ja, GTA V zal massive zijn, maar niet zo absurd groot als sommigen het nu laten lijken.
Je staat toch al bekend als een grote nerd in je omgeving, niets te verliezen toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:51 schreef Morgen- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |