9/11 JWZquote:Op donderdag 12 september 2013 17:02 schreef Zonnestraal10 het volgende:
[..]
Vertel, wat ben jij van Plan met zon grote Airliner
Inderdaad, neppe poep.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:30 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer ''het leger achter je aan''
Hier niet. Hij speelt hem alleen niet opnieuw af. Moet dan refreshen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:31 schreef Morgen- het volgende:
Firefox crasht altijd na het kijken van een instagram filmpje
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:16 schreef Floxcie het volgende:
FOK!kers, als jullie in-game kortingen en dergelijke willen:
Begin met stalken op Lifeinvader
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef _NZT_ het volgende:
Eerste winkel die hem vroegtijdig verkocht gespotYou stupid shitbagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You dont believe me ? Read this line again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest van de guns
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Nou ik voer een euro teken in maar FOK! maakt er wat anders van.quote:
Vond het juist altijd vet om zo lang mogelijk te overleven met die tanks en pantserwagens en heli's achter me aanquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zie nergens een shottieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest van de guns
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Die heb ik al in een filmpje gezien, moet er dus inzitten.quote:
Staat nog net geen Apple-logo opquote:Op donderdag 12 september 2013 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
100 rounds, 50 dollar. 2000-6000/min (lekkere marge) Dure business, zo'n minigun.
Ja maar kommop, zoiets past gewoon niet in deze setting. Sinds GTA IV niet meer.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:35 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Vond het juist altijd vet om zo lang mogelijk te overleven met die tanks en pantserwagens en heli's achter me aan
twitter:BertiebertG twitterde op woensdag 11-09-2013 om 19:57:39This is the Red Dead Redemption map INSIDE of the GTA V map. Fockin huge reageer retweet
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stun gunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rest van de guns
Dit is gewoon raar :l
Ghehe, lijkt me niet dat je zo;n gevaartje gewoon in je broekzak kan houden? Misschien moet je die wel los vervoeren, in een kofferbak bijvoorbeeld... in die trailer zie je hem ook enorm lomp lopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Staat nog net geen Apple-logo op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |