Ik zou juist alles moeten falenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
Tja als dat werkt voor jou
Ik doe het niet voor het geld (sterker nog, ik denk dat ik dat doel ga omruilen voor een 'beter' doel) maar als dat voor jou een motivatie kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef kvd het volgende:
In het kader van 10 taarten/koekjes ga ik morgen deze (proberen te) maken:
[ afbeelding ]
Millionaire shortbreadOh lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar je foto
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[ afbeelding ]
Millionaire shortbreadHet zijn altijd de mislukte die het lekkerst smaken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komt morgen of overmorgen vast een blog met fotoquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh lekker!Ik ben benieuwd naar je foto
Dat is zo ('t is alleen zo'n knoeiboelquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mislukte die het lekkerst smaken!
Dapper!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:53 schreef DeLuna het volgende:
En de pogingen voor mijn doel 20 zijn ook begonnen!
http://day0project.wordpr(...)0m-vrijeslag-update/
Heel dapper doel inderdaadquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:53 schreef DeLuna het volgende:
En de pogingen voor mijn doel 20 zijn ook begonnen!
http://day0project.wordpr(...)0m-vrijeslag-update/
[ afbeelding ]
Millionaire shortbreadGoed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis die van de Lidl nog steeds
Zelfs als er Engelse week is, zijn ze er niet meer bijIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Maar als je lurkt, dan zit je toch nog steeds op internet? Nou ja, jouw regelsquote:Op zondag 15 september 2013 12:55 schreef sararaats het volgende:
ik ben weer even online (dit was valsspelen)
zo'n weekendje zonder FOK! was redelijk moeilijk maar ik had genoeg afleiding en lurken mocht.
de bedoeling was dat ik niet zou postenquote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je lurkt, dan zit je toch nog steeds op internet? Nou ja, jouw regels
Door het Lidl topic kom ik er ook opquote:Op zondag 15 september 2013 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed idee
Ik mis die van de Lidl nog steeds
Zelfs als er Engelse week is, zijn ze er niet meer bij
Ja, het is wel link opzich, maar dit is echt zo'n doel wat ik nooit hardop heb durven te zeggen. Dus dan gaan we er maar eens voor dit jaar.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Heel dapper doel inderdaad.
Ik heb met opzet geen enkel sport-doel gekozen, omdat ik daarin echt helemaal geen doorzetter ben.
Liever lui dan moe enzo.
Ik heb gewoon een standaard thema gekozen hoor, of wou je hem ook hebben?quote:Op zondag 15 september 2013 07:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dapper!!
Jammer dat je Wordpress thema niet vrij beschikbaar is, maar alleen voor blogs óp Wordpress.com
Ik heb Wordpress op m'n site geintegreerd, dus niet via Wordpress zelf. Dan krijg je dat thema dus ook niet erbij en kun je hem ook niet zomaar downloadenquote:Op zondag 15 september 2013 13:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een standaard thema gekozen hoor, of wou je hem ook hebben?
Caramelisatiequote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat ze dat gaan halen
en ze smaken goed
alleen snap ik niet dat ze allemaal een wat bruinig kleurtje hebben gekregen, terwijl ik alleen eiwit en suiker heb gebruikt
Oh, die zijn mooi geluktquote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef kvd het volgende:
Nog niet geproefd maar alvast een donker resultaat (morgen met licht maar een goede foto maken)
De millionaire shortcake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nog de vraag....karamel kan mislukt zijn (was wat aan het verbranden in de pan, proefde warm wel lekker, maar is wat gespikkeld, dus ben bang dat er toch wat verbrande stukjes inzitten) en ik maak altijd de fout om bodems/koekjes ed te lang in de oven te laten zitten, die is aardig hard hahaha. Maar hij ziet er wel strakker uit dan ik verwacht hadquote:
Vermoedde ik ook alquote:
Oh vast wel want ik vind het lekker genoegquote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Bubbles90. het volgende:
Mijne worden ook wat bruin als mn oven te warm staat! Nog maar een keer proberen dus?
quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef kvd het volgende:
Nog niet geproefd maar alvast een donker resultaat (morgen met licht maar een goede foto maken)
De millionaire shortcake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef kvd het volgende:
De millionaire shortcake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef kvd het volgende:
De millionaire shortcake
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
Ook weer een beetje vooruitgang
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/09/een-paars-kwartet.html
Mooi zeg!quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat ziet er lekker uit kvd !
Gezellig weekend zo te zien, Greys![]()
Ik ben wat doelen begonnen en heb twee spaarpotten geknutseld, eentje voor kleingeld en eentje voor geld na het behalen van een doel;
[ link | afbeelding ]
Mooie spaarpot zo met dat label. Heb je dat label ook zelf gemaakt?quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat ziet er lekker uit kvd !
Gezellig weekend zo te zien, Greys![]()
Ik ben wat doelen begonnen en heb twee spaarpotten geknutseld, eentje voor kleingeld en eentje voor geld na het behalen van een doel;
[ link | afbeelding ]
Ik ben nogal introvert, ik zou het uberhaupt niet zomaar iemand vragen. Heb er echt mega veel respect voor dat ze zó 'n doel probeert te voltooien, echt super knap!quote:Op maandag 16 september 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind jouw hug-doel wel zo dapper
Een vreemde vragen om een knuffel lukt denk ik nog wel, maar dat ze het dan ook goed vinden om zo met je op de foto te gaan... ik weet niet of ik dat zou durven vragen! Ik vul altijd voor anderen in, zo van 'dat willen ze vàst niet, dus vraag ik het maar niet'.
Ik heb op gratis art nouveau labels gegoogled, een bijbehorend lettertype gedownload, woordje ingevuld en geprint.quote:Op maandag 16 september 2013 08:30 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Mooie spaarpot zo met dat label. Heb je dat label ook zelf gemaakt?
Wat een toeval!quote:Op maandag 16 september 2013 09:59 schreef Muck het volgende:
Nou ja, kvd, kijk nou eens wat er in de nieuwe Allerhande staat!
Klik!
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd welk recept jij gebruikt hebtquote:Op maandag 16 september 2013 10:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat een toeval!
Ik kan hem trouwens aan iedereen aanraden. Niet moeilijk om te maken, nam alleen veel wachttijd in beslag (en heb de karamel wel anders gemaakt dat in het allerhande recept. Maar alleen maar goed. Allerhande dus halen, uitknippen, in receptenboek en mijn karamel als aanvulling doen)
Deze:quote:Op maandag 16 september 2013 10:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd welk recept jij gebruikt hebt
Waarom denk je dat ik nog zo weinig resultaat heb bij het huggen van de vreemdenquote:Op maandag 16 september 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind jouw hug-doel wel zo dapper
Een vreemde vragen om een knuffel lukt denk ik nog wel, maar dat ze het dan ook goed vinden om zo met je op de foto te gaan... ik weet niet of ik dat zou durven vragen! Ik vul altijd voor anderen in, zo van 'dat willen ze vàst niet, dus vraag ik het maar niet'.
Doe dat in Groningen, kom ik je knuffelenquote:Op maandag 16 september 2013 13:39 schreef Greys het volgende:
Misschien dat ik dit nog eens ga durven, dat lijkt me echt tof.
Hier heb ik mijn knuffeldoel ook schaamteloos van gejat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |