Kunnen we maandag tegen SC zeggen:quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet heel wild dus, al kan de kroeg natuurlijk net zo wild worden als je zelf wilt.

Zo spannend zal het niet worden. Zijn wingman heeft een vriendin, dus ik voorspel dat er weinig gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kunnen we maandag tegen SC zeggen:
WAT EEN WEEKEND!!! WAT EEN WEEKEND!!!

Juist, en ik ga met een vriend van me en hij is een typische IT-erquote:Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo spannend zal het niet worden. Zijn wingman heeft een vriendin, dus ik voorspel dat er weinig gaat gebeuren.

owh god. Succes dan maar.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist, en ik ga met een vriend van me en hij is een typische IT-er

quote:Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
owh god. Succes dan maar.

).
).

Dus gewoon een vriendenavond tof!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom, t'is geen wingman, dus gaat er die avond niks gebeuren
gewoon gezellig oude herinneringen ophalen (is de drummer van m'n oude band).

Ja maar dat zijn die met m'n wingman in principe ook altijdquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus gewoon een vriendenavond tof!

Uhuhquote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn die met m'n wingman in principe ook altijd
Hmmm het lijkt erop alsof me maar met z'n 2en zijn
We kunnen gewoon veilig seks hebben in dit topic en niemand die er ooit achter komt

Ik weet niet of je het doorhad, we waren al langer dan een minuut bezig, dus ik was al klaarquote:Op donderdag 12 september 2013 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je verpest het onderonsje

Owhquote:Op donderdag 12 september 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhad, we waren al langer dan een minuut bezig, dus ik was al klaar
 Nou lekker dan ik was nog niet eens op dreef.
  Nou lekker dan ik was nog niet eens op dreef.

Ja dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 12 september 2013 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OwhNou lekker dan ik was nog niet eens op dreef.

Laat nu maar zitten, ik houd niet van pottenkijkers.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaker gehoord
geef me 10 minuten, dan kan ik weer en dan duurt het langer

ik heb mooiere potten gezien.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk jongens, potten!
[ afbeelding ]

Ik durf niet op "lesbians" te googlenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb mooiere potten gezien.

probeer het eens bij xhamsterquote:Op donderdag 12 september 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik durf niet op "lesbians" te googlen

quote:Op donderdag 12 september 2013 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
probeer het eens bij xhamster

Woont Eefje bij Roos in de studio ofzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
Roos verkouden, Eefje de Visser te gast.
Spectacle fantastique.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |