Kunnen we maandag tegen SC zeggen:quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet heel wild dus, al kan de kroeg natuurlijk net zo wild worden als je zelf wilt.

Zo spannend zal het niet worden. Zijn wingman heeft een vriendin, dus ik voorspel dat er weinig gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kunnen we maandag tegen SC zeggen:
WAT EEN WEEKEND!!! WAT EEN WEEKEND!!!

Juist, en ik ga met een vriend van me en hij is een typische IT-erquote:Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo spannend zal het niet worden. Zijn wingman heeft een vriendin, dus ik voorspel dat er weinig gaat gebeuren.

owh god. Succes dan maar.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist, en ik ga met een vriend van me en hij is een typische IT-er

quote:Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
owh god. Succes dan maar.

).
).

Dus gewoon een vriendenavond tof!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom, t'is geen wingman, dus gaat er die avond niks gebeuren
gewoon gezellig oude herinneringen ophalen (is de drummer van m'n oude band).

Ja maar dat zijn die met m'n wingman in principe ook altijdquote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus gewoon een vriendenavond tof!

Uhuhquote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn die met m'n wingman in principe ook altijd
Hmmm het lijkt erop alsof me maar met z'n 2en zijn
We kunnen gewoon veilig seks hebben in dit topic en niemand die er ooit achter komt

Ik weet niet of je het doorhad, we waren al langer dan een minuut bezig, dus ik was al klaarquote:Op donderdag 12 september 2013 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je verpest het onderonsje

Owhquote:Op donderdag 12 september 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhad, we waren al langer dan een minuut bezig, dus ik was al klaar
 Nou lekker dan ik was nog niet eens op dreef.
  Nou lekker dan ik was nog niet eens op dreef.

Ja dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 12 september 2013 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OwhNou lekker dan ik was nog niet eens op dreef.

Laat nu maar zitten, ik houd niet van pottenkijkers.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaker gehoord
geef me 10 minuten, dan kan ik weer en dan duurt het langer

ik heb mooiere potten gezien.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk jongens, potten!
[ afbeelding ]

Ik durf niet op "lesbians" te googlenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb mooiere potten gezien.

probeer het eens bij xhamsterquote:Op donderdag 12 september 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik durf niet op "lesbians" te googlen

quote:Op donderdag 12 september 2013 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
probeer het eens bij xhamster

Woont Eefje bij Roos in de studio ofzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
Roos verkouden, Eefje de Visser te gast.
Spectacle fantastique.

Lang leve youtubequote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
Roos verkouden, Eefje de Visser te gast.
Spectacle fantastique.

Ik heb liever beeld erbijquote:

Wat een correcte baas is het ook hequote:

Pino is meestal een baas. Heel soms kan ik hem wel uit dat Pino pak schieten. Maarja ik moet aardig blijven tegen de buren, tenminste dat zeg meneer Aart altijd.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een correcte baas is het ook he

Ik vind dat ienimini > pinoquote:Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pino is meestal een baas. Heel soms kan ik hem wel uit dat Pino pak schieten. Maarja ik moet aardig blijven tegen de buren, tenminste dat zeg meneer Aart altijd.

Serieus?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Atlas wel mooier worden.

Ja, maar nog altijd niet MH-waardig. Mooi als je iets doet, maar geen luistermuziek.quote:

ik vind het muzikaal prima, piano enzo...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Atlas wel mooier worden.

Neu dat vind ik ook niet. Maar goed, ik vind sowieso dat alle 'grote' artiesten a la Coldplay, Editors, Anouk, Blof enzo die MH niet verdienen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar nog altijd niet MH-waardig. Mooi als je iets doet, maar geen luistermuziek.
EotS is dan nog altijd beter.

Hans Sanne?quote:

Dat ook maar dan nog vind ik ook dat MH's een bepaalde radiowaardigheid moeten hebben. Ook dat ontbeert Atlas.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu dat vind ik ook niet. Maar goed, ik vind sowieso dat alle 'grote' artiesten a la Coldplay, Editors, Anouk, Blof enzo die MH niet verdienen.

Ben ik met je eens. Ze zouden eens een MH moeten doen die ze anders niet zo snel zouden draaien.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu dat vind ik ook niet. Maar goed, ik vind sowieso dat alle 'grote' artiesten a la Coldplay, Editors, Anouk, Blof enzo die MH niet verdienen.

Reflektorquote:Op donderdag 12 september 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ze zouden eens een MH moeten doen die ze anders niet zo snel zouden draaien.

Zegt me niets, maar doen! Alles is beter dan die overrated artiesten die ze toch wel draaien.quote:

Je reactie graag hier, want ik weiger te bekijken op youtube.quote:

Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je reactie graag hier, want ik weiger te bekijken op youtube.

*draaien?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
3fm presents Jay-Z
En dan volgende week nooit meer Jay-Z luisteren.
Deze opmerking is geheel vrijblijvend gesponsord door Pino112, Bronson, Roel_Jewel en SilentChaos

tevens youtube comments lezen, als je dat doet heb je een triest levenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je reactie graag hier, want ik weiger te bekijken op youtube.

luisteren op 3fm. Bedoelde ik.quote:

Besmetting van aanraders van youtube. Voor je het weet staat er Coldplay tussen.quote:

Ohja, zo kan je hem ook opvatten.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
luisteren op 3fm. Bedoelde ik.

Soms doe ik datquote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tevens youtube comments lezen, als je dat doet heb je een triest leven
 Niets is leuker om te lezen hoe 1D fans Taylor Swift fans afmaken en andersom
 Niets is leuker om te lezen hoe 1D fans Taylor Swift fans afmaken en andersom

Ooooohhyeaaaah I'm hanging in the vangrails right now goddamn wow wow wow.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
I love the music in the song, the way it goes to a climax and then drops back down... great!
But that voice, Chris Martin, goddamn, I hate that guys voice and his ooooooooooooooh oooooooooooooooh lyrics....

Ik keek de clip van Back Down Southquote:Op donderdag 12 september 2013 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Besmetting van aanraders van youtube. Voor je het weet staat er Coldplay tussen.

quote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooooohhyeaaaah I'm hanging in the vangrails right now goddamn wow wow wow.

Die zou je dan ook gewoon in het colosseum moeten zetten met hekken voor de uitgangen, en dan een bom laten ontploffen in het middenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms doe ik datNiets is leuker om te lezen hoe 1D fans Taylor Swift fans afmaken en andersom

En hoe dan fans van beiden de boel proberen te sussenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou je dan ook gewoon in het colosseum moeten zetten met hekken voor de uitgangen, en dan een bom laten ontploffen in het midden
 Geniaal.
 Geniaal.

Topshow zeg je dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hoe dan fans van beiden de boel proberen te sussenGeniaal.

1x teveelquote:Op donderdag 12 september 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Even voor archief: ik kijk dus niet dagelijks Taylor Swift en 1D video's. Alleen als er een nieuwe uitkomt dan kijk ik hem 1x.

deze kwaliteit hoor je helaas nog maar weinig... The Beatles go Country
 deze kwaliteit hoor je helaas nog maar weinig... The Beatles go Country 

Sorry dat woord zit nog niet geheel in mijn vocabulaire. Ik zit nog in 'wat een irritant woord' - stadium.quote:

Dit moet ik luisteren, want ik houd helemaal niet van Beatles. (yes you can shoot me)quote:Op donderdag 12 september 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik luister nu tenminste echte bazenmuziekdeze kwaliteit hoor je helaas nog maar weinig... The Beatles go Country

The Beatles hebben best veel nummers die erg richting country gaanquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit moet ik luisteren, want ik houd helemaal niet van Beatles. (yes you can shoot me)
 (zoals mijn geniale cover van "Act Naturally" natuurlijk, een echt authentiek country nummer!)
 (zoals mijn geniale cover van "Act Naturally" natuurlijk, een echt authentiek country nummer!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...

Ik doe dit ook vooral in mijn strijd tegen het noord-koreaanse regime van een niet nader te noemen wereldspeler op de FOK!-markt.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry dat woord zit nog niet geheel in mijn vocabulaire. Ik zit nog in 'wat een irritant woord' - stadium.

quote:Op donderdag 12 september 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
The Beatles hebben best veel nummers die erg richting country gaan(zoals mijn geniale cover van "Act Naturally" natuurlijk, een echt authentiek country nummer!)
Michelle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah. [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]

Bazennummerquote:Op donderdag 12 september 2013 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind here comes the sun van the Beatles wel weer tof.
Ach ik geef mijn ouders de schuld van het niet waarderen van the Beatles. Zij luisterden het nooit, mijn ouders waren van de jaren tachtig muziek, het oudste wat voorbij kwam was Fleetwood Mac en Cliff Richard.
 .
.

quote:Op donderdag 12 september 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe dit ook vooral in mijn strijd tegen het noord-koreaanse regime van een niet nader te noemen wereldspeler op de FOK!-markt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+

quote:Op donderdag 12 september 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En rarara wat staat er rechts als suggestie?JAAAAAAAAAA MIJN FAVORIETE LIEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]

Tevens dit! Strijdend gaan wij ten onderquote:Op donderdag 12 september 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe dit ook vooral in mijn strijd tegen het noord-koreaanse regime van een niet nader te noemen wereldspeler op de FOK!-markt.

Ik ben op de hoogte. Wat een topshow.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tevens dit! Strijdend gaan wij ten onder

Spectacle fantastique incroyable.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte. Wat een topshow.

quote:

Nieuwe megahitquote:

Als dat zou kunnenquote:

Als je nou heel bekend wordt enzo, mag ik dan je pakjes naaien?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Vriend van me (hij is animator/supergoede tekenaar) gaat misschien een clip voor me tekenen
Dit is o.a. zijn werk:
Maar ook deze stijl:

Vet!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Vriend van me (hij is animator/supergoede tekenaar) gaat misschien een clip voor me tekenen
Dit is o.a. zijn werk:
Maar ook deze stijl:

Hangt wel van de pakjes afquote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je nou heel bekend wordt enzo, mag ik dan je pakjes naaien?

heeft'iie overigens helemaal met de hand getekend (en dan overtrekken etc...)
 heeft'iie overigens helemaal met de hand getekend (en dan overtrekken etc...) 

Wat jij wil.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt wel van de pakjes af

Kan je ook leer naaien? ik hou van leerquote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Kan van konijnenpakjes tot hippe bloesjes en jasjes. De eerste doe ik gratis mits je hem dan ook draagt.

En dan ook leren pijpen?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je ook leer naaien? ik hou van leer
Dus een mooie leren jacket ofzo

Vast wel kost wat tijd en moeite.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je ook leer naaien? ik hou van leer
Dus een mooie leren jacket ofzo

Pino ga je mond spoelen met water en zeep!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |