Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
SPOILER: Why we run
Die HM gaat wel goed komen als je trainingen zo lekker lopen!
Ik heb er veel vertrouwen in. Voel me geweldig, snelheid zit er lekker in en het kost relatief weinig moeite. De afstand zit er hopelijk ook in, met 35km als hoogste weektotaal en 17,5km als langste duurloop.
Vanaf nu alleen nog maar op rustige tempo's lopen, met heel af en toe een 100m versnellinkje tussendoor om alles toch wat te prikkelen. Geen tempotrainingen/ intervals meer, geen gekke afstanden o.i.d. Lekker m`n lichaam wat rust geven
Ik wil ook een keertje kortere intervallen lopen. Vind die 1600's maar niets. Maar eerst een normale knie hebben wanneer ik snelheid maak
Ik twijfel of ik volgende week een herkansing doe van de 1600m intervallen, of dat ik een tempoloop ga doen, of dat ik rustig aan ga doen omdat de dam tot damloop bijna is en omdat mijn knie nep is.
Kom op de fiets of met het openbaar vervoer. Voor fietsers is het terrein uitstekend te bereiken en bovendien zijn er fietsenstallingen aanwezig. Mensen zonder fiets raden wij aan om met het openbaar vervoer te komen. Met het openbaar vervoer kun je het evenement het beste bereiken met tramverbinding 11 vanaf Den Haag HS (13 minuten). Vanaf Den Haag centraal rijdt tram 3 in een kwartier tot aan de halte Conradekade (Zuid). Vanaf deze halte is het nog 6 minuten lopen. Voor meer informatie kun je terecht op 9292.nl en htm.nl.
Fiets is geen doen voor mij... dus trein tram dan!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Helemaal optimaal is elke slok eerst een aantal keer in de mond spoelen voordat je het doorslikt.
Zoals ik zei, die zooi is echt niet te drinken. Ik heb het ooit eens geprobeerd als onderdeel van een dieet. Brrrr... Needless to say dat ik nog steeds dik ben.
Zoals ik zei, die zooi is echt niet te drinken. Ik heb het ooit eens geprobeerd als onderdeel van een dieet. Brrrr... Needless to say dat ik nog steeds ik ben.