Nee, dat is nerdenschijt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb net wat databases herindexeerd, telt dat ook als nerdenpoep?
Van mij niet. Zeker niet als ze een lekker wapen hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat zijn juist mijn vriendjes.
Gemenerik ben je ook. Ik ga altijd op jacht naar gemuteerde honden en beren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van mij niet. Zeker niet als ze een lekker wapen hebbenDan schiet ik ze door het hoofd met een sawn off shotgun
Ah nee ik haat dieren in gamesquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gemenerik ben je ook. Ik ga altijd op jacht naar gemuteerde honden en beren.
Ik ook, daarom ga ik ook altijd op jacht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah nee ik haat dieren in gamesIn soldier of fortune haatte ik die dieren ook al, zelfs in Wolf 3D lol
Moet er niks van hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ga ik ook altijd op jacht.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Gta 5 zit zeker in een groen ding?Liep langs de winkel en 1 moeder en drie kerels kwamen met zo'n ding naar buiten.
Hoi, wie ben jij?quote:
Goed.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoi, wie ben jij?
Barrie lieve schat hoe gaat ie??![]()
Goed hoor! Wil ook weekendquote:Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed.Wil weekend. Hoe gaat het met jou?
Oh nice wel dat zijn je herkansingen dan ofniet?quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:22 schreef bijdehand het volgende:
Nee, tentamens zijn pas in december. Heb maar 2 tentamens, rest vak de vakken zijn referaat + paper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |