Ding a Dongquote:
Nah, dan wordt het hier wel heel stil nu Wickedangel en wyccie er ook al mee opgehouden zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:55 schreef tong80 het volgende:
Scrut.....zullen we pyl buitensluiten ? Dat ie alleen nog mag meedoen als het antwoord al is gegeven ?
Jullie hebben ook nieuwe leden hequote:Op vrijdag 20 september 2013 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dan wordt het hier wel heel stil nu Wickedangel en wyccie er ook al mee opgehouden zijn.
Ja, eentje maar we raken onze leden iedere keer per tweetal kwijt. Eerst Peaceman en Diaan, toen Wickedangel en wyccie ... Pyl is al eens eerder vertrokken en nam een hele trits deelnemers mee naar het buurtopic.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie hebben ook nieuwe leden he
Oh dat is zonde zeg. Ik vind dit echt een heel leuk topic.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, eentje maar we raken onze leden iedere keer per tweetal kwijt. Eerst Peaceman en Diaan, toen Wickedangel en wyccie ... Pyl is al eens eerder vertrokken en nam een hele trits deelnemers mee naar het buurtopic.
Leukste topic van FOK!quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is zonde zeg. Ik vind dit echt een heel leuk topic.
Gellius zeker? Dat is echt zo'n worst-type.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:09 schreef pyl het volgende:
In dat buurtopic (niet voor dummies) gaat het al een maand of wat over de smaak van currywurst. Kun je nagaan.
Gellius en Tokay. Een echte worst-hype.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gellius zeker? Dat is echt zo'n worst-type.
Als tong dat beweert ...quote:
Tokay had ik dan weer eerder als satéprikker ingeschat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Gellius en Tokay. Een echte worst-hype.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Als tong dat beweert ...
(Ik kan er niet over oordelen, want ik kom nooit ergens anders ...)
Brucer of een kerouack ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:10 schreef pyl het volgende:
Vooruit nog eentje:
[ link | afbeelding ]
Moet wegquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat tong het nu wel weet.
Lenny Brucer danquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:25 schreef pyl het volgende:
Noch Brucer (?), noch een Kerouack, noch Nelson.
Einstein had je toch wel herkend?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet weg, ik kijk nog wel mee.
Maar ik ken niemand van al die ouwelui, zelfs niet ergens in de verte.
Je doelt op Ira Levin?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Schreef hij The Boys from Brazil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |