Mulder heet ie toch ?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's meneer Van Grunsven, toch? Sjefke.
Foute gast
Hij schijnt nogal agressief te zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:01 schreef pyl het volgende:
Helemaal goed, Scrutinizer. Jij kent je klassiekers!
Waarom is-ie zo fout dan?
Holy Mozes....Met Robbie Kerkhoffquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Janssen.
[..]
Jemig de pemig, man.
"Wat zijn jullie matineus" gebruik ik nog vaak, als ik wakker gebeld word of zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Holy Mozes....Met Robbie Kerkhoff
Als ik gebeld word door een Call-center medewerker :quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Wat zijn jullie matineus" gebruik ik nog vaak, als ik wakker gebeld word of zo.
Is zo raar. Zijn allang geleden gestopt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Koot en Bie. Nooit meer geėvenaard laat staan overtroffen.
Game, set and match.quote:
Hij schreef wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het een Nederlandse schrijver?
Juistquote:
Je bent te goedquote:
Dankjewel pylquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:26 schreef pyl het volgende:
Da's de enkele jaren geleden overleden politiek commentator van Trouw, Lavenderr. Breedveld behoorde decennia tot het Haagse meubilair.
Meestal voeg ik die twee samen tot 'rechtbesnaarde' maar de spellingscontrole geeft aan dat dat geen bestaand woord is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef pyl het volgende:
Rechtgeaard, akkoord, maar fijnbesnaard?
Jakkes Hogewoning =quote:
Hints niet gelezen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, na al die hints van mij was dat een makkie.
Nu ben ik bedroeftquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dan doe ik ook geen moeite meer en geef ik voor dit plaatje geen hints.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |