SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
En volgens IGN was dat niet zoquote:![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Hufter, dacht ik eindelijk beet te hebben....quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En volgens IGN was dat niet zo![]()
![]()
Zeer vreemd dat ik IGN hier dan ook nog niet over gehoord heb.![]()
Nee nee, don't worry!quote:
It's all GTA up in here.
No more ....... you know..
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Maargoed, als die brick walls en pop-in het enige zijn, of met een patch te verhelpen zijn, hoor je me verder niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En volgens IGN was dat niet zo![]()
Dat vond ik wel mooi in GTA4, Nico duwde echt zachtjes anderen opzij, dit is meer ala San Andreas. Jammer, maar niet game-breaking.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Is geen cutscene.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit een cutscene is toch? Als dit heel de tijd kan, lijkt me dat zo briljant XD<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Dat is ook pop-in. Maar dan met de willy van een hond.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer vreemd dat ik IGN hier dan ook nog niet over gehoord heb.![]()
Merk het zelf wel als ik speelquote:Op donderdag 12 september 2013 11:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Maargoed, als die brick walls en pop-in het enige zijn, of met een patch te verhelpen zijn, hoor je me verder niet.
Dat vond ik wel mooi in GTA4, Nico duwde echt zachtjes anderen opzij, dit is meer ala San Andreas. Jammer, maar niet game-breaking.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Xbox360.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Akilla het volgende:
Welke is nu gelekt, xbox 360 of ps3?
En maakt dit nog wat uit voor pop ins enzo??"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Xbox360 so far.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef Akilla het volgende:
Welke is nu gelekt, xbox 360 of ps3?
En maakt dit nog wat uit voor pop ins enzo??You dont believe me ? Read this line again.![]()
IGN heeft wel degelijk gezegd dat er popin was. Alleen stoorde het niet zo tijdens het spelen volgens hun.![]()
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef Giester het volgende:
Het leven is goed! I'm back!!!
Mijn dank aan Pheno en Opa.B.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Het heeft mij in geen een spel geirriteerd als ik aan het spelen was, alleen als ik de toeschouwer was viel het me op.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:24 schreef FredVleespet het volgende:
IGN heeft wel degelijk gezegd dat er popin was. Alleen stoorde het niet zo tijdens het spelen volgens hun.
Maar nieuwe GTA wil niet zeggen dat de Hardware ook beter is geworden dus de zelfde shortcuts die Rockstar gebruikt zullen nog steeds worden gebruikt, zoals lege straten tot je je omdraait, zeldzame auto vinden, en dan in eens op elk kruispunt `m tegen komen, en popins.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Als hij het nu nog niet geleerd heeft, dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik denk dat ook dat vervelend gaat worden op den duur. Dan zit hij straks in relaties & psychologie alleen maar posts te plaatsen over GTA 5.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.![]()
![]()
Heeeej! Dat is pas de 13e keer!quote:
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Uiteraard. Maar daar was ik al mee bezig voordat ik gebanned werd.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je je nu wel normaal gedraagt, dat betekent normaal meeposten en enkel over GTA V.
Vandaar dat ik door de rechtvaardigheid van Opa.B nu ook weer unbanned ben.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Meloenen zijn gezond, maar met mate.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik denk dat ook dat vervelend gaat worden op den duur. Dan zit hij straks in relaties & psychologie alleen maar posts te plaatsen over GTA 5.
Ook als in een gif?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heeeej! Dat is pas de 13e keer!![]()
Mij stoort het ook niet zo. Je went eraanquote:Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Het heeft mij in geen een spel geirriteerd als ik aan het spelen was, alleen als ik de toeschouwer was viel het me op.
Maar nieuwe GTA wil niet zeggen dat de Hardware ook beter is geworden dus de zelfde shortcuts die Rockstar gebruikt zullen nog steeds worden gebruikt, zoals lege straten tot je je omdraait, zeldzame auto vinden, en dan in eens op elk kruispunt `m tegen komen, en popins.. Bij SR3 en Sleeping Dogs was het ook aanwezig maar viel het ook allemaal mee en de framerate was redelijk stabiel. Framerate stoor ik me altijd het meeste aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |