Komt ook wel voor of men deelt binnen familie/vrienden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:39 schreef Funkel het volgende:
[..]
Technisch gezien zou je dus een abonnementje met je buren kunnen delen?
https://movies.netflix.com/HdTogglequote:Op zaterdag 14 september 2013 09:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En hoe is het dataverbruik?
Netflix is ook niet van plan om een downloadoptie toe te voegen, zo zegt Ted Sarandos, chief content officer bij Netflix. Dit betekent dat mensen niet offline kunnen kijken, bijvoorbeeld als er geen bereik is of als de datalimiet is bereikt. Volgens Sarandos is het ontbreken van een offline-kijkmodus deels te wijten aan de licenties: als Netflix een cache-optie zou willen aanbieden, zouden makers van films en tv-series hogere bedragen willen. Ook zou er te weinig vraag naar zijn om het ontwikkelen van caching te rechtvaardigenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ze nou een offline optie hadden net als Spotify, dat zou het ook wel Chill maken.
Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:00 schreef Chevalric het volgende:
Als mediahint actief is, heb je de US content. Als je mediahint deactiveert, krijg je de Nederlandse content.
Daarom gebruik ik ook de Hola extensie, hiermee kan je heel makkelijk switchen tussen verschillende landen:quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef Sar2007 het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook de Hola extensie, hiermee kan je heel makkelijk switchen tussen verschillende landen:
https://hola.org
Krijg het nog niet helemaal voor elkaar met mijn Androidquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef Sar2007 het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook de Hola extensie, hiermee kan je heel makkelijk switchen tussen verschillende landen:
Geen flauw idee. Maar de beeldkwaliteit was goed, dus hoog genoeg, denk ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En hoe is het dataverbruik?
Dit neem ik even terug. Werktquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg het nog niet helemaal voor elkaar met mijn Android
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef Sar2007 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen tijd om te kijkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Net de eerste aflevering van Jericho gekeken via de Netflix-app op mijn smartTV. Werkt lekker en de kwaliteit is erg fijn! De eerste ~30 seconden heeft de app wel nodig om de kwaliteit wat op te schroeven (hij begint met matig beeld).
Mocht het aanbod nog wat beter worden, dan overweeg ik om een abo aan te schaffen!
op welke manier heb je dat gedaan, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb de IPad aangesloten op de tv.
Even gekopieerd vanuit m'n bestelling:quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
op welke manier heb je dat gedaan, als ik vragen mag?
Dan koop jij 'm toch lekker bij de Action!quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef maurisioo het volgende:
Bij de action heb je een hdmi kabel voor 2 euro
Dankje! met een adapter, zoiets dacht ik al. Wel jammer dat je dan geen afstandsbediening hebt, maar daarom heb jij denk ik zo'n lange kabel! Ik heb een mediabox staan dus je zou denken dat het via ons thuisnetwerk zou kunnen, maar het is een a.c. Ryan en met dat ding kan niks. Enorme miskoop eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Even gekopieerd vanuit m'n bestelling:
MD826ZM/A ADAPTER DIGITAL APPLE - Belkin ¤ 59,99
en
HQ HDMI kabel - 3 meter - HQ ¤ 17.99
Beide bij BOL besteld. Vast elders goedkoper te krijgen, maar ik heb gisteren besteld en het vandaag al in huis en dat was me ook wat waard. Mezelf cadeau gedaan van de BOL bonnen die ik nog van m'n verjaardag had liggen. Ik vond het wel een goed doelWerkt vlekkeloos. Ik heb overigens een Ipad mini, maar je hebt hetzelfde voor de grote Ipad. Die zijn volgens mij zelfs iets goedkoper. Zoeken op Ipad adapter hdmi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |