Zeker wel, weet alleen niet of het gratis kan. Ik gebruik Unblock-US voor 5 dollar per maandquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:07 schreef wonton het volgende:
Is zeker niet mogelijk om de US versie op je ps3 te fixen.
Vette shit! Ik zal er eens tijd voor zoekenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeel meer content.
Ughem... http://tunlr.net/get-started/get-started-with-playstation-3/quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:07 schreef wonton het volgende:
Is zeker niet mogelijk om de US versie op je ps3 te fixen.
Heb dit geprobeerd. Met mn Nederlandse netflix account ingelogd en krijg een heel ander aanbodquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ughem... http://tunlr.net/get-started/get-started-with-playstation-3/
Dat is wel USA.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:55 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb dit geprobeerd. Met mn Nederlandse netflix account ingelogd en krijg een heel ander aanbodAlle Nederlandse shit is weg en kan wel films en series kijken die in Nederland niet beschikbaar zijn. Maar ik denk niet dat ik hetzelfde aangeboden krijg als in de US. Bij Breaking Bad heb ik alleen maar tot s05e08 bijvoorbeeld.
Ik dacht altijd dat ze in US er gelijk op staan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is wel USA.
UK heeft de laatste BB afleveringen
Dat klopt gewoon, alleen in de UK krijg je de laatste afl een dag na uitzendenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:55 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb dit geprobeerd. Met mn Nederlandse netflix account ingelogd en krijg een heel ander aanbodAlle Nederlandse shit is weg en kan wel films en series kijken die in Nederland niet beschikbaar zijn. Maar ik denk niet dat ik hetzelfde aangeboden krijg als in de US. Bij Breaking Bad heb ik alleen maar tot s05e08 bijvoorbeeld.
Inloggen op Netflix en je krijgt automatisch het US aanbod. Geldt ook voor Hulu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:05 schreef hh84 het volgende:
Hoe werk dat mediahint eigenlijk? Ik heb 'm geïnstalleerd in Chrome, maar wat nu?
Maar hoe kan ik switchen tussen NL content en US content?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Inloggen op Netflix en je krijgt automatisch het US aanbod. Geldt ook voor Hulu.
instellingen -> extensies en dan even uitvinken wat je niet wil gebruiken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:54 schreef hh84 het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik switchen tussen NL content en US content?
Hoe zet ik die extensie uit?
Dat werkt volledig soepel. Netflix is er blijkbaar zelfs helemaal op ingesteld. Ik wisselde net met Mediahint naar de VS-versie. Netflix detecteerde dat ik ineens 'in de VS zat' en gaf toen een mededeling die ongeveer ging van 'Afhankelijk van waar vandaan je kijkt, kan het aanbod verschillen'. Dus je account is gewoon wereldwijd bruikbaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:28 schreef richolio het volgende:
Kan ik mijn normale nederlandse account gewoon gebruiken voor de amerikaanse versie? En kan ik dan makkelijk switchen tussen amerikaanse en nederlandse content? Want die nederlandse wil ik ook nog wel graag houden
Technisch gezien zou je dus een abonnementje met je buren kunnen delen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:37 schreef Catch22- het volgende:
Je kan zelfs op 2 apparaten tegelijk kijken
En hoe is het dataverbruik?quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:07 schreef Breuls het volgende:
Gisteren een aflevering van How I Met Your Mother gekeken in de bus, op de telefoon. Was prima te doen; viel niet één keer uit, ik kon in de app gewoon de ondertiteling uitzetten, pauzeren en hervatten zorgt niet voor problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |