Tunlrquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:04 schreef richolio het volgende:
Ik kan niet meer de amerikaanse content gebruiken. Alle whitelist slots voor nederland zijn al in gebruik. Is dit whitelisten echt nodig? Ik keek er zo naar uit
Ik heb het via tunlr gedaan. Volgens tunlr moet ik via gatekeeper mijn ip adres whitelisten. Alle slots voor nederland zijn alleen al in gebruik. Heb jij het anders gedaan dan?quote:
Heb gewoon de dns op mijn ps3 ingevuld en het werkte.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb het via tunlr gedaan. Volgens tunlr moet ik via gatekeeper mijn ip adres whitelisten. Alle slots voor nederland zijn alleen al in gebruik. Heb jij het anders gedaan dan?
Mij is het gelukt via de Hola suggestie ergens anders in dit topicquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:04 schreef richolio het volgende:
Ik kan niet meer de amerikaanse content gebruiken. Alle gatekeeper whitelist slots voor nederland zijn al in gebruik. Is dit whitelisten echt nodig? Ik keek er zo maar uit
Geld te veel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan koop jij 'm toch lekker bij de Action!
Dat is raar dan. Het zit er gewoon niet in voor mij, helaas..quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:21 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Heb gewoon de dns op mijn ps3 ingevuld en het werkte.
Weet je nog wat die was?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mij is het gelukt via de Hola suggestie ergens anders in dit topic
Even teruglezen, dan kom je hem snel genoeg tegenquote:
Ik las op tweakers dat dit alleen met US accounts werkt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Net 3 maanden netflix genomen voor 8 dollar via Ebay. Tip. Het werkt gewoon.
Zie: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cd5e6985e
Er is, niet lang geleden, nog een onderzoek geweest naar de kwaliteit van HDMI kabels, het ging om 5 kabels van 2,99 (Action) tot 159 euro.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan koop jij 'm toch lekker bij de Action!
Dan is het wel apart, waarom een maand/3 maand gift code wel en een jaar niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik las op tweakers dat dit alleen met US accounts werkt?
edit: dit werkt inderdaad, schijnt alleen dat een jaarabonnent niet werkt.
mijn ps3 kreeg storingen in het beeld met een "goedkope". eentje van 20 werkte perfect. Duurder is bs voor 10m. Heb nu wel zo'n 1.4.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:39 schreef Sar2007 het volgende:
[..]
Er is, niet lang geleden, nog een onderzoek geweest naar de kwaliteit van HDMI kabels, het ging om 5 kabels van 2,99 (Action) tot 159 euro.
Qua beeldkwaliteit en dergelijke waren ze allemaal vrijwel hetzelfde, alleen werd wel aangeraden om kabels langer dan 5 meter wel voor een duurdere variant te gaan.
Dus ja, hij heeft er goed aan gedaan om hem bij de action te kopen.
Heeft het zin om de film/serie eerst een minuutje te laden door te pauzeren of schiet het niets op?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:02 schreef Breuls het volgende:
Net een treintest gedaan: serie van 25min gekeken tussen Utrecht en Rotterdam via T-Mobile 3G; zag er prima uit, twee of drie keer een seconde hapering. Had wel even moeite met starten.
Stomme vraag misschien maar is die kabel alleen voor de iPad mini of niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Even gekopieerd vanuit m'n bestelling:
MD826ZM/A ADAPTER DIGITAL APPLE - Belkin ¤ 59,99
en
HQ HDMI kabel - 3 meter - HQ ¤ 17.99
Beide bij BOL besteld. Vast elders goedkoper te krijgen, maar ik heb gisteren besteld en het vandaag al in huis en dat was me ook wat waard. Mezelf cadeau gedaan van de BOL bonnen die ik nog van m'n verjaardag had liggen. Ik vond het wel een goed doelWerkt vlekkeloos. Ik heb overigens een Ipad mini, maar je hebt hetzelfde voor de grote Ipad. Die zijn volgens mij zelfs iets goedkoper. Zoeken op Ipad adapter hdmi.
Linkje voor een ubuntunoob van een paar weken? Moet het in Wine?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:50 schreef Ori het volgende:
Zo, nu ook Netflix aan de praat gekregen onder Ubuntu. Het wordt niet officieel ondersteund, maar een paar slimme koppen hebben een mooi pakketje in elkaar geflanst waardoor het toch werkt.
Een kleine reeks opdrachten intikken in een terminal venster:quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:59 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Linkje voor een ubuntunoob van een paar weken? Moet het in Wine?
Is er ook zoiets als Mediahint maar dan zodat ik de UK content kan bekijken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:00 schreef Chevalric het volgende:
Als mediahint actief is, heb je de US content. Als je mediahint deactiveert, krijg je de Nederlandse content.
Holaquote:Op zondag 15 september 2013 01:13 schreef hh84 het volgende:
[..]
Is er ook zoiets als Mediahint maar dan zodat ik de UK content kan bekijken?
1080 is de resolutie, de bitrate is belangrijker, als je via een webbrowser kijkt 3000kbpsquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:59 schreef SunChaser het volgende:
Vraag over netflix
In wat voor kwaliteit streamen ze dat? 1080?
De adapter is echt voor de mini, de kabel kun je overal voor gebruiken. Ik switch nu tussen de Ipad en de mediaspeler. Daarvan was het kabeltje eerst te kort om 'm op de plek te zetten waar ik 'm wilde, dus dit kwam mooi uit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:27 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien maar is die kabel alleen voor de iPad mini of niet?
Toen het eenmaal begon, speelde het goed, op die paar hiccups na. Dus ik weet het niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:03 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heeft het zin om de film/serie eerst een minuutje te laden door te pauzeren of schiet het niets op?
De WD TV Live is nu ¤78 bij MediaMarkt.quote:Op zondag 15 september 2013 12:32 schreef HuubTuub het volgende:
Hier loopt het nu via de Wii om het eens uit te proberen. Het fijne is dat ik met de Wii 2 internetverbindingen heb kunnen maken, eentje voor NL content en de ander via de Tunlr voor de US content. Het is jammer dat de Wii geen 1080 heeft. Mocht ik bij Netflix blijven dan toch op zoek naar een andere HD optie. De BluRay en de Smart TV hebben beide de apps niet... prullen.
mocht iemand een tip hebben qua BluRay speler... of is wellicht AppleTV een goedkope oplossing?
bedankt!quote:Op zondag 15 september 2013 12:40 schreef Aether het volgende:
[..]
De WD TV Live is nu ¤78 bij MediaMarkt.
http://www.wdc.com/nl/products/products.aspx?id=330
Ligt aan je verdere toepassing natuurlijk. De atv3 is bij beperkt. Als je ook graag wilt streamen van een nas bijv.quote:Op zondag 15 september 2013 13:16 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Je kan beter een Apple TV halen, WD live ondersteund geen super HD
chromecast bitchquote:Op zondag 15 september 2013 14:12 schreef Geralt het volgende:
Niet het hele topic gelezen, maar in de OP lees ik dat voor een Xbox360 gold live noodzakelijk is.
Ik heb dat niet en ik wil dat niet.
Kan ik het niet gewoon op mn computer ontvangen en doorstreamen naar mn Xbox360 met programma's als TVersity of een van de vele anderen?
Ik heb geen zin om telkens een tablet op te moeten starten en een smartphone heb ik niet.quote:
Werkt ook vanaf PC (via chrome browser)quote:Op zondag 15 september 2013 14:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om telkens een tablet op te moeten starten en een smartphone heb ik niet.
En dat ding werkt perfect met Netflix (en Spotify en Youtube).quote:Op zondag 15 september 2013 12:40 schreef Aether het volgende:
[..]
De WD TV Live is nu ¤78 bij MediaMarkt.
http://www.wdc.com/nl/products/products.aspx?id=330
Jamaar als ik niet op mn pc wil kijken en geen andere mediaspeler dan een Xbox360 heb, kan ik dan (via mn pc) de hele mik in FullHD streamen naar mn Xbox360 en zo op mn tv kijken?quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Werkt ook vanaf PC (via chrome browser)
Nee maar als je een chromecast in je tv doet kan je vanaf je pc naar je tv streamen, in full hd, en heeft niks met de xbox te maken.quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar als ik niet op mn pc wil kijken en geen andere mediaspeler dan een Xbox360 heb, kan ik dan (via mn pc) de hele mik in FullHD streamen naar mn Xbox360 en zo op mn tv kijken?
Nogmaals ik heb geen Xbox Gold live en dat wil ik ook niet.
En die moet ik aansturen met een smartphone die ik niet heb of een tablet die eigenlijk altijd in de kast ligt en uit staat en minuten nodig heeft om op te starten.quote:Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee maar als je een chromecast in je tv doet kan je vanaf je pc naar je tv streamen, in full hd, en heeft niks met de xbox te maken.
Neeeheeee met je pc!quote:Op zondag 15 september 2013 14:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
En die moet ik aansturen met een smartphone die ik niet heb of een tablet die eigenlijk altijd in de kast ligt en uit staat en minuten nodig heeft om op te starten.
Dat schiet niet echt op.
JONG ALS IK OP DE BANK LIG DAN WIL IK NIKS OP MN PC BEDIENENEREN SNAP DAT DANquote:
Je kan toch de film aanzetten en weglopenquote:Op zondag 15 september 2013 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
JONG ALS IK OP DE BANK LIG DAN WIL IK NIKS OP MN PC BEDIENENEREN SNAP DAT DAN!
Als ik wegloop zie ik niks!quote:Op zondag 15 september 2013 14:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan toch de film aanzetten en weglopen
Wut?quote:Op zondag 15 september 2013 14:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik wegloop zie ik niks!
En ook lastig met pauze en spoelen enzo
We hebben het nu toch over netflix!quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef Geralt het volgende:
Kan die chromecast ook via mn wifi bv mkv's streamen die ik gedownload heb in fullHD?
Jamaar zou wel handig zijn als dat ook konquote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
We hebben het nu toch over netflix!
Wanneer komt die update?quote:Maar nee, dat kan tijdelijk nog ff niet, local streaming hebben ze er uit gesloopt omdat het nog niet perfect werkte, maar dat komt terug via een update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |