Ja, dat staat ie, maar primair DNS lijkt dood te zijn. Alleen secundair werkt.quote:Op zondag 15 september 2013 19:15 schreef Ori het volgende:
[..]
Kijk op het dashboard of je IP nog wel op de whitelist staat.
IPad ondersteund zelfs tot 1080p super HD volgens wiki.quote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Kwaliteit is goed maar 480p.
Andere apparaten ondersteunen 720 of 1080.
Had ik gisteren ook.quote:Op zondag 15 september 2013 19:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat staat ie, maar primair DNS lijkt dood te zijn. Alleen secundair werkt.
https://support.netflix.com/nl/node/10923quote:Op zondag 15 september 2013 19:28 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
IPad ondersteund zelfs tot 1080p super HD volgens wiki.
Werkt echt goed inderdaad. Afgelopen week ook een aflevering van Dexter gekeken. Ging prima (vanaf Leeuwaden met de trein richting het zuiden), alleen starten ging wat moeizaam daarna prima.quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:07 schreef Breuls het volgende:
Gisteren een aflevering van How I Met Your Mother gekeken in de bus, op de telefoon. Was prima te doen; viel niet één keer uit, ik kon in de app gewoon de ondertiteling uitzetten, pauzeren en hervatten zorgt niet voor problemen.
500 MB / 35 min (ongeveer).quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En hoe is het dataverbruik?
Jaar abo werkt ook; maar is in verhouding even duur. Risico van 3 mnd is wel kleiner natuurlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik las op tweakers dat dit alleen met US accounts werkt?
edit: dit werkt inderdaad, schijnt alleen dat een jaarabonnent niet werkt.
Moet je even kijken bij de instellingen: daar kun je hem vanaf root en nog wat anders starten. Misschien dat dat helpt?quote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik heb Netflix draaien op mijn MK808b Android usb stick. Ik probeer met Hola de Amerikaanse Netflix aan de gang te krijgen maar het lukt voor geen meter. Meestal kan ik niet eens inloggen, maar na een paar reboots en wat app-data deletes kom ik er soms in. Helaas streamt de content dan niet en krijg ik een foutmelding. Het is me 1x gelukt om het wel 100% werkend te krijgen, maar nadat ik even uit Netflix ging en de app weer opnieuw opstartte werkten de streams weer niet...
Zijn er nog andere manieren behalve Hola om de US Netflix op Android te laten draaien?
Hij staat al op root.quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je even kijken bij de instellingen: daar kun je hem vanaf root en nog wat anders starten. Misschien dat dat helpt?
Ik ga dit zo ontzettend ver weg houden van mijn ouders.. althans, mijn moederquote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef OverRated het volgende:
Net eventjes bij m'n ouders op de Apple TV laten zien hoe Netflix werkt. Ze waren behoorlijk enthousiastEen makkelijke manier voor ze om films te kijken.
Ik zou niet weten waarom, of hoe ik dat voor elkaar zou moeten hebben gekregen. Nadat ik me heb aangemeld heb ik niks aangepast. En al mijn apparaten zitten op hetzelfde netwerk.quote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef maurisioo het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk op je browser de US versie?
Whehe geinig. Ik denk echter dat dit sowieso voor de mensen die niet de moeite willen nemen hoe je met torrents om moet gaan en subtitles zoeken enzo, dit een heel goed alternatief voor de DVD kan zijn. En ik denk dat die doelgroep (bijv. je oudersquote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef Aether het volgende:
Netflix baseert aanbod deels op populariteit video's op piraterijsites
http://tweakers.net/nieuw(...)-piraterijsites.html
Wd tv live (versie 2011) kastje kopen. 80 euro, maar tof kastje..quote:Op zondag 15 september 2013 19:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Echt belachelijk dat mijn Samsung tv uit notabene 2012 geen Netflix app heeft
Netflix is erg populair in Zweden -- de thuishaven van de piratenquote:Op zondag 15 september 2013 20:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Whehe geinig. Ik denk echter dat dit sowieso voor de mensen die niet de moeite willen nemen hoe je met torrents om moet gaan en subtitles zoeken enzo, dit een heel goed alternatief voor de DVD kan zijn. En ik denk dat die doelgroep (bijv. je ouders?) juist bijzonder groot is.
Ik sluit de ps3 aan en dat lukte nu wel prima gelukkig.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wd tv live (versie 2011) kastje kopen. 80 euro, maar tof kastje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |