Als ik wegloop zie ik niks!quote:Op zondag 15 september 2013 14:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan toch de film aanzetten en weglopen
Wut?quote:Op zondag 15 september 2013 14:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik wegloop zie ik niks!
En ook lastig met pauze en spoelen enzo
We hebben het nu toch over netflix!quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef Geralt het volgende:
Kan die chromecast ook via mn wifi bv mkv's streamen die ik gedownload heb in fullHD?
Jamaar zou wel handig zijn als dat ook konquote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
We hebben het nu toch over netflix!
Wanneer komt die update?quote:Maar nee, dat kan tijdelijk nog ff niet, local streaming hebben ze er uit gesloopt omdat het nog niet perfect werkte, maar dat komt terug via een update.
Weet ik veel, google lekker zelfquote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar zou wel handig zijn als dat ook kon
[..]
Wanneer komt die update?
Nou je bent ook niet heel behulpzaam vandaag zegquote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet ik veel, google lekker zelf
Hoezo? Dat is toch een enorme plus! Of krijg je nu niet voldoende aandacht?quote:Op zondag 15 september 2013 15:04 schreef nils7 het volgende:
Oke ik vond 't leuk totdat m'n vriendin Netflix US ontdektehahahahahah
De aandacht heb ik niet over te klagen maar nu zijn t allemaal haar series hahahahaquote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch een enorme plus! Of krijg je nu niet voldoende aandacht?
Orange is the new blackquote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
Iemand nog aanraders qua series op Netflix? House of Cards net helemaal bij gekeken dus op zoek naar wat nieuws.
Netflix kan je ook aanraders geven op basis van je eigen kijkgedrag. Wat helemaal goed werkt is als je eerst op je Netflix account pagina een flink aantal vragen invult en altijd wat je kijkt een beoordeling geeft met de sterren. Hoe langer je Netflix gebruikt hoe beter het het wordt, je kunt ook meerdere profielen aanmaken hiervoor. Ze stoppen er een hoop moeite voor in en ik moet zeggen het werkt verrassend goed.quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
Iemand nog aanraders qua series op Netflix? House of Cards net helemaal bij gekeken dus op zoek naar wat nieuws.
Goed. Net zo goed als op tv.quote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe is de kwaliteit van Netflix voor op de iPad?
Jawel toch?quote:Op zondag 15 september 2013 17:49 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Inderdaad, maar jammer dat de allereerste Power Rangers er niet op staat.
Okay, dan hoef ik mijn laptop niet mee te sleuren op de bank. Mooi!quote:Op zondag 15 september 2013 17:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Goed. Net zo goed als op tv.
Je hebt gelijk. Originele serie heette natuurlijk Mighty Morphin Power Rangersquote:Op zondag 15 september 2013 17:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jawel toch?
Althans ik heb de eerste aflevering ff gekeken van de week...
Kwaliteit is goed maar 480p.quote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe is de kwaliteit van Netflix voor op de iPad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |