Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Als jij een jongen was.quote:
Snap je hem echt niet?quote:
Waar?quote:
Vertel eens wat je verhaal/gedachte achter deze naam is dan? Slaat het op iets uit je persoonlijkheid? Slaat het op de soort muziek? Leg uitquote:Op donderdag 12 september 2013 02:39 schreef Studeur het volgende:
vinden jullie "Destone" een goede dj naam?
De-stone betekent uitstenen. Slaat erop dat ik gestopt met met blowen en sindsdien lukt het me eindelijk weer om muziek te maken. Ben ook volledig klaar met blowen nu dus vandaar ook Destone.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vertel eens wat je verhaal/gedachte achter deze naam is dan? Slaat het op iets uit je persoonlijkheid? Slaat het op de soort muziek? Leg uit
Hij valt op jou, als jij een jongen was zou hij dus gay zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik dan gay zou zijn? Of dat als ik een jongen was jij gay zou zijn? Of wa
Wat doe je in deze SC dan hequote:Op donderdag 12 september 2013 02:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
De-stone betekent uitstenen. Slaat erop dat ik gestopt met met blowen en sindsdien lukt het me eindelijk weer om muziek te maken. Ben ook volledig klaar met blowen nu dus vandaar ook Destone.
Ik denk teveel naquote:Op donderdag 12 september 2013 02:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hij valt op jou, als jij een jongen was zou hij dus gay zijn.
Doe dan D-Stone. Anders gaan mensen des toon zeggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
De-stone betekent uitstenen. Slaat erop dat ik gestopt met met blowen en sindsdien lukt het me eindelijk weer om muziek te maken. Ben ook volledig klaar met blowen nu dus vandaar ook Destone.
D-Stone vind ik ook mooier staan/klinkenquote:Op donderdag 12 september 2013 02:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe dan D-Stone. Anders gaan mensen des toon zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |