quote:Op woensdag 11 september 2013 15:16 schreef afstandbediening het volgende:
Ik zou het ff langs de politie brengen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:16 schreef afstandbediening het volgende:
Ik zou het ff uitproberen op die mooie audi in de straat :p
Vingerafdrukken afnemen en hopelijk een autodief oppakken?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:30 schreef Arnoldus_K het volgende:
Scheelt dat wij geen auto hebben
En blijft raar dat dit gereedschap hier toevallig gedumpt is. (Via een poortje heb je hier toegang tot zo'n 30-tal achtertuinen)
En wat doet de politie verder? Mij een veilig gevoel geven?
nee het spul afpakken en daarna niks meer want je weet natuurlijk wel wat voor volk dat soort tasjes dragenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:30 schreef Arnoldus_K het volgende:
En wat doet de politie verder? Mij een veilig gevoel geven?
Interessant!, Als ik tijd heb ga ik morgen even langs het bureau in Eindhoven.quote:Met de OBD stekken kun je de computer vertellen dat er een nieuwe sleutel is. Met die antenne/ring, kun je denk ik een sleutelsignaal simuleren. Hierna kun je gewoon wegrijden
Heb een briefje opgehangen op de poort achter:quote:Op woensdag 11 september 2013 15:36 schreef Diemux het volgende:
Ze breken vanavond bij je in om het weer op te halen
Meldt er ook even bij dat jij hem ook heb vastgehad.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:34 schreef Arnoldus_K het volgende:
[..]
Interessant!, Als ik tijd heb ga ik morgen even langs het bureau in Eindhoven.
Ik zal jullie op de hoogte houden van wat ze mij melden.
Jouw vingerafdrukken staan er nu ook op, da's niet handig.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:34 schreef Arnoldus_K het volgende:
[..]
Interessant!, Als ik tijd heb ga ik morgen even langs het bureau in Eindhoven.
Ik zal jullie op de hoogte houden van wat ze mij melden.
Jij komt er welquote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef Arnoldus_K het volgende:
[..]
Heb een briefje opgehangen op de poort achter:
Nickelson-tas verloren? Bel even voor aan, je krijgt 'm terug.
Vervolgens ga ik de jongeheer of jongedame in kwestie uitnodigen om even een kopje koffie te drinken met mij. Het enige wat zulke mensen nodig hebben is een beetje liefde. Een klein beetje liefde om weer door te gaan in die harde wereld. Misschien kan ik de desbetreffende persoon het juiste pad wijzen.
Wellicht is er juist ingebroken of een poging geweest bij een auto in de buurt. Dan kan dit helpen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jouw vingerafdrukken staan er nu ook op, da's niet handig.
Waarschijnlijk werd die gast gestoord tijdens zijn daad en probeerde zo snel mogelijk om van het bewijsmateriaal af te zijn en heeft het bij jou in de tuin gedumpt.
Ik zou even de politie bellen (8844) om je vonst te melden, je kan beter vragen of je de boel moet langsbrengen of dat zij de boel ophalen (en evt wat klein sporenonderzoek in je tuin doen)
Dat zeker maar het was handiger geweest als TS het had laten liggen en meteen de politie op de hoogte had gesteld, dan hadden er sporen veiliggesteld kunnen worden (vezels en vingerafdrukken) en is er ook meer bewijs om iemand te veroordelen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Wellicht is er juist ingebroken of een poging geweest bij een auto in de buurt. Dan kan dit helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |