SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Heb jij die 'Ja toch' shopje van GJE nog.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:14 schreef Lindgren. het volgende:
Mo als ANY.14 gespeeld, 14 verloren.
Wel een assistquote:Op donderdag 12 september 2013 02:14 schreef Lindgren. het volgende:
Mo als ANY.14 gespeeld, 14 verloren.
Hoe zag die eruit? Kan 'm niet meer voor me halen..quote:Op donderdag 12 september 2013 02:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb jij die 'Ja toch' shopje van GJE nog.
Was zo'n kaal ventje met een dikke neus met een tekstballon als het goed is.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe zag die eruit? Kan 'm niet meer voor me halen..
Misschien zit 'ie hiertussen:quote:Op donderdag 12 september 2013 02:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Was zo'n kaal ventje met een dikke neus met een tekstballon als het goed is.
SPOILER: SchokkendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 02:20 schreef Lindgren. het volgende:
Zal binnenkort even een paar missende opzoeken.
quote:Op donderdag 12 september 2013 02:27 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]hhaghahgahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaghahgahhhhhhhhhaaaaaaaaaa
Die had Rijst gemaakt maar durfde niet zelf te postenquote:Op donderdag 12 september 2013 02:32 schreef n0ir het volgende:
[..]ik snap ineens weer waarom GJE zich hier niet meer laat zien
Kan dat?quote:Op donderdag 12 september 2013 02:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Het niveau daalt 's nachts aanzienlijk
met wie speelde je match day?quote:Op donderdag 12 september 2013 02:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Het niveau daalt 's nachts aanzienlijk
quote:Op donderdag 12 september 2013 02:55 schreef Lindgren. het volgende:
Gevonden, p4l.
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #444: Ik voel de pijn. Dit soort wijven zijn :r
pffquote:
VDM ook he:quote:Op donderdag 12 september 2013 02:55 schreef Lindgren. het volgende:
Gevonden, p4l.
Omdat z'n familie op Jan Boskamp en die gast van stichting martijn lijktquote:Op donderdag 12 september 2013 03:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
VDM ook he:
[ afbeelding ]
En nu is ie hier weg omdat ie ons haat of wij hem of zijn hond de buurvrouw weet ik veel...
En zn pa op zanger Rinusquote:Op donderdag 12 september 2013 03:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omdat z'n familie op Jan Boskamp en die gast van stichting martijn lijkt
altijd weer die foto's die roet in het eten gooien
Prima UI inderdaad. Thanks.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt deze UI ready? Ozz, jij kan dat toch?
Nee hoor, je mag 'm van mij.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij mijn UI twin wilt zijn...
Ja, wil je hem nog?quote:Op donderdag 12 september 2013 03:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt deze UI ready? Ozz, jij kan dat toch?
Wel hardop gelachen toen.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:55 schreef Lindgren. het volgende:
Gevonden, p4l.
quote:Op donderdag 12 september 2013 03:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag 'm van mij.Ik heb 'm al verkleind tot 156kb.
sec.
Yes plz.quote:
Photoshop ja, heel simpel. GIF openen en dan via Image -> Image size beide kanten op 60pixels zetten en vervolgens opslaan. Ik weet alleen nog niet hoe ik ze onder de 10kb krijg laagste is steeds 14.1kb.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Yes plz.
Doen jullie dat met Photoshop? Ik kan dat soms wel, als de gif meewerkt oid
quote:Op donderdag 12 september 2013 03:15 schreef Lindgren. het volgende:
Is deze loop lang genoeg? Dan krijg ik de bestandsgrootte ook wel redelijk denk ik:
[ afbeelding ]
Tsja, merkte het pas toen hij ophing. Zei nog iets tegen jou.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Topperrrr.
Mijn bureaublad ziet er nu ook raar uit
[ afbeelding ]
Dacht trouwens dat de call van jou kwam hehe, dus nog doei
Ga toch nog ff voor Suits ookquote:Op donderdag 12 september 2013 03:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, merkte het pas toen hij ophing. Zei nog iets tegen jou.Was gezellig. Ik ga pitten.
Ja blijkbaar wel dus, hij heeft alle GJE foto's weg gehaald.quote:
Ik kan ook niet slapen.quote:
RIP FUT13, lang leve FUT14quote:Op donderdag 12 september 2013 06:26 schreef Jonnsie het volgende:
Jullie sluiten de dag, dan start ik hem! Goedemorgen mensen! Het FUT13 topic is einde oefening zie ik?
Ik moet vandaag weer meer dan 3 uur wachten op school.. maar ik kan dan nog wel even mooi opdrachten maken. De rest van de tijd kan ik gebruiken om de stad in te gaan ofzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 07:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Mogguu
Alweer in de trein voor 2 uur op de uni, daarna rijlessen.
Nog 3 dagen tot de webapp
Als Confetti slim is, gaat hij deze keer iets discreter te werkquote:Op donderdag 12 september 2013 09:11 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar Confetti nu mee komt rondom de webapp lancering
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als Confetti slim is, gaat hij deze keer iets discreter te werk
Dat heb ik niet gezegd. Iets discreter te werk gaan kan ook betekenen dat hij het met een selecter groepje deelt, en/of dat het niet op dit forum wordt besprokenquote:Op donderdag 12 september 2013 09:27 schreef poker4lifee het volgende:
las het alleen als niet met ons delen
Wefut forum ''voor en door donoren''quote:Op donderdag 12 september 2013 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Iets discreter te werk gaan kan ook betekenen dat hij het met een selecter groepje deelt, en/of dat het niet op dit forum wordt besproken
quote:
ik heb rijles zo skklquote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
ga jij nou eens je wiskunde maken ipv fokken
Ik denk dat hij de telefoon app bedoelt.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zondag! Tijd weet ik niet precies!
webappquote:Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de telefoon app bedoelt.
Zondag dus!quote:
Woensdag is iedereen weer gebannedquote:Op donderdag 12 september 2013 10:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg dat dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zondag ja maar voordat het goed werkt zal het wel dinsdag zijn
Ik zag laatst iemand op FOK met de naam DS4 is dat jouw broertje ?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet meer gewend om om 8:30 te beginnen. Ik ben echt kapot. Gr gr
ds2²quote:Op donderdag 12 september 2013 10:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand op FOK met de naam DS4 is dat jouw broertje ?
En vrijdag is iedereen weer volop actief!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Woensdag is iedereen weer gebanned
- x - = + dus dat scheeltquote:Op donderdag 12 september 2013 10:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien is het wel een 2x zo erge DS2
Waar zag je dat?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand op FOK met de naam DS4 is dat jouw broertje ?
Heeft wel iets weg van onze vrind jaquote:Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NWS / 'Lege schappen AH tijdens Kerst'
En hij heeft een PIMP account.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heeft wel iets weg van onze vrind ja
Te ingewikkeld voor mij.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NWS / 'Lege schappen AH tijdens Kerst'
En jij bent een Brabander.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij bent dan ook maar een simpele provinciaal
Ik vind het juist wel een compliment.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pas een beetje op met je beledigingen.
Destijds snelste eigen doelpunt ooit in de Eredivisie, na 19 seconden. Werd een paar jaar later door Arnold Kruiswijk 'verbeterd' in 9 seconden.quote:
Arniequote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Destijds snelste eigen doelpunt ooit in de Eredivisie, na 19 seconden. Werd een paar jaar later door Arnold Kruiswijk 'verbeterd' in 9 seconden.
ok sorryquote:Op donderdag 12 september 2013 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een compliment.
Ach, ik ben trots op het feit dat ik Brabander ben, dat bedoel ik meer. Daarnaast is mijn g niet heel zacht (zoals oostbrabo's of limbo's)...en er zijn echt wel dialecten te bedenken die een stuk lelijker zijnquote:
Kruiswijk en Breuer, dynamisch duoquote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Destijds snelste eigen doelpunt ooit in de Eredivisie, na 19 seconden. Werd een paar jaar later door Arnold Kruiswijk 'verbeterd' in 9 seconden.
Hij speelde toen bij Groningen hoor..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Kruiswijk en Breuer, dynamisch duo
Mijn UI is baasquote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef DuTank het volgende:
Zhano elke dag een andere UI voortaan?
Die man heeft vele gezichtenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef DuTank het volgende:
Die andere had ik toch al wel meer dan een week... Tis maar waar je je druk om maakt.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef DuTank het volgende:
Achterhoeks.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ach, ik ben trots op het feit dat ik Brabander ben, dat bedoel ik meer. Daarnaast is mijn g niet heel zacht (zoals oostbrabo's of limbo's)...en er zijn echt wel dialecten te bedenken die een stuk lelijker zijn
Waar is jouw trademark eigenlijk gebleven?quote:
Scherp. En zondag komt de nieuwe.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Is de web-app voor fifa 13 niet meer beschikbaar?
Dat is correct.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Juistem. Wat ben jij toch een scherpquote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Werken aan je studie wellicht?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
En de verveling is begonnen. Ik moet nog tot 14.30 wachten op school en ik heb niet veel te doen nu de web app down is
Die staat ergens op mijn oude laptopquote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar is jouw trademark eigenlijk gebleven?
De ui als UI.
Vooruitwerken/lezen, dan heb je met de webapp launch meer tijd om te SMLENO'en.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar is nu nog niet veel aan te doen. Ik heb net al opdrachten gemaakt die ik nog moest doen.
Ik heb de komende weken genoeg tijd om te SMLENO'en. Ik blijf zondag de hele nacht op om te traden.. o wacht.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vooruitwerken/lezen, dan heb je met de webapp launch meer tijd om te SMLENO'en.
Ik ben autistischquote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die andere had ik toch al wel meer dan een week... Tis maar waar je je druk om maakt.
Ja ben niet voor niets undercuver natuurlijk...quote:Op donderdag 12 september 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben autistischZo herken ik je niet snapje.
Had alweer een weekje niet op de app gezeten, misschien hadden ze hem stiekem verplaatst...quote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Scherp. En zondag komt de nieuwe.
Tijd om mijn UI ook weer te veranderen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik meende je al te herkennen bij de undateablesquote:Op donderdag 12 september 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeeuws, Twents, Limburgs
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Zelfde smaak qua dialecten dus.
![]()
http://instagram.com/jsticks11#quote:Op donderdag 12 september 2013 11:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Allemaal GTA V gameplay uitgelekt.
kakquote:Op donderdag 12 september 2013 11:59 schreef Djeetje het volgende:
Rekik geblesseerd
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196292
Wie kan hem vervangen?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:59 schreef Djeetje het volgende:
Rekik geblesseerd
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196292
Oh je hebt een nieuwe UI, nu herken ik je nietquote:Op donderdag 12 september 2013 12:13 schreef fetss het volgende:
[..]
Hendrix, zanka kreeg rood bij jong PSV
Doe die gif van Lindgren. ofzoquote:Op donderdag 12 september 2013 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tijd om mijn UI ook weer te veranderen.
Ik heb al een vriendin hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik meende je al te herkennen bij de undateables
Jij ook, kan niet achter blijvenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh je hebt een nieuwe UI, nu herken ik je niet
Volgens Brands heeft PSV er genoegquote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef DutchSL het volgende:
Hendrix verving hem al tegen Cambuur.
Zanka geschorst dus Koch op de bank.
Verder niemand. Bouma maar weer terughalenof Dingsdag/Boulahrouz ofzo.
Je maakt wat mee he in je leven.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:24 schreef Djeetje het volgende:
Laatst zag ik ook iemand met een ui als UI
Jaquote:Op donderdag 12 september 2013 12:25 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je maakt wat mee he in je leven.
Met die malle UI leek je je normaler te gedragen dan nu.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:24 schreef Djeetje het volgende:
Laatst zag ik ook iemand met een ui als UI
Dat leek zo ja, omdat ik al een malle UI had viel het minder op dat ik een mongool ben.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met die malle UI leek je je normaler te gedragen dan nu.
Die 3equote:Op donderdag 12 september 2013 12:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook. Nog wel even verzinnen hoe ik m'n teams ga indelen qua kracht/snelheid/behendigheid want daar valt dit keer echt de grootste winst te behalen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:34 schreef Maver24 het volgende:
Net nog even de fifa14 demo gespeeld en ik begin het steeds beter onder de knie te krijgen. Vind em echt zoveel beter dan fifa13
Was jij naar gamescom ?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ook. Nog wel even verzinnen hoe ik m'n teams ga indelen qua kracht/snelheid/behendigheid want daar valt dit keer echt de grootste winst te behalen.
Is de demo zelfde als FIFA 14 of is het zoals bijna altijd weer anders ?quote:
Anders.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is de demo zelfde als FIFA 14 of is het zoals bijna altijd weer anders ?
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck gebeurt mij nu weer. Had 1 punt nodig om in divisie 1 te blijven met nog 2 wedstrijden te gaan. 1e wedstrijd verlies ik tegen een laggy pace team, geheel onnodig maar ok.
2e wedstrijd zit ik tegen een random brons team, ik wist dat hij gelijk na aftrap weg zou gaan maar ik had nog 1 punt nodig dus daar had ik wel vrede mee. Hij krijgt de bal, drukt start en verlaat de wedstrijd. Ik krijg mijn punt niet en degradeer naar divisie 2...
hahahaha EAquote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck gebeurt mij nu weer. Had 1 punt nodig om in divisie 1 te blijven met nog 2 wedstrijden te gaan. 1e wedstrijd verlies ik tegen een laggy pace team, geheel onnodig maar ok.
2e wedstrijd zit ik tegen een random brons team, ik wist dat hij gelijk na aftrap weg zou gaan maar ik had nog 1 punt nodig dus daar had ik wel vrede mee. Hij krijgt de bal, drukt start en verlaat de wedstrijd. Ik krijg mijn punt niet en degradeer naar divisie 2...
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
En dit is de eerste keer dat dit je gebeurd?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef TBakkert het volgende:
Gofferdomme, ik was net bij de supermarkt.DonutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk, maar dat appeltaartje was ook niet mis.quote:
Hoe oud waren die jongens dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heerlijk, maar dat appeltaartje was ook niet mis.
Gofferdomme, ik was net bij de supermarkt.tb;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze leken me 14/15. Iets jonger dan ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe oud waren die jongens dan?![]()
Gofferdomme, ik was net bij de supermarkt.Ai noh, had die bradas gepompt swaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ai noh, had die bradas gepompt swa
Bedankt dat je me er aan herinnert. Is ook volgens mij een keer voor gekomen toen ik voor de titel van divisie 1 speelde. Maar dat is minstens een half jaar geleden. Speel niet zo veel FUT dit jaar, tenminste niet vergelijk bij vorig jaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dit is de eerste keer dat dit je gebeurd?
Je had hem een oekie moeten djakken.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eén van de 2 leek me wel een allochtoon. Dat was ook degene die me meteen duwde.![]()
Volgend keer wollah g ik djoek die boiiquote:Op donderdag 12 september 2013 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had hem een oekie moeten djakken.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgend keer wollah g ik djoek die boii
Gebeurde me zeer regelmatig toen ik nog veel speelde maar EA weigert het te maken.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bedankt dat je me er aan herinnert. Is ook volgens mij een keer voor gekomen toen ik voor de titel van divisie 1 speelde. Maar dat is minstens een half jaar geleden. Speel niet zo veel FUT dit jaar, tenminste niet vergelijk bij vorig jaar.
SPOILER: Digitale animal sex 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
GTA, geojen game wel.SPOILER: Digitale animal sex 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Gofferdomme, ik was net bij de supermarkt.Haha, ik was ook bij de supermarkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat is toevallig, ik ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha, ik was ook bij de supermarkt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha, ik was ook bij de supermarkt.
Jullie 2 stonden dus achter me.quote:
He scheelt zo'n 3 seconden, maar de gedachte is hetzelfde.quote:
Nee Ozz had je neer geslagenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Jullie 2 stonden dus achter me.
Of het was Ozz.
true, Met zijn Louis Vuitton of Gucci-tasje.quote:
Ik maakte overigens niet zoiets mee. Als mij dat zou gebeuren zou ik 'hou je fucking bek dicht kut vent' roepen.quote:
Ik had geen taart, maar een iTunes kaart van 50 euro neergelegd voor je.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Jullie 2 stonden dus achter me.
Of het was Ozz.
stoereboiiquote:Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maakte overigens niet zoiets mee. Als mij dat zou gebeuren zou ik 'hou je fucking bek dicht kut vent' roepen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
true, Met zijn Louis Vuitton of Gucci-tasje.
Dan had ik hem moeten betalen en had je hem afgepakt zeker?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had geen taart, maar een iTunes kaart van 50 euro neergelegd voor je.
Sorry. Ik heb spijt en schaam me diep.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Je denkt toch niet dat ik mijn tasje ga vervuilen voor zo'n koekebakker.
Nee, maar jij was wel 50 euro kwijt aan een kaartje waar je niks aan hebt.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan had ik hem moeten betalen en had je hem afgepakt zeker?
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maakte overigens niet zoiets mee. Als mij dat zou gebeuren zou ik 'hou je fucking bek dicht kut vent' roepen.
quote:
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 12 september 2013 13:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, maar jij was wel 50 euro kwijt aan een kaartje waar je niks aan hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, maar jij was wel 50 euro kwijt aan een kaartje waar je niks aan hebt.
iPhone kopenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik er wat aan heb.
hahahaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had geen taart, maar een iTunes kaart van 50 euro neergelegd voor je.
SMLENO'en in de supermarkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak in de supermarkt alleen maar leuke dingen mee.. behalve als ik niet weet wat ik moet kopen. Dat had ik net dus toen kocht ik niks.
Dus jij loopt doelloos door een supermarkt te dwalen?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak in de supermarkt alleen maar leuke dingen mee.. behalve als ik niet weet wat ik moet kopen. Dat had ik net dus toen kocht ik niks.
Ik weiger gewoon een telefoon te kopen. Klaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
iPhone kopen¤699,- voor de nieuwe 5S.
Ik ging kijken wat ze allemaal hadden en toen besloot ik om niks te kopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus jij loopt doelloos door een supermarkt te dwalen?
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging kijken wat ze allemaal hadden en toen besloot ik om niks te kopen.
Durfde je wel met lege handen langs de kassa? Ik ben dan altijd zo bangquote:Op donderdag 12 september 2013 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging kijken wat ze allemaal hadden en toen besloot ik om niks te kopen.
Nee, maar ik heb wel elke dag andere producten die ik wil halen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsof ze iedere dag wat anders verkopen.
Met Steve Jobs was zoiets idioots nooit uitgebracht.quote:
Rotvolk..quote:Op donderdag 12 september 2013 13:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eén van de 2 leek me wel een allochtoon. Dat was ook degene die me meteen duwde.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Rotvolk..
Had hem in elkaar getikt. Of die appeltaart in zijn gezicht gesmeten.
Mooi plastic ook enzoquote:Op donderdag 12 september 2013 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Steve Jobs was zoiets idioots nooit uitgebracht.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Greep uit het leven van DS2:
[ afbeelding ]
Inderdaad, ziet er cheap uit, maar toch met een hoofdprijs.quote:
Je mist te veel. Hun waren met de scooter en reden me bijna van mijn fiets af!quote:Op donderdag 12 september 2013 14:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zoals je dat altijd deed wanneer ze je bijna van je scooter reden.
Owja, en toen fietste je al mopperend door.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:05 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Je mist te veel. Hun waren met de scooter en reden me bijna van mijn fiets af!
wat een briljant plan van een briljante geestquote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Rotvolk..
Had hem in elkaar getikt. Of die appeltaart in zijn gezicht gesmeten.
Precies en volgens mij gaan mensen ze ook nog kopenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, ziet er cheap uit, maar toch met een hoofdprijs.
Dit gebeurde me vorig jaar niet zo vaak toen ik naar deals zocht.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij probeerde een SMLENO dealtje te pakken, maar die mensen letten allemaal heel goed op.
Nee ik riep naar achtere, Maarja die hoorde me nietquote:Op donderdag 12 september 2013 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Owja, en toen fietste je al mopperend door.
Ben je zakkenroller?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit gebeurde me vorig jaar niet zo vaak toen ik naar deals zocht.
Ja je laat je toch niet duwen? En zeker niet door 14 jarige.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een briljant plan van een briljante geest
nee stel je voor zeg. Beter breek je zijn kaak meteen he, het is niet alsof dat strafbaar is ofzoquote:Op donderdag 12 september 2013 14:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja je laat je toch niet duwen? En zeker niet door 14 jarige.
Tijd om het niveau nog wat omhoog te halen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Zhano het volgende:
Dit is echt 1 van de domste topics in de laatste wekenEn dat zegt wat.
Oke erop los slaan is niet het goede, maar ik zou hem wel terug duwen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee stel je voor zeg. Beter breek je zijn kaak meteen he, het is niet alsof dat strafbaar is ofzo
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijd om het niveau nog wat omhoog te halen.
Wat is Doritos Jacked ?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kort gezegd: bij de C1000 hebben ze geen Mountain Dew en geen Doritos Jacked dus ik kocht niks omdat ik verder ook nergens zin in had.
Wow, ik zal maar even snel klikken op die link.quote:
Nee manquote:
Hmmm is het in elke AH te koop ?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het zijn hele grote Doritos en ze zijn heeeeeeeeel lekker.
Coop, bestaat dat nog joh?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:24 schreef DutchSL het volgende:
Ze hebben trouwens mijn favoriete koekjes bij de Coop uit het assortiment genomendat dit kan in Nederland.
Coop is het dichtst bij mijn werk (en een Spar, maar dat is helemaal kut), thuis ga ik naar de AH.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Coop, bestaat dat nog joh?
Welke waren dat dan?
PinoOquote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Pino0 het volgende:
3-0 voor, hij scoort 2x in 45e minuut.
wist al hoelaat het zou gaan worden, verdediging loopt er alleen maar omheen..
als ik die maker van het momentum ooit in mijn handen krijg zou ik zijn gezicht helemaal bewerken met een kapot geslagen bierflesje, daarna zijn benen breken en zijn kop helemaal tot pulp trappen met mijn schoen op de stoeprand.die vieze kk hond. ik hoop dat hij zo veel pijn heeft dat hij gek word en dat ik hem dan als slaaf kan ketenen in de kelder.
daar laat ik die hond leven op water en brood en blijf ik zijn kanker kop bewerken
Hmmk.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Coop is het dichtst bij mijn werk (en een Spar, maar dat is helemaal kut), thuis ga ik naar de AH.
Lijkt op dit:
[ afbeelding ]
maar dan van een ander merk in een oranje verpakking en veel lekkerder.
Delfina's of zoiets heetten ze.
Gaapquote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Pino0 het volgende:
als ik die maker van het momentum ooit in mijn handen krijg zou ik zijn gezicht helemaal bewerken met een kapot geslagen bierflesje, daarna zijn benen breken en zijn kop helemaal tot pulp trappen met mijn schoen op de stoeprand.die vieze kk hond. ik hoop dat hij zo veel pijn heeft dat hij gek word en dat ik hem dan als slaaf kan ketenen in de kelder.
daar laat ik die hond leven op water en brood en blijf ik zijn kanker kop bewerken
hij wordtquote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Pino0 het volgende:
je hebt geluk dat ik niet thuis ben anders had ik hem opgeslagenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Pino0 het volgende:
Al begonnen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |