SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Heb jij die 'Ja toch' shopje van GJE nog.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:14 schreef Lindgren. het volgende:
Mo als ANY.14 gespeeld, 14 verloren.
Wel een assistquote:Op donderdag 12 september 2013 02:14 schreef Lindgren. het volgende:
Mo als ANY.14 gespeeld, 14 verloren.
Hoe zag die eruit? Kan 'm niet meer voor me halen..quote:Op donderdag 12 september 2013 02:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb jij die 'Ja toch' shopje van GJE nog.
Was zo'n kaal ventje met een dikke neus met een tekstballon als het goed is.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe zag die eruit? Kan 'm niet meer voor me halen..
Misschien zit 'ie hiertussen:quote:Op donderdag 12 september 2013 02:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Was zo'n kaal ventje met een dikke neus met een tekstballon als het goed is.
SPOILER: SchokkendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op donderdag 12 september 2013 02:20 schreef Lindgren. het volgende:
Zal binnenkort even een paar missende opzoeken.
quote:Op donderdag 12 september 2013 02:27 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]hhaghahgahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaghahgahhhhhhhhhaaaaaaaaaa
Die had Rijst gemaakt maar durfde niet zelf te postenquote:Op donderdag 12 september 2013 02:32 schreef n0ir het volgende:
[..]ik snap ineens weer waarom GJE zich hier niet meer laat zien
Kan dat?quote:Op donderdag 12 september 2013 02:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Het niveau daalt 's nachts aanzienlijk
met wie speelde je match day?quote:Op donderdag 12 september 2013 02:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Het niveau daalt 's nachts aanzienlijk
quote:Op donderdag 12 september 2013 02:55 schreef Lindgren. het volgende:
Gevonden, p4l.
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #444: Ik voel de pijn. Dit soort wijven zijn :r
pffquote:
VDM ook he:quote:Op donderdag 12 september 2013 02:55 schreef Lindgren. het volgende:
Gevonden, p4l.
Omdat z'n familie op Jan Boskamp en die gast van stichting martijn lijktquote:Op donderdag 12 september 2013 03:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
VDM ook he:
[ afbeelding ]
En nu is ie hier weg omdat ie ons haat of wij hem of zijn hond de buurvrouw weet ik veel...
En zn pa op zanger Rinusquote:Op donderdag 12 september 2013 03:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omdat z'n familie op Jan Boskamp en die gast van stichting martijn lijkt
altijd weer die foto's die roet in het eten gooien
Prima UI inderdaad. Thanks.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt deze UI ready? Ozz, jij kan dat toch?
Nee hoor, je mag 'm van mij.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij mijn UI twin wilt zijn...
Ja, wil je hem nog?quote:Op donderdag 12 september 2013 03:03 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt deze UI ready? Ozz, jij kan dat toch?
Wel hardop gelachen toen.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:55 schreef Lindgren. het volgende:
Gevonden, p4l.
quote:Op donderdag 12 september 2013 03:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag 'm van mij.Ik heb 'm al verkleind tot 156kb.
sec.
Yes plz.quote:
Photoshop ja, heel simpel. GIF openen en dan via Image -> Image size beide kanten op 60pixels zetten en vervolgens opslaan. Ik weet alleen nog niet hoe ik ze onder de 10kb krijg laagste is steeds 14.1kb.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Yes plz.
Doen jullie dat met Photoshop? Ik kan dat soms wel, als de gif meewerkt oid
quote:Op donderdag 12 september 2013 03:15 schreef Lindgren. het volgende:
Is deze loop lang genoeg? Dan krijg ik de bestandsgrootte ook wel redelijk denk ik:
[ afbeelding ]
Tsja, merkte het pas toen hij ophing. Zei nog iets tegen jou.quote:Op donderdag 12 september 2013 03:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Topperrrr.
Mijn bureaublad ziet er nu ook raar uit
[ afbeelding ]
Dacht trouwens dat de call van jou kwam hehe, dus nog doei
Ga toch nog ff voor Suits ookquote:Op donderdag 12 september 2013 03:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, merkte het pas toen hij ophing. Zei nog iets tegen jou.Was gezellig. Ik ga pitten.
Ja blijkbaar wel dus, hij heeft alle GJE foto's weg gehaald.quote:
Ik kan ook niet slapen.quote:
RIP FUT13, lang leve FUT14quote:Op donderdag 12 september 2013 06:26 schreef Jonnsie het volgende:
Jullie sluiten de dag, dan start ik hem! Goedemorgen mensen! Het FUT13 topic is einde oefening zie ik?
Ik moet vandaag weer meer dan 3 uur wachten op school.. maar ik kan dan nog wel even mooi opdrachten maken. De rest van de tijd kan ik gebruiken om de stad in te gaan ofzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 07:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Mogguu
Alweer in de trein voor 2 uur op de uni, daarna rijlessen.
Nog 3 dagen tot de webapp
Als Confetti slim is, gaat hij deze keer iets discreter te werkquote:Op donderdag 12 september 2013 09:11 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar Confetti nu mee komt rondom de webapp lancering
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als Confetti slim is, gaat hij deze keer iets discreter te werk
Dat heb ik niet gezegd. Iets discreter te werk gaan kan ook betekenen dat hij het met een selecter groepje deelt, en/of dat het niet op dit forum wordt besprokenquote:Op donderdag 12 september 2013 09:27 schreef poker4lifee het volgende:
las het alleen als niet met ons delen
Wefut forum ''voor en door donoren''quote:Op donderdag 12 september 2013 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Iets discreter te werk gaan kan ook betekenen dat hij het met een selecter groepje deelt, en/of dat het niet op dit forum wordt besproken
quote:
ik heb rijles zo skklquote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
ga jij nou eens je wiskunde maken ipv fokken
Ik denk dat hij de telefoon app bedoelt.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zondag! Tijd weet ik niet precies!
webappquote:Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de telefoon app bedoelt.
Zondag dus!quote:
Woensdag is iedereen weer gebannedquote:Op donderdag 12 september 2013 10:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg dat dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zondag ja maar voordat het goed werkt zal het wel dinsdag zijn
Ik zag laatst iemand op FOK met de naam DS4 is dat jouw broertje ?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet meer gewend om om 8:30 te beginnen. Ik ben echt kapot. Gr gr
ds2²quote:Op donderdag 12 september 2013 10:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand op FOK met de naam DS4 is dat jouw broertje ?
En vrijdag is iedereen weer volop actief!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Woensdag is iedereen weer gebanned
- x - = + dus dat scheeltquote:Op donderdag 12 september 2013 10:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien is het wel een 2x zo erge DS2
Waar zag je dat?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand op FOK met de naam DS4 is dat jouw broertje ?
Heeft wel iets weg van onze vrind jaquote:Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NWS / 'Lege schappen AH tijdens Kerst'
En hij heeft een PIMP account.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heeft wel iets weg van onze vrind ja
Te ingewikkeld voor mij.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NWS / 'Lege schappen AH tijdens Kerst'
En jij bent een Brabander.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij bent dan ook maar een simpele provinciaal
Ik vind het juist wel een compliment.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pas een beetje op met je beledigingen.
Destijds snelste eigen doelpunt ooit in de Eredivisie, na 19 seconden. Werd een paar jaar later door Arnold Kruiswijk 'verbeterd' in 9 seconden.quote:
Arniequote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Destijds snelste eigen doelpunt ooit in de Eredivisie, na 19 seconden. Werd een paar jaar later door Arnold Kruiswijk 'verbeterd' in 9 seconden.
ok sorryquote:Op donderdag 12 september 2013 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een compliment.
Ach, ik ben trots op het feit dat ik Brabander ben, dat bedoel ik meer. Daarnaast is mijn g niet heel zacht (zoals oostbrabo's of limbo's)...en er zijn echt wel dialecten te bedenken die een stuk lelijker zijnquote:
Kruiswijk en Breuer, dynamisch duoquote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Destijds snelste eigen doelpunt ooit in de Eredivisie, na 19 seconden. Werd een paar jaar later door Arnold Kruiswijk 'verbeterd' in 9 seconden.
Hij speelde toen bij Groningen hoor..quote:Op donderdag 12 september 2013 11:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Kruiswijk en Breuer, dynamisch duo
Mijn UI is baasquote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef DuTank het volgende:
Zhano elke dag een andere UI voortaan?
Die man heeft vele gezichtenquote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef DuTank het volgende:
Die andere had ik toch al wel meer dan een week... Tis maar waar je je druk om maakt.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef DuTank het volgende:
Achterhoeks.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ach, ik ben trots op het feit dat ik Brabander ben, dat bedoel ik meer. Daarnaast is mijn g niet heel zacht (zoals oostbrabo's of limbo's)...en er zijn echt wel dialecten te bedenken die een stuk lelijker zijn
Waar is jouw trademark eigenlijk gebleven?quote:
Scherp. En zondag komt de nieuwe.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Is de web-app voor fifa 13 niet meer beschikbaar?
Dat is correct.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Juistem. Wat ben jij toch een scherpquote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Werken aan je studie wellicht?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
En de verveling is begonnen. Ik moet nog tot 14.30 wachten op school en ik heb niet veel te doen nu de web app down is
Die staat ergens op mijn oude laptopquote:Op donderdag 12 september 2013 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar is jouw trademark eigenlijk gebleven?
De ui als UI.
Vooruitwerken/lezen, dan heb je met de webapp launch meer tijd om te SMLENO'en.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar is nu nog niet veel aan te doen. Ik heb net al opdrachten gemaakt die ik nog moest doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |