SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je in elke reactie van je probeert te provoceren.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zucht , laat dan maar, simpele ziel kun je soms toch zijn. Ben ik eens serieus in een discussie..
.
Zoals ik al zei, het gaat je niet lukken om voor elk positie iemand uit de jeugd te laten doorstromen, al is het misschien wel een beetje triest dat we niemand hebben die beter is dan Siggy. Maar goed, er is niet voor niets een nieuwe weg ingeslagen.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:29 schreef PowerLoungen het volgende:
We kunnen niet eens een spits opleiden, dus nee
Dat we dat niet zelf kunnen is al pakweg 19 jaar zo . Dat is erg triest .quote:Op donderdag 12 september 2013 01:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het gaat je niet lukken om voor elk positie iemand uit de jeugd te laten doorstromen, al is het misschien wel een beetje triest dat we niemand hebben die beter is dan Siggy. Maar goed, er is niet voor niets een nieuwe weg ingeslagen.
In de toekomst gaat het ook wel weer goed komen, maar het zal nog wel wat jaren duren. Siggy zie ik niet heel lang meer in de spits staan, die komt echt tekort.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het gaat je niet lukken om voor elk positie iemand uit de jeugd te laten doorstromen, al is het misschien wel een beetje triest dat we niemand hebben die beter is dan Siggy. Maar goed, er is niet voor niets een nieuwe weg ingeslagen.
Ik heb wel vertrouwen dat het met het nieuwe beleid weer goed gaat komen.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat we dat niet zelf kunnen is al pakweg 19 jaar zo . Dat is erg triest .
Met de jeugd wel, eerste elftal is maar matigjes geregeldquote:Op donderdag 12 september 2013 01:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen dat het met het nieuwe beleid weer goed gaat komen.
De concurrenten zijn dit jaar ook niet zo goed, ik heb nog wel vertrouwen in een 4e titel op rij. In Europa gaan we niks klaarspelen denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met de jeugd wel, eerste elftal is maar matigjes geregeld
4e titel haal je mss wel door onze kneuzencompetitie . In Europa weer ouderwets wat grote afstraffingen , iets waar geen vooruitgang in geboekt wordtquote:Op donderdag 12 september 2013 01:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De concurrenten zijn dit jaar ook niet zo goed, ik heb nog wel vertrouwen in een 4e titel op rij. In Europa gaan we niks klaarspelen denk ik.
Kampioen worden is het belangrijkste om als Ajax te kunnen blijven groeien en dan de Arena kopen en meer investeren in de jeugd.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De concurrenten zijn dit jaar ook niet zo goed, ik heb nog wel vertrouwen in een 4e titel op rij. In Europa gaan we niks klaarspelen denk ik.
Ajax heeft een verdediging die nog slechter is dan die van PSV vorig jaar, als je 8 goals tegen krijgt in 5 wedstrijden moet je je diep schamen. Kampioen onwaardig.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 12-09-2013 om 06:28:43Henri van der Aat ziet af van lidmaatschap #Ajax. Voorzitter bestuursraad Hennie Henrichs legt in #Telegraaf uit waarom. reageer retweet
quote:Ik heb diverse gesprekken met Henri gevoerd en hij betreurt het dat er commotie rond zijn persoon en dus ook rond Ajax is ontstaan. Hij hoopt dat het Ajax hartstikke goed gaat en weet dat de club is gebaat bij rust, waardoor hij tot de conclusie is gekomen dat het lidmaatschap nu niet aan de orde kan zijn.'
Of je richt je op het opleiden van Nederlands talent in plaats van Deens.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:34 schreef Shreyas het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op om de jeugdopleiding als slecht of matig te kwalificeren als er even een tijdje niets aan komt. Je kan talent niet maken, je kan talent wel opleiden en ontwikkelen. Als je geen talentvolle jeugdspelers hebt, wordt het lastig om die te laten doorstromen. Soms heb je een gouden generatie, soms ook niet. Nederland moet nu maar accepteren dat we even een matige generatie hebben. Belangrijk is dat de jeugdopleidingen vanaf nu dusdanig goed zijn dat er geen talent verloren gaat, maar nogmaals, talent wordt niet gemaakt door een jeugdopleiding.
Wat een domme opmerking is dit zeg. Als er een periode is dat Denemarken grotere talenten heeft dan Nederland is er niets mis mee om die te kopen en op te leiden, zeker als die goedkoper zijn. Het clubvoetbal is een belangrijke factor als het gaat om het interland voetbal, maar ze zijn er niet verantwoordelijk voor. Een topclub heeft andere belangen dan er voor zorgen dat de nationale ploeg goed draait.quote:Op donderdag 12 september 2013 07:02 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Of je richt je op het opleiden van Nederlands talent in plaats van Deens.
Spelers in de categorie Fischer/Eriksen lopen er echt wel rond in Nederland op 14/15 jarige leeftijd, of denk je dat er in Scandinavie iets bijzonders in de lucht zit? Maar die Nederlanders kosten een paar euro meer en dat vindt onze grootste opleider te veel. Ajax, PSV en alle andere clubs in Nederland zijn op hun eigen manier schuldig aan de huidige staat van ons jong talent.
Netjes van Van der Aat, doet hij toch nog wat goedquote:Op donderdag 12 september 2013 06:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 12-09-2013 om 06:28:43Henri van der Aat ziet af van lidmaatschap #Ajax. Voorzitter bestuursraad Hennie Henrichs legt in #Telegraaf uit waarom. reageer retweet
Dat het schandalig is ben ik met je eens maar zoveel is er in de verdediging niet veranderd tov vorig jaar dus het zal niet alleen daar aan liggenquote:Op donderdag 12 september 2013 01:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft een verdediging die nog slechter is dan die van PSV vorig jaar, als je 8 goals tegen krijgt in 5 wedstrijden moet je je diep schamen. Kampioen onwaardig.
Dat klopt, maar een 'topclub', voor zover je daar in Nederland over kunt spreken, heeft wel degelijk belang bij de staat van het nationale elftal. Talent kun je niet maken, dat ben ik met je eens, maar talent is er gewoon en wordt niet herkend. Kijk naar Strootman, Toornstra, en zo zijn er meer spelers die ineens op 20/21 jarige leeftijd op komen duiken. Waarom hebben de topclubs die jongens niet gezien toen ze 15 waren? Omdat hun scouts in Brazilië, Denemarken, Mexico en Zuid-Afrika zaten.quote:Op donderdag 12 september 2013 07:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking is dit zeg. Als er een periode is dat Denemarken grotere talenten heeft dan Nederland is er niets mis mee om die te kopen en op te leiden, zeker als die goedkoper zijn. Het clubvoetbal is een belangrijke factor als het gaat om het interland voetbal, maar ze zijn er niet verantwoordelijk voor. Een topclub heeft andere belangen dan er voor zorgen dat de nationale ploeg goed draait.
In beide gevallen heb je gewoon gelijk. Er lopen in Duitsland spelers rond die beter zijn dan Huntelaar en bij mindere clubs zitten. Geldt ook voor Strootman in Italië. Maar we hadden het over jeugd opleiden, niet over spelers met haar op hun zak en al 5 jaar baard in de keel.quote:En ja, betreft Eriksen/Fischer, het is een beetje hetzelfde als de voorzitter van AS Roma zou zeggen: "Spelers in de categorie Strootman lopen er echt wel rond Italië'' of Schalke 04: "Spitsen in de categorie Huntelaar lopen er echt wel rond in Duitsland".
Strootman en Toornstraquote:Op donderdag 12 september 2013 07:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een 'topclub', voor zover je daar in Nederland over kunt spreken, heeft wel degelijk belang bij de staat van het nationale elftal. Talent kun je niet maken, dat ben ik met je eens, maar talent is er gewoon en wordt niet herkend. Kijk naar Strootman, Toornstra, en zo zijn er meer spelers die ineens op 20/21 jarige leeftijd op komen duiken. Waarom hebben de topclubs die jongens niet gezien toen ze 15 waren? Omdat hun scouts in Brazilië, Denemarken, Mexico en Zuid-Afrika zaten.
En ik heb het niet alleen over de topclubs. Zelfs een club als VVV gokt op diverse exotische talenten, terwijl de eigen jeugd verpieterd.
Als je alleen gokt op buitenlanders, dan ga je het internationaal echt niet redden.
[..]
In beide gevallen heb je gewoon gelijk. Er lopen in Duitsland spelers rond die beter zijn dan Huntelaar en bij mindere clubs zitten. Geldt ook voor Strootman in Italië. Maar we hadden het over jeugd opleiden, niet over spelers met haar op hun zak en al 5 jaar baard in de keel.
Is best wel moeilijk om op 7-8 jarige leeftijd te zien of een spelertje het gaat maken, hoe ouder ze worden hoe makkelijker dat is.quote:Op donderdag 12 september 2013 07:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een 'topclub', voor zover je daar in Nederland over kunt spreken, heeft wel degelijk belang bij de staat van het nationale elftal. Talent kun je niet maken, dat ben ik met je eens, maar talent is er gewoon en wordt niet herkend. Kijk naar Strootman, Toornstra, en zo zijn er meer spelers die ineens op 20/21 jarige leeftijd op komen duiken. Waarom hebben de topclubs die jongens niet gezien toen ze 15 waren? Omdat hun scouts in Brazilië, Denemarken, Mexico en Zuid-Afrika zaten.
En ik heb het niet alleen over de topclubs. Zelfs een club als VVV gokt op diverse exotische talenten, terwijl de eigen jeugd verpieterd.
Als je alleen gokt op buitenlanders, dan ga je het internationaal echt niet redden.
[..]
In beide gevallen heb je gewoon gelijk. Er lopen in Duitsland spelers rond die beter zijn dan Huntelaar en bij mindere clubs zitten. Geldt ook voor Strootman in Italië. Maar we hadden het over jeugd opleiden, niet over spelers met haar op hun zak en al 5 jaar baard in de keel.
Wijs ze maar eens aan, dan ben je een held.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:09 schreef Dven het volgende:
Waarom leiden we niet ieder jaar gewoon 2 Cruijffs, 1 Van Basten, 2 Sneijders een Frank de Boer en een Rijkaard op? Probleem opgelost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |