abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148546370
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoi, ik ben al heel lang niet meer online geweest, maar had beloofd om een update te plaatsen.
goed bezig, terugvallen horen erbij. maar dat het langzaam steeds beter gaat is een goed vooruitzicht toch?

als je ooit bij me in amsterdam langs wil komen tegen de eenzaamheid om te chillen ofzo, dan laat het maar weten.
pi_148546459
Onthoudt dat na regen zonneschijn komt. Ik heb het ook allemaal meegemaakt, nog wel een paar gradaties erger, en ik kan je vertellen dat je er veel sterker en onafhankelijker uit zult komen uiteindelijk!

Jezelf opnieuw uitvinden is niet gemakkelijk met al die oude wonden. Maar jezelf gaan liefhebben om wie je bent is de key.

Heel veel sterkte nog, en veel succes de komende tijd. ^O^
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zaterdag 10 januari 2015 @ 19:02:00 #103
11682 Moonah
Jolie femme
pi_148546968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:38 schreef I-care het volgende:
Onthoudt dat na regen zonneschijn komt.
Afschuwelijke dooddoener. Ik vond het altijd verschrikkelijk (en ook erg bagatelliserend) als men dat tegen mij zei.
quote:
Ik heb het ook allemaal meegemaakt, nog wel een paar gradaties erger, en ik kan je vertellen dat je er veel sterker en onafhankelijker uit zult komen uiteindelijk!
Wat heeft TS er aan dat jij vindt dat jij nog wel een paar gradaties erger hebt meegemaakt? Hoe meet je dat trouwens? En of iedereen 'er sterker uitkomt' is ook nog maar de vraag. Vind ik ook maar een dooddoener.
quote:
Jezelf opnieuw uitvinden is niet gemakkelijk met al die oude wonden. Maar jezelf gaan liefhebben om wie je bent is de key.
Hier ben ik het wel volledig mee eens. ;)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_148547475
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 19:02 schreef Moonah het volgende:

[..]

Afschuwelijke dooddoener. Ik vond het altijd verschrikkelijk (en ook erg bagatelliserend) als men dat tegen mij zei.

[..]

Wat heeft TS er aan dat jij vindt dat jij nog wel een paar gradaties erger hebt meegemaakt? Hoe meet je dat trouwens? En of iedereen 'er sterker uitkomt' is ook nog maar de vraag. Vind ik ook maar een dooddoener.

[..]

Hier ben ik het wel volledig mee eens. ;)
Het is geen dooddoener als het komt van iemand die er geweest is.. :P

Je reageert nogal defensief helaas, dus ga mezelf niet verdedigen. Ik herken het, en in feite is het een hart onder de riem steken als je het juist weet te interpreteren, ik wil daarmee uiteraard niet zijn eigen problemen bagatelliseren.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zaterdag 10 januari 2015 @ 22:37:58 #105
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_148553027
Bedankt, allemaal. :)
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:30:08 #106
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_148554575
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Therapie gaat dus goed, al heb ik regelmatig nog wel een terugval, zo ook op dit moment. Maar ik kan zeggen dat ik per saldo vooruit ben gegaan, ook al kan ik dat niet zo goed zien tijdens een terugval.
Misschien een idee om van week tot week je stemming in een schrift oid te beschrijven, zodat je in mindere periodes toch makkelijker alles in het juiste perspectief kan zien. Mooi om te lezen dat er iig een stijgende lijn in zit.
pi_148555456
Ik kan je maar 1 ding zeggen: TREK AAN DE BEL.

Bundel al je energie en DOE HET!
pi_148555753
Inderdaad.

Probeer een studie op te pakken (of een cursus) en hoe moeilijk het misschien is; super sociaal doen in de eerste weken. Heb ik ook moeten doen, serieus tegen mijn wat verlegen aard in, en het is gelukt!

Ook al heb ik niet heel veel plezier met de vakken van mijn studie; ik doe het toch, omdat ik wat moet doen en stoppen heeft ook vrij weinig nut. :)
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_148639424
Hartverwarmend om je laatste update te lezen en om te zien dat er veel steun komt van andere users. Dit zijn momenten waarop ik FOK! een mooi medium vind.

Heel veel sterkte, TS! O+
Copthorne 2.0
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:09:38 #110
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_148640015
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Copthorne het volgende:
Hartverwarmend om je laatste update te lezen en om te zien dat er veel steun komt van andere users. Dit zijn momenten waarop ik FOK! een mooi medium vind.

Heel veel sterkte, TS! O+
Dankjewel! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')