abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131077221

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie- Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Clauwvd - winkeltrainee
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
JesseW - Afdelingschef DKW/ASM (Jumbo)
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
promisionxexposed - Caissière A - Amstelveen
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B
Watdoeteenvulploegmedewerker - afdelingschef Verslijn (parttime, in opleiding) (Jumbo)

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.
- 7 januari
- 4 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 27 mei
- 24 juni
- 22 juli
- 19 augustus
- 16 september
- 14 oktober
- 11 november
- 9 december

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

woensdag 11 september 2013 @ 22:12:18 #2
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_131077269
Die tt
BAM dit is 3KB
  woensdag 11 september 2013 @ 22:15:38 #3
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_131077480
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Bij banken e.d. is dat niet zo vreemd om te vragen, zijn happy om je een rondleiding te geven :Y.
Maar omdat bij de ah te vragen is indd gek en verdacht! Gewoin bij de servicebalie ofzo?
Ja natuurlijk, je hebt teveel Amerikaanse films gekeken.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131077511
HAHAHAH in de AH werken is echt lelijk :P
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_131077542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef turksekaas het volgende:
Doei :W Ga maar weer weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2013 22:16:34 ]
  woensdag 11 september 2013 @ 22:17:22 #6
378682 JohnBercow
pi_131077592
quote:
:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131077596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En dan laten ze gelijk de goudstaven zien die achter tralies liggen.
pi_131077624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef mujentas het volgende:

[..]

En dan laten ze gelijk de goudstaven zien die achter tralies liggen.
En dan natuurlijk per ongeluk de cijfercode zien.
pi_131077639
Omdat iemand vraagt waar de kluis hangt, kun je ook geen burgerarrest doen hoor. ;) Is niks strafbaars aan.
pi_131077680
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Doei :W Ga maar weer weg.
Waarom? heb er zelf ook gewerkt :o
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_131077704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Waarom? heb er zelf ook gewerkt :o
Wat is er dan? :P
pi_131077729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

"Vroegah" :7 , kon dat gewoon hoor.
Als je een jaar of 15 was, vonden ze het leuk om je te helpen :Y.
pi_131077757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef einschtein het volgende:
Omdat iemand vraagt waar de kluis hangt, kun je ook geen burgerarrest doen hoor. ;) Is niks strafbaars aan.
Ik vind dat nogal discutabel. Je vraagt het niet zo maar. Ik weet overigens niet wat ik persoonlijk gedaan zou hebben, hangt van de situatie af denk ik.
pi_131077770
quote:
:N
  woensdag 11 september 2013 @ 22:20:14 #15
378682 JohnBercow
pi_131077773
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

"Vroegah" :7 , kon dat gewoon hoor.
Als je een jaar of 15 was, vonden ze het leuk om je te helpen :Y.
Ja en vroeger mocht je ook nog in de cockpit van een vliegtuig komen
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 11 september 2013 @ 22:20:49 #16
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131077826
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dan zeg je er toch wat van? Af en toe vind ik niet erg :P
Wist 't nooit, verder vond ik het ook niet erg maar als filiaal horen ze neem ik aan gewoon de regels na te leven :') Nu ik toch bezig ben, enige tijd geleden werkte er hier 2 dames van 14, puur omdat we gewoon te weinig mensen hadden :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:21:18 #17
304381 Loll
pi_131077874
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik vind dat nogal discutabel. Je vraagt het niet zo maar. Ik weet overigens niet wat ik persoonlijk gedaan zou hebben, hangt van de situatie af denk ik.
Nee heb je ja kun je krijgen dat gaat hier ook op vind ik.
BAM dit is 3KB
pi_131077877
quote:
De jumbo is lelijker.
pi_131077879
quote:

[..]

Ik vind dat nogal discutabel. Je vraagt het niet zo maar. Ik weet overigens niet wat ik persoonlijk gedaan zou hebben, hangt van de situatie of denk ik.
Juridisch gezien stelt degene gewoon een vraag. Misschien was het wel gewoon lollig bedoeld, weet niet, was er niet bij.
pi_131077921
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En vroeger hadden we nog guldens, dat waren pas tijden :7
pi_131077930
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

True that. De goede oude tijd? :P
  woensdag 11 september 2013 @ 22:22:11 #22
378682 JohnBercow
pi_131077959
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Juridisch gezien stelt degene gewoon een vraag. Misschien was het wel gewoon lollig bedoeld, weet niet, was er niet bij.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131077965
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Woods het volgende:

[..]

Wist 't nooit, verder vond ik het ook niet erg maar als filiaal horen ze neem ik aan gewoon de regels na te leven :') Nu ik toch bezig ben, enige tijd geleden werkte er hier 2 dames van 14, puur omdat we gewoon te weinig mensen hadden :')
14 mag toch? Mag je wel alleen spiegelen, niet vullen :')
  woensdag 11 september 2013 @ 22:22:26 #24
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131077981
Hoe ziet de kluis er eigenlijk dan van binnen uit, gewoon een kast met planken voor de kassa's?
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_131077989
Wij werken nu sinds vorige week maandag met wachtrijcoaches bij de Kassa.
Hoor je ineens dat je kassa moet draaien door de speaker en dan dames en heren kassa 5 (voorbeeld) gaat voor u open. Het is best irritant dat je dan moet inspringen zonder dat je weet wanneer, maar het maakt de wachtrijen wel een stuk korter.
Vandaag moest ik dat dus op de pin only kassa doen en ondanks dat het zo ontzettend zichtbaar is dat het een pinkassa is kijken mensen er met grote ogen overheen. Bij sommige klanten zeg je het ook, vooral als ze weinig producten hebben, maar bij iemand met veel producten of zelfs een volle kar verwacht je toch wel dat ze kunnen pinnen.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:22:59 #26
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131078018
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

14 mag toch? Mag je wel alleen spiegelen, niet vullen :')
Bij ons was het dus vullen én spiegelen, of eigenlijk, daar was nooit tijd voor :')
pi_131078151
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef donald500 het volgende:
Vandaag moest ik dat dus op de pin only kassa doen en ondanks dat het zo ontzettend zichtbaar is dat het een pinkassa is kijken mensen er met grote ogen overheen. Bij sommige klanten zeg je het ook, vooral als ze weinig producten hebben, maar bij iemand met veel producten of zelfs een volle kar verwacht je toch wel dat ze kunnen pinnen.
Die faal maak ik ook, terwijl ik dondergoed weet dat het pin only is _O-
pi_131078162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef donald500 het volgende:
Wij werken nu sinds vorige week maandag met wachtrijcoaches bij de Kassa.
Hoor je ineens dat je kassa moet draaien door de speaker en dan dames en heren kassa 5 (voorbeeld) gaat voor u open. Het is best irritant dat je dan moet inspringen zonder dat je weet wanneer, maar het maakt de wachtrijen wel een stuk korter.
Je kan ook de transactie parkeren en de klant bij een andere kassa contant laten betalen.
pi_131078230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Daar kan die kerel zich toch mee verdedigen. Het is gek indd, maar het is niet strafbaar om het te vragen. En alleen op basis van dit kan je niet iemand vasthouden voor het voorbereiden van een overval.

Daarnaast geldt in Nederland het legaliteitsbeginsel, waarmee bedoeld wordt dat je alleen voor iets gestraft kan worden wat vastgelegd is in de wet. Maar ik ben het inderdaad met je eens dat het een vreemde vraag is :Y.
pi_131078292
Ja, je kan het inderdaad laten parkeren, dat gebeurd ook wel eens, maar dan worden de mensen er achter weer geïrriteerd. En dan betalen ze niet bij een andere kassa bij ons, maar bij de servicebalie. Ach ja, dan moeten ze er maar niet overheen kijken hoor. Staat groot en duidelijk aangegeven. 😜
pi_131078298
quote:

[..]

Om een burgerarrest te doen, moet iemand op heterdaad een strafbaar feit plegen. Dat heeft hij niet gedaan, hij stelt gewoon een vraag. Een aparte vraag, okay, maar niets strafbaars.
pi_131078344
quote:
Jij hebt zeker dit beeld:

woensdag 11 september 2013 @ 22:29:15 #33
378682 JohnBercow
pi_131078435
Dit is de toegangsdeur tot de meeste kluizen van Albert Heijn

Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131078437
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef mujentas het volgende:

[..]

Jij hebt zeker dit beeld:

[ afbeelding ]
:D
pi_131078486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef einschtein het volgende:

[..]

Om een burgerarrest te doen, moet iemand op heterdaad een strafbaar feit plegen. Dat heeft hij niet gedaan, hij stelt gewoon een vraag. Een aparte vraag, okay, maar niets strafbaars.
Misschien was aanhouden niet het juiste woord.

Hopelijk voor jullie heeft hij gewoon een fascinatie voor kluizen en verder niets kwaads in zin.
pi_131078603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit is de toegangsdeur tot de meeste kluizen van Albert Heijn

[ afbeelding ]
Dat is toevallig, die hebben wij ook, maar dan de XL uitvoering om onze torenhoge omzetten in kwijt te kunnen.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:34:47 #37
378682 JohnBercow
pi_131078737
Nu we het hier toch weer over hebben. Hoe kun je iemand een winkelontzegging geven voor een feit dat niet gelijk staat aan winkeldiefstal. Een voorbeeld zou kunnen zijn dat een klant medewerkers aan het beledigen is. Je zou die man een winkelontzegging kunnen geven (immers, de eigenaar van een pand bepaalt wie hij binnen wilt hebben. Dat geldt ook voor mijn huis, ik bepaal wie er in komt en wie niet). Maar om een ontzegging uit te reiken heb je gegevens van een klant nodig zoals naam, adres, geboortedatum en geboorteplaats.

Mag je deze persoon dan aanhouden en zijn of haar ID vorderen? Hoe kom je aan zijn gegevens. Beledigen an sich is waarschijnlijk ook geen reden voor aangifte. Maar je mag die man of vrouw wel ontzeggen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131078880
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Nu we het hier toch weer over hebben. Hoe kun je iemand een winkelontzegging geven voor een feit dat niet gelijk staat aan winkeldiefstal. Een voorbeeld zou kunnen zijn dat een klant medewerkers aan het beledigen is. Je zou die man een winkelontzegging kunnen geven (immers, de eigenaar van een pand bepaalt wie hij binnen wilt hebben. Dat geldt ook voor mijn huis, ik bepaal wie er in komt en wie niet). Maar om een ontzegging uit te reiken heb je gegevens van een klant nodig zoals naam, adres, geboortedatum en geboorteplaats.

Mag je deze persoon dan aanhouden en zijn of haar ID vorderen? Hoe kom je aan zijn gegevens. Beledigen an sich is waarschijnlijk ook geen reden voor aangifte. Maar je mag die man of vrouw wel ontzeggen.
Wat wij wel eens doen is die persoon uitnodigen voor een gesprek op kantoor en vervolgens met gepaste druk het winkelverbod laten ondertekenen. Lukt eigenlijk altijd wel.
pi_131078895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:

Beledigen is geen reden voor aangifte. Bedreigen wel. Bij intimidatie kun je ook politie bellen (beetje afhankelijk van de buurt van je AH, denk ik). Bij ons zouden ze wel komen, wijkwinkeltje waar de politie toch niets te doen heeft. En anders bel je toch gewoon de politie en zeg je; ik zag iets glimmen, ik vermoed dat het een mes was.. Oh, sorry! Verkeerd gezien! He, vervelend. Heb je wel je punt gemaakt tegen de ongewenste bezoeker.
pi_131078982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Clauwvd het volgende:

[..]

Beledigen is geen reden voor aangifte. Bedreigen wel. Bij intimidatie kun je ook politie bellen (beetje afhankelijk van de buurt van je AH, denk ik). Bij ons zouden ze wel komen, wijkwinkeltje waar de politie toch niets te doen heeft. En anders bel je toch gewoon de politie en zeg je; ik zag iets glimmen, ik vermoed dat het een mes was.. Oh, sorry! Verkeerd gezien! He, vervelend. Heb je wel je punt gemaakt tegen de ongewenste bezoeker.
Het gaat ook niet om aangifte, maar om het winkelverbod dat de winkelbeheerder wilt uitreiken.

Overigens gaat die persoon bij ons altijd mooi mee naar achteren, kan ie daar mooi zijn gegevens geven. Wilt ie dat niet, komt de politie er bij.
pi_131079061
Interessante materie inderdaad.
Nog een andere,

Als de ah een winkelpand huurt van persoon X (dus persoon X is de eigenaar). Persoon Y, kennis van persoon X krijgt een winkdlverbod van de ah.

Wat nu als persoon X zegt, zijnde eigenaar van het pand, nee die weer ik niet, en dan?
Of zegt de ah dan, ja de bedrijfsvoering komt in gevaar? Of hoe zou dit gaan?
pi_131079203
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Interessante materie inderdaad.
Nog een andere,

Als de ah een winkelpand huurt van persoon X (dus persoon X is de eigenaar). Persoon Y, kennis van persoon X krijgt een winkdlverbod van de ah.

Wat nu als persoon X zegt, zijnde eigenaar van het pand, nee die weer ik niet, en dan?
Of zegt de ah dan, ja de bedrijfsvoering komt in gevaar? Of hoe zou dit gaan?
Huurcontract? Persoon X heeft geen flikker te vertellen.
pi_131079229
Hoezo niet? In een huurhuis kun je ook tegen iemand zeggen dat hij/zij je huis niet in komt, en daar heeft de woningbouw niets over te vertellen.
pi_131079272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Clauwvd het volgende:
Hoezo niet? In een huurhuis kun je ook tegen iemand zeggen dat hij/zij je huis niet in komt, en daar heeft de woningbouw niets over te vertellen.
Ja, persoon X is in zijn verhaal de 'woningbouw' ;)
pi_131079334
Indd jullie zeggen hetzelfde :P.
Toch blijven dit soort kwesties interessant.
En inderdaad het huurcontract :Y.
pi_131079524
Nee, het ging zo:
Man tegen medewerker "waar is de kluis?" Medewerker: "weet ik niet"
Man: "zorg er maar voor dat je het de volgende keer wel weet want dan kun je er ook wat mee verdienen"
En toen is die medewerker naar de manager gegaan waarop de manager de politie heeft gebeld. Maar toen was hij al weg, we hebben wel camerabeelden.
pi_131088539
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Emm16 het volgende:
Nee, het ging zo:
Man tegen medewerker "waar is de kluis?" Medewerker: "weet ik niet"
Man: "zorg er maar voor dat je het de volgende keer wel weet want dan kun je er ook wat mee verdienen"
En toen is die medewerker naar de manager gegaan waarop de manager de politie heeft gebeld. Maar toen was hij al weg, we hebben wel camerabeelden.
Dat lijkt me toch niet helemaal normaal dan..

Wat zei de politie?
  donderdag 12 september 2013 @ 12:01:35 #48
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_131090362
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.

Franchiser dit keer.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_131090455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:01 schreef Janneke141 het volgende:

Franchiser dit keer.
[ afbeelding ]
Die hekjes doen mij aan Frankrijk denken :') Vind ik typisch frans.. :P
pi_131090633
1,5 dag geen topic's lezen maar nu weer helemaal bij :)

quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die hekjes doen mij aan Frankrijk denken :') Vind ik typisch frans.. :P
alleen zitten daar geen ah's he.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:52 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Op het Stenden? Misschien kom ik je tegen.
Ja dat was op stenden
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_131090648
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:11 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]

Weet ik :P
  donderdag 12 september 2013 @ 13:26:47 #52
378682 JohnBercow
pi_131092508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:01 schreef Janneke141 het volgende:

Franchiser dit keer.
[ afbeelding ]
Lastige, jammer dat de naam van die juwelier niet te lezen valt.

Iets met van Mees ofzo.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131095832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:11 schreef ikbenschipper het volgende:
1,5 dag geen topic's lezen maar nu weer helemaal bij :)

[..]

[..]

Ja dat was op stenden
Ben er wel mee bezig duaal te gaan doen, volgens de teamleider van SBRM kan je zo switchen. Maar even zien. SM stimuleert het.

Naar je zin gehad?!

https://twitter.com/RBS_tweet/status/377861241705725952/photo/1

Leuk om te zien.

[ Bericht 12% gewijzigd door Questionmarks op 12-09-2013 15:25:19 ]
pi_131096269
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:17 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Ben er wel mee bezig duaal te gaan doen, volgens de teamleider van SBRM kan je zo switchen. Maar even zien. SM stimuleert het.

Naar je zin gehad?!

https://twitter.com/RBS_tweet/status/377861241705725952/photo/1

Leuk om te zien.
Ja hoor. Altijd fijn om te weten hoe Stenden werkt. Zo kan ik ook weer nieuwe potentieel HBO-Duaalers beter informeren. :)
pi_131100636
Zijn er serieus geen flessen coca cola vanille? :( Ik kan alleen de blikjes vinden -O-
pi_131100920
Vanmiddag is er een winkeldief aan mij ontglipt. :( Meneer was binnen 4 minuten de winkel weer uit, zonder zijn fles drank en 4 blikken bier af te rekenen.
pi_131101900
Ik bitch graag als plaza zijn errors niet af vangt, maar het mag dus ook eens gezegd worden als dat wel gebeurt:

Vanuit het filiaal, dat dan weer wel. En de knopjes naar de programma's deden natuurlijk niks anders dan een website met onbegrijpelijke foutmelding geven. Maar het idee is leuk. 10 minuten later werkte alles gelukkig weer.
pi_131101919
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:10 schreef einschtein het volgende:
Vanmiddag is er een winkeldief aan mij ontglipt. :( Meneer was binnen 4 minuten de winkel weer uit, zonder zijn fles drank en 4 blikken bier af te rekenen.
Vrijdag nog een Pool gepakt met 2 flessen Baileys in zijn jas _O_
pi_131102534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:44 schreef bigbass het volgende:
Ik bitch graag als plaza zijn errors niet af vangt, maar het mag dus ook eens gezegd worden als dat wel gebeurt:
[ afbeelding ]

Vanuit het filiaal, dat dan weer wel. En de knopjes naar de programma's deden natuurlijk niks anders dan een website met onbegrijpelijke foutmelding geven. Maar het idee is leuk. 10 minuten later werkte alles gelukkig weer.
Van de week kreeg ik die melding ook, maar bij mij deden de knopjes het wel. Ik heb anders ook nog een achterdeur op de pc staan.
pi_131103185
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch niet helemaal normaal dan..

Wat zei de politie?
We moeten ze meldwn wanneer hij weer in de winkel komt :P
pi_131103192
*melden
pi_131103287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:10 schreef einschtein het volgende:
_O-
Heb je geprobeerd hem tegen te houden?
pi_131104395
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:26 schreef Emm16 het volgende:

[..]

_O-
Heb je geprobeerd hem tegen te houden?
Nee, ik had zelf niet gezien dat hij iets had gestolen. Zag hem de winkel verlaten zonder iets te betalen, wat ik raar vond. In combinatie met type persoon. Snel camerabeelden terug gekeken en ja hoor, gestolen. Nog even snel rondje centrum gemaakt, maar hij was foetsie.
pi_131104666
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:57 schreef d4v1d het volgende:
Zijn er serieus geen flessen coca cola vanille? :( Ik kan alleen de blikjes vinden -O-
Klopt, we verkopen op het moment enkel de blikjes.
  donderdag 12 september 2013 @ 20:10:55 #65
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_131104900
Wat ik laatst hoorde: Officiële waarschuwingen mogen alleen worden gegeven bij heterdaadjes. Ze mogen niet achteraf nog een officële geven. Klopt dit?
Heb er zelf geen gehad, en kom er ook niet voor in aanmerking, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_131105352
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:10 schreef OudeBok het volgende:
Wat ik laatst hoorde: Officiële waarschuwingen mogen alleen worden gegeven bij heterdaadjes. Ze mogen niet achteraf nog een officële geven. Klopt dit?
Heb er zelf geen gehad, en kom er ook niet voor in aanmerking, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Wat bedoel je?
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:03 schreef Halldor het volgende:

[..]

Klopt, we verkopen op het moment enkel de blikjes.
De blikjes worden op dit moment i.d.d. alleen gemaakt. Geen flessen nog voor de nederlandse markt.
pi_131105437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

[..]

De blikjes worden op dit moment i.d.d. alleen gemaakt. Geen flessen nog voor de nederlandse markt.
Sinds wanneer verkoopt AH weer vanille cola :?
  donderdag 12 september 2013 @ 20:26:36 #68
378682 JohnBercow
pi_131105454
quote:

[..]

Wat bedoel je?

[..]

Bedoeld waarschijnlijk dat iemand alleen een schriftelijke waarschuwing mag krijgen op het moment dat er iets geconstateerd word (bijv.: niet fifo vullen) en dat dat niet 3 dagen later gegeven mag worden.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 12 september 2013 @ 20:26:48 #69
378682 JohnBercow
pi_131105465
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

Sinds Coca-Cola dat weer op de markt heeft gebracht :)

http://webwinkel.ah.nl/product/AH/215285/Coca-Cola+Vanille
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131105725
quote:

[..]

Wat bedoel je?

[..]

De jumbo verkoopt volgens mij wel flessen. AH verkoopt vanille cola sinds week 35
pi_131105878
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Sinds Coca-Cola dat weer op de markt heeft gebracht :)

http://webwinkel.ah.nl/product/AH/215285/Coca-Cola+Vanille
79 cent, whut? _O-
pi_131105895
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

Sinds Coca Cola Nederland het weer maakt.
Het zit alleen niet eens in de 3 meter worp.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Bedoeld waarschijnlijk dat iemand alleen een schriftelijke waarschuwing mag krijgen op het moment dat er iets geconstateerd word (bijv.: niet fifo vullen) en dat dat niet 3 dagen later gegeven mag worden.
Zou kunnen, maar dat is niet waar.
pi_131105920
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:33 schreef Halldor het volgende:

[..]

De jumbo verkoopt volgens mij wel flessen. AH verkoopt vanille cola sinds week 35
Dat is dan een import variant, want CocaCola Nederland maakt het (nog) niet.
pi_131106130
Hoe duur zijn die blikjes nu eigenlijk bij de Jumbo? Want Jumbo verkocht ze altijd met verlies, omdat CC Nederland ze niet maakte.
pi_131108600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Jawel sindskort kijk maar op de Coca Cola Facebook.
pi_131108780
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Blikjes ja maar geen flessen.
pi_131108791
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Ik zit hun Twitter te bekijken. En één droeftoeter neemt contact op met Coca Cola. Puur omdat een blikje in zijn 6-pack gedeukt was, er een gat in zat en dus leeg was. :')
pi_131113073
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef ikbenschipper het volgende:
Sinds Coca Cola Nederland het weer maakt.
Het zit alleen niet eens in de 3 meter worp.
Wij hebben iets van vijf meter aan cola(bijv. de regular blikjes komen bij ons per ric etc), maar vanille cola hebben we niet. Van filialen in de buurt verkoopt alleen de XL het, maar die heeft ook bijna het dubbele aan meters voor cola.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:42 schreef einschtein het volgende:
Hoe duur zijn die blikjes nu eigenlijk bij de Jumbo? Want Jumbo verkocht ze altijd met verlies, omdat CC Nederland ze niet maakte.
Tussen 99 cent en 1.39 bij de Jumbo hier. MDew was ook zoiets(van die import blikjes in verschillende smaken). 12-pack was een paar cent goedkoper... Kan me niet voorstellen dat ze die met verlies verkopen, al die buitenlandse supermarkten in Den Haag/Rotterdam hebben het voor 99 cent staan.
pi_131114227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:38 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Meen me te herinneren dat jumbo CC artikelen inderdaad importeerde, voornamelijk uit Spanje.
pi_131114264
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:55 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nee, ik had zelf niet gezien dat hij iets had gestolen. Zag hem de winkel verlaten zonder iets te betalen, wat ik raar vond. In combinatie met type persoon. Snel camerabeelden terug gekeken en ja hoor, gestolen. Nog even snel rondje centrum gemaakt, maar hij was foetsie.
Waarom zoveel moeite doen voor een winkeldief?
Doet me denken aan enkele ex- (A)SM's die ik heb meegemaakt; eentje was echt een scharminkel gewoon en die deed altijd tof omdat die mannetjes (lees: vakkenvullers) bij zich had terwijl de gemiddelde winkeldief hem met één klap gewoon uit kon schakelen :P.

Of nummer twee die achter een winkeldief aan ging rennen, en achteraf blij was omdat we hem hadden geholpen. Ik heb me weleens afgevraagd hoe het zou aflopen als een of andere doorgesnoven pool los zou gaan op een van ze :').
pi_131114743
Zaterdagavond een paar uurtjes bij springen bij het filiaal van mijn oude asm om de verkoop afdeling netjes te krijgen voor een commercial die er zondag opgenomen wordt. Vanaf 7 uur en ik zit ruim boven de 12 uur deze week, dus ook nog fijn 150% na half 8 :D
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:20:04 #82
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_131116205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:42 schreef einschtein het volgende:
¤0,79.
Gewoon bij de Appie halen dus, de betere supermarkt :). Zelfde prijs als bij de Jumbo.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_131117082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef expans het volgende:

[..]

Waarom zoveel moeite doen voor een winkeldief?
Doet me denken aan enkele ex- (A)SM's die ik heb meegemaakt; eentje was echt een scharminkel gewoon en die deed altijd tof omdat die mannetjes (lees: vakkenvullers) bij zich had terwijl de gemiddelde winkeldief hem met één klap gewoon uit kon schakelen :P.

Of nummer twee die achter een winkeldief aan ging rennen, en achteraf blij was omdat we hem hadden geholpen. Ik heb me weleens afgevraagd hoe het zou aflopen als een of andere doorgesnoven pool los zou gaan op een van ze :').
Principe werk, stelen doe je niet. :)
pi_131119447
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:26 schreef SausDip het volgende:

[..]

Meen me te herinneren dat jumbo CC artikelen inderdaad importeerde, voornamelijk uit Spanje.
Klopt zelfs de gewone cola kwam op een gegeven moment daar vandaan. Dan zaten er stickers op dat je deze fles alleen bij jumbo kon inleveren om je statiegeld terug te krijgen.
pi_131119707
lekker werken 10-6 vandaag. Hopelijk staat er bij ons in de winkel ook zo'n starbucks stendje; in een andere AH waar ik was stond daar een bijzonder leuke dame bij:)
pi_131119840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:20 schreef OudeBok het volgende:

[..]

¤0,79.
Gewoon bij de Appie halen dus, de betere supermarkt :). Zelfde prijs als bij de Jumbo.
Waarom zijn ze duurder dan reguliere blikjes cola? Ik kan mij herinneren dat dit vroeger niet het geval was.
pi_131119869
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:16 schreef MehMeeeh het volgende:
lekker werken 10-6 vandaag. Hopelijk staat er bij ons in de winkel ook zo'n starbucks stendje; in een andere AH waar ik was stond daar een bijzonder leuke dame bij:)
Bij ons zijn de promo dames meestal een kpk van middelbare leeftijd ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door mujentas op 13-09-2013 09:43:45 ]
pi_131120081
Werk zaterdagmiddag met een teamleider van een ander filiaal, ben benieuwd.
pi_131120303
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:16 schreef MehMeeeh het volgende:
Hier stonden er laatst een paar van alpro (soja melk enzo)

Kpk :N
pi_131120818
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:47 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hier stonden er laatst een paar van alpro (soja melk enzo)

Kpk :N
Net of dat een kpk de verkoop een boost gaat geven :P
pi_131121063
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

Bij ons zijn de promo dames meestal een kpk van middelbare leeftijd ;(
Wij hadden een tijdje terug een Senseo Sarista standje in de winkel staan, vlak naast mijn afdeling met wel een leuke en gezellige dame erbij :)
De hele dag lekkere koffie en een gezellig praatje tussendoor.
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:33:38 #92
378682 JohnBercow
pi_131121469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:08 schreef mujentas het volgende:

[..]

Net of dat een kpk de verkoop een boost gaat geven :P
Ze moeten deze dame er niet neerzetten denk ik, dan loopt iedereen er met een grote boog omheen

Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131121620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:33 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ze moeten deze dame er niet neerzetten denk ik, dan loopt iedereen er met een grote boog omheen

[ afbeelding ]
kpk ria :9~
pi_131121641
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:06 schreef einschtein het volgende:

[..]

Principe werk, stelen doe je niet. :)
Mwah, als ik TL/SM was zou een winkeldiefstal me wel kunnen irriteren ja maar zodra die gast de winkel uit is gevlogen zou het me echt niet boeien :').
pi_131121786
Jongens is SSC bij jullie ook down?
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:48:23 #96
378682 JohnBercow
pi_131121885
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:44 schreef UncleSam het volgende:
Fokken op het werk :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131121910
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:44 schreef UncleSam het volgende:
Die deed het gisteren al niet toch?
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:50:12 #98
378682 JohnBercow
pi_131121925
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:49 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die deed het gisteren al niet toch?
Wat maakt het uit? Je hebt er toch niets aan :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131122007
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:50 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Je hebt er toch niets aan :P
True. Ik stuurde woensdag een berichtje voor een netclear procedure van een brood digi. Stond er gisterochtend opeens een monteur op de stoep terwijl alles al geregeld was :W
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:53:48 #100
378682 JohnBercow
pi_131122025
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:53 schreef mujentas het volgende:

[..]

True. Ik stuurde woensdag een berichtje voor een netclear procedure van een brood digi. Stond er gisterochtend opeens een monteur op de stoep terwijl alles al geregeld was :W
Rode kaart gekregen?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131122052
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:53 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Rode kaart gekregen?
Doen wij niet aan, maar ik bedoelde dat het al geregeld was door NCR van afstand, dus de monteur had niet hoeven komen.
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:57:10 #102
378682 JohnBercow
pi_131122108
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:54 schreef mujentas het volgende:

[..]

Doen wij niet aan, maar ik bedoelde dat het al geregeld was door NCR van afstand, dus de monteur had niet hoeven komen.
Ja oké ik begrijp wat je bedoeld. Maar bij ons zou je dus door Digi een rode kaart hebben gekregen omdat hij voor niets op de stoep staat :Y
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131122186
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja oké ik begrijp wat je bedoeld. Maar bij ons zou je dus door Digi een rode kaart hebben gekregen omdat hij voor niets op de stoep staat :Y
Dat hij voor niets op de stoep stond kunnen wij ook niets aan doen. Wij hebben hem niet uitgenodigd. Zal wel een miscommunicatie zijn geweest op het SSC of iets dergelijks.
pi_131124644
Het volgende filmpje "Kan ik je helpen?" staat erop:

http://www.ah.nl/clips?mid=2208031

Weer prachtige één op één conversaties.
pi_131124739
De veilingkist op de AGF afdeling is toch XL only? In de DW-instore staat het alsof het ww,xl en DNAH winkels de veilingkist kunnen hebben..
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:49:09 #106
378682 JohnBercow
pi_131124815
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:40 schreef Fivel het volgende:

Zeg Sammy, je moet wel met twee handen vullen :') (1:13)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131127207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:49 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zeg Sammy, je moet wel met twee handen vullen :') (1:13)
Gesproken over AH Basic, de nieuwe boterhamzakjes zijn 2 keer zo duur als de Euroshopper, terwijl zelfde inhoud (200 stuks).
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:10:18 #108
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_131127236
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef Fivel het volgende:
De veilingkist op de AGF afdeling is toch XL only? In de DW-instore staat het alsof het ww,xl en DNAH winkels de veilingkist kunnen hebben..
Hier in WW hebben we ook zo'n veilingkist...
Dus niet alleen XL..
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:12:57 #109
378682 JohnBercow
pi_131127335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:09 schreef mujentas het volgende:

[..]

Gesproken over AH Basic, de nieuwe boterhamzakjes zijn 2 keer zo duur als de Euroshopper, terwijl zelfde inhoud (200 stuks).
Ja dat AH Basic niet duurder zou worden moeten we maar van Alfred aannemen. Hoor de laatste tijd ook meer signalen van klanten :Y
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131127386
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:12 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja dat AH Basic niet duurder zou worden moeten we maar van Alfred aannemen. Hoor de laatste tijd ook meer signalen van klanten :Y
Ik neem helemaal niets van Alfred aan :6
pi_131127424
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:10 schreef joey_k het volgende:

[..]

Hier in WW hebben we ook zo'n veilingkist...
Dus niet alleen XL..
Ik zie in handboek inderdaad staan: XL + large winkels. Dan zijn jullie vast een large winkel?
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:16:08 #112
378682 JohnBercow
pi_131127425
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:14 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik neem helemaal niets van Alfred aan :6
Hij heeft een beetje een hoog stemmetje
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131127475
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:16 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hij heeft een beetje een hoog stemmetje
Volgens mij was hij ook een beetje uit zijn comfortzone toen hij stond te vertellen over 'gepost' en 'facebook' :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:18:01 #114
378682 JohnBercow
pi_131127492
Loonstrookjes staat online
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131127527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:12 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik zou zweren dat de chocolade kruidnoten vorig jaar ruim n euro goedkoper waren :N
pi_131127546
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:18 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel ik krijg
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:20:52 #117
378682 JohnBercow
pi_131127587
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoeveel ik krijg
Dan moet je kijken.

Volgens mij ben ik zojuist over de bijverdienstengrens van DUO/IB-Groep gegaan (een maand eerder dan incalculeerd) :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131127589
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:18 schreef Schuimpjes het volgende:
Dat snap ik nooit. De periode loopt t/m zondag. Wat nu als er nog dingen op de planning veranderen? Wordt dat dan volgende periode gecorrigeert ofzo?
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:21:52 #119
378682 JohnBercow
pi_131127624
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:20 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat snap ik nooit. De periode loopt t/m zondag. Wat nu als er nog dingen op de planning veranderen? Wordt dat dan volgende periode gecorrigeert ofzo?
De periode is afgelopen zondag afgelopen. Maandag waren PEROPS. Dus dan valt er alleen nog maar te corrigeren a.d.h.v. een herberekening.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131127690
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

De periode is afgelopen zondag afgelopen. Maandag waren PEROPS. Dus dan valt er alleen nog maar te corrigeren a.d.h.v. een herberekening.
Nevermind, dan had ik altijd een verkeerd beeld van wanneer de periode is afgelopen. Bij ons was die namelijk ook afgelopen zondag afgelopen, direct maandag de loonstrook en dinsdag salaris.
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:24:35 #121
378682 JohnBercow
pi_131127719
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:23 schreef mujentas het volgende:

[..]

Nevermind, dan had ik altijd een verkeerd beeld van wanneer de periode is afgelopen. Bij ons was die namelijk ook afgelopen zondag afgelopen, direct maandag de loonstrook en dinsdag salaris.
Wow dat doen ze snel.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131127987
Er staan weer wat nieuwe ideeën op het Innovatie Café zag ik net.
pi_131128019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:40 schreef Fivel het volgende:

Tenenkrommend dit.
pi_131128492
Eigenlijk zit er toch wel gruwelijk veel papier verspilling in al dat promotie materiaal en al die kaartjes met alle acties.

Zou mischien handiger zijn als promotie materiaal wat meer was gemaakt om opnieuw te gebruiken, zoals de hamster weken die toch telkens weer terug komen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_131129187
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:20 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dan moet je kijken.

Volgens mij ben ik zojuist over de bijverdienstengrens van DUO/IB-Groep gegaan (een maand eerder dan incalculeerd) :')
Dat is heel erg ruk.... Gelukkig hoef je tegenwoordig niet van een heel jaar OV terug te betalen als je net over de grens heen zit...
pi_131131776
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:20 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dan moet je kijken.

Ik ga het geeneens proberen om dat vanaf mn mobiel te doen :')
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:18:57 #127
378682 JohnBercow
pi_131131849
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik ga het geeneens proberen om dat vanaf mn mobiel te doen :')
Systeem ligt er alweer uit, net nu ik wil kijken wat de schade bedraagt :').
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131131978
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:18 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Systeem ligt er alweer uit, net nu ik wil kijken wat de schade bedraagt :').
Ik kwam er net even in, aarvoor had mn zusje even ingelogd via mijn laptop en ik kwam opeens op haar account :') Ik had echt mn eigen PNL en WW ingevoerd. :o
pi_131132029
kutsysteem :')
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:27:52 #130
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131132188
Ik kijk dus voor de eerste keer echt goed op Plaza en ook dus mijn rooster, daar sta ik dus voor vandaag en zondag van 19.30-22.00 ingeroosterd terwijl ik op het rooster in de kantine van 19.00-22.00 sta ingeroosterd. Nu zei een vriend/collega die me ook bij mijn uren gaat helpen dat je gewoon aan Plaza moet houden aangezien ze van daaruit je uren berekenen. Wat moet ik nu doen zonder consequenties?
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:29:06 #131
378682 JohnBercow
pi_131132238
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:27 schreef Woods het volgende:
Ik kijk dus voor de eerste keer echt goed op Plaza en ook dus mijn rooster, daar sta ik dus voor vandaag en zondag van 19.30-22.00 ingeroosterd terwijl ik op het rooster in de kantine van 19.00-22.00 sta ingeroosterd. Nu zei een vriend/collega die me ook bij mijn uren gaat helpen dat je gewoon aan Plaza moet houden aangezien ze van daaruit je uren berekenen. Wat moet ik nu doen zonder consequenties?
Planning in kantine/gardarobe is bindend (bij ons in ieder geval).
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131132240
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:27 schreef Woods het volgende:
Bellen?

EDIT:
Bedoelde bellen naar je TL wat het nu is..
pi_131132323
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:29 schreef Fivel het volgende:

[..]

Bellen?
Beter even naar je TL/asm... Dan kan je het direct op plaza laten zien.. Anders hoor je elkaar alleen
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:37:38 #134
378682 JohnBercow
pi_131132574
Zo, DUO gebeld. Krijg alleen een OV-boete van 97 euro. Zonde geld, maar veel beter had het ook niet kunnen worden
Order! Ordeeeeeeeeer!
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:38:42 #135
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131132612
Volgens mij hebben ze er dus een tijdje ´misbruik´ van gemaakt en mijn uurtjes op deze manier van me afgepakt omdat ze dus door hadden dat ik Plaza niet checkte :{
pi_131133347
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik zou zweren dat de chocolade kruidnoten vorig jaar ruim n euro goedkoper waren :N
De Euroshopper? Die waren toen ook vrij zeker 4 euro hoor.
pi_131134807
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:57 schreef bigbass het volgende:

[..]

De Euroshopper? Die waren toen ook vrij zeker 4 euro hoor.
Ik dacht echt dat die goedkoper waren :'(
pi_131134946
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:40 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik dacht echt dat die goedkoper waren :'(
Is ook echt geen rare prijs voor een kilo luxeproduct ;)
pi_131134983
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef bigbass het volgende:

[..]

Is ook echt geen rare prijs voor een kilo luxeproduct ;)
Ik heb me vergist gok ik :P
pi_131135238
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik heb me vergist gok ik :P
Misschien had Alfred dan toch gelijk en is het alleen maar omdat het er zo fancy uit ziet! :o
pi_131135262
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef bigbass het volgende:

[..]

Misschien had Alfred dan toch gelijk en is het alleen maar omdat het er zo fancy uit ziet! :o
Ik vind het er wel beter uitzien, maar ik vraag me af of het ook echt zo is dat je dan denkt dat het duurder is.. :P
pi_131135283
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik vind het er wel beter uitzien, maar ik vraag me af of het ook echt zo is dat je dan denkt dat het duurder is.. :P
Het werkte bij jou ;)
pi_131135287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:53 schreef bigbass het volgende:

[..]

Het werkte bij jou ;)
:(
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:23:19 #144
395894 Hallyu
Dat moette doen.
pi_131136262
Bij ons moeten we ons ook houden aan de planning op het kantoor, omdat die op plaza niet altijd klopt.

Anyways. Als ik een contract van 24 uur in de maand heb en bij gewerkte uren staat 30. Maakt dit dan iets uit/verschil?
pi_131136908
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:54 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:(
d4v1d is duidelijk geen lid van de Euroshopper fanclub.
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:55:19 #146
378682 JohnBercow
pi_131137069
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:49 schreef mujentas het volgende:

[..]

d4v1d is duidelijk geen lid van de Euroshopper fanclub.
Hij zal ook wel niet bij de Euroshopper Lunch met Alfred Levi geweest zijn :Y
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131138401
Zo, ik heb deze periode wel 5 cent meer loon als vorige periode. :/
Geen idee waar het aan ligt.
Mijn SM voegde me van de week toe op Facebook, vind het maar vreemd dat een "baas" dat doet of ligt dat aan mij?
Anyway, ik zag dat die bijna de halve winkel als vriend heeft dus heb 'm maar gewoon geaccepteerd.
pi_131138476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:40 schreef donald500 het volgende:
Mijn SM voegde me van de week toe op Facebook, vind het maar vreemd dat een "baas" dat doet of ligt dat aan mij?
Anyway, ik zag dat die bijna de halve winkel als vriend heeft dus heb 'm maar gewoon geaccepteerd.
Is het zo laag dan je loon?
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:48:27 #149
346939 Janneke141
pi_131138653
quote:
Dat weet ik niet, maar ik ben het met je eens.
pi_131138670
@Intentiion: Nee hoor, helemaal niet, maar ik vind het vreemd dat dit er ineens bij is, kan er ook geen reden voor vinden.
Maar ik klaag niet hoor!
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:50:15 #151
346939 Janneke141
pi_131138704
Wanneer ben je jarig?
pi_131138775
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:49 schreef donald500 het volgende:
@Intentiion: Nee hoor, helemaal niet, maar ik vind het vreemd dat dit er ineens bij is, kan er ook geen reden voor vinden.
Maar ik klaag niet hoor!
Oh zo ;p Mijn loon is elke keer anders omdat ik verschillende aantal uren draai per maand dus begreep je niet echt
pi_131138841
Heb je het tegen mij Janneke?
In maart, maar ben al 24.
Maar een loonsverandering met 5 cent is voor een minimumloon wel erg weinig denk ik.
En wat dat toevoegen op FB betreft, ik vind het vreemd, maar ja we hebben wel een "goede" band en kan prima met hem opschieten, maar toch. Het lijkt alsof hij zo zijn werknemers in de gaten houdt.
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:59:25 #154
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_131139087
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:53 schreef donald500 het volgende:
Heb je het tegen mij Janneke?
In maart, maar ben al 24.
Maar een loonsverandering met 5 cent is voor een minimumloon wel erg weinig denk ik.
En wat dat toevoegen op FB betreft, ik vind het vreemd, maar ja we hebben wel een "goede" band en kan prima met hem opschieten, maar toch. Het lijkt alsof hij zo zijn werknemers in de gaten houdt.
V.w.b. Facebook,

Je accepteerd iemand of je accepteerd iemand niet. Als jij je er niet lekker bij voelt, waarom dan toch accepteren :?
Persoonlijk vindt ik het vreemder om later iemand te verwijderen als meteen weigeren...
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_131144160
Ik vind het persoonlijk niet zo raar als je een verzoek krijgt van je baas. Maar ligt er ook aan hoe je relatie met je baas in.

Mijn voormalige ASM had ik ook op Facebook en dat was gewoon vriendschappelijk. De huidige SM volg ik op Twitter, visa versa en zo nu en dan replyen we ook op elkaar of retweet.
pi_131144687
Oh, Joey, ik voel me er wel goed bij, ik vond het alleen frappant om te zien dat ik ineens een verzoek kreeg.
Had het nooit verwacht.
Ja het is misschien ook niet erg raar, want we kunnen het gewoon goed vinden en hij is ook gewoon een "toffe peer" of hoe je zoiets ook zegt. 😜
  vrijdag 13 september 2013 @ 21:52:55 #157
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_131144819
Twee hele centen korting op de borrelnootjes. Dank jullie jongens.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_131145225
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:52 schreef Faux. het volgende:
_O_
  vrijdag 13 september 2013 @ 22:21:34 #159
304381 Loll
pi_131146350
Bij ons is iedereen vriend op Facebook maar je moet wel uitkijken wat je er dan opzet.
BAM dit is 3KB
pi_131146875
Plaza down :(?
  vrijdag 13 september 2013 @ 22:38:12 #161
378682 JohnBercow
pi_131147000
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:34 schreef MehMeeeh het volgende:
Plaza down :(?
Ja, we kunnen het hier beter melden als Plaza wel werkt
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131147832
Ze hadden iemand van kassa eerder naar huis gestuurd, gevolg: TL VK kon bijdraaien waardoor we uitliepen :') }:|

Vervolgens was het al zo uitgelopen dat ik niks meer kon kopen dus moest ik nog omfietsen om langs een AH te komen die nog open was.

Blegh.

p.s. Coca Cola Vanille is vies :r
pi_131147868
quote:
O+ :D
pi_131147967
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef d4v1d het volgende:
p.s. Coca Cola Vanille is vies :r
Barbaar! :(
Flesje bier
pi_131148001
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Barbaar! :(
Het is gewone cola met een nasmaakje :')

Ik had meer verwacht :N

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2013 23:02:44 ]
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:05:07 #166
378682 JohnBercow
pi_131148130
quote:
Graag gedaan!

Groetjes,
SM van Dalen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131148202
quote:
Ik heb ook veel van me winkel op facebook. Vind het gewoon leuk om daar ook naast het werk gewoon ergens op te reageren enzo. Vroeger kon dat met een biertje in de kantine. Werkte mensen langer e.d. Nu is dat echter wat lastiger. Dus kan dit i.i.g. werken om wel een band te houden met je medewerkers.
En ja het is dan natuurlijk niet slim om op je FB te zetten dat je naar de efteling bent en je ziek gemeld hebben. Maar goed genoeg collegas die dat ook wel zeggen tegen een TL/(A)SM als ze het lezen op jou fb (ze voelen zich namelijk vaak dan genaaid door een collega ;)) daarvoor hoef je weer niet iemand zijn vriend te zijn, vaak hoor je het toch wel. Heb lang niet iedereen, sommige accepteren hem pas veel later. Sommige nodigen me uit. Mijn SM wil niemand op FB hebben maar andere (A)SM's doen het wel het ligt eraan hoe je zelf bent en je je erbij voelt.
Met de veranderende organisatie voel ik me er goed bij.
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:59:58 #168
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131150069
Bij ons zijn ze dus aan het bezuinigen, vandaar dat ik dus vandaag een halfuur later stond ingepland omdat ik maandag een uur langer had gewerkt. Zomaar iemand laten werken is er ook niet meer bij, dan moet je zelf met diegene ruilen.
pi_131154517
Vandaag dagje van 12-18 met een tl van ander filiaal. Ben echt ziek, maar doorgaan!!
pi_131154690
Mijn salaris O+
200 euro meer dan de vorige periode O+

Vandaag het laatste dagje van 12:30-19:00 en dan 2 daagjes weekend.
Ben ik echt aan toe na 5 dagen werken
Tax wil tetten :)!
pi_131156981
Een dolly was toch 1-breed en een rolly 2-breed? Of haal ik het nu door elkaar? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2013 11:04:59 ]
pi_131157031
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef d4v1d het volgende:
Een dolly was toch 1-breed en een rolly 2-breed? Of haal ik het nu door elkaar? :')
^O^
pi_131157531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:07 schreef mujentas het volgende:

[..]

^O^
Bedankt :P
pi_131157672
quote:
Ah, duidelijk ^O^

Ik vind Rolly's altijd zo'n ramp, als die helemaal volgestapeld staat met behoorlijk wat gewicht kan je er amper normaal mee sturen :')
pi_131157770
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ah, duidelijk ^O^

Ik vind Rolly's altijd zo'n ramp, als die helemaal volgestapeld staat met behoorlijk wat gewicht kan je er amper normaal mee sturen :')
Valt wel mee toch? Je moet alleen aan de kant van de zwenkwielen de rolly trekken in plaats van aan de achterkant duwen.
pi_131157794
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:37 schreef mujentas het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Je moet alleen aan de kant van de zwenkwielen de rolly trekken in plaats van aan de achterkant duwen.
Doe ik ook, maar je kan niet hard trekken want dan trek je die kratten eraf :')
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:39:54 #178
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_131157811
Ik wil niet werken. :( Zodra ik een baantje heb bij mijn ouders in de zaak ben ik weg.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_131157819
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:39 schreef richolio het volgende:
Ik wil niet werken. :( Zodra ik een baantje heb bij mijn ouders in de zaak ben ik weg.
Wat doen je ouders? :P
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:41:13 #180
346939 Janneke141
pi_131157845
Je wil niet werken, of je wil niet bij AH werken?
pi_131157855
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen dat ik dit herken :?

De kratten hebben van die randjes waardoor ze in elkaar vallen en dus stevig staan. Bovendien heeft de dolly/rolly zelf ook zo'n randje waar de zwarte krat in blijft haken.
pi_131157885
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:41 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen dat ik dit herken :?

De kratten hebben van die randjes waardoor ze in elkaar vallen en dus stevig staan. Bovendien heeft de dolly/rolly zelf ook zo'n randje waar de zwarte krat in blijft haken.
Met sappen hellen die kratten een beetje over, ze vallen niet maar het is toch eng om te zien :P Dan durf ik niet harder te trekken.
pi_131157913
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Met sappen hellen die kratten een beetje over, ze vallen niet maar het is toch eng om te zien :P Dan durf ik niet harder te trekken.
Misschien moet je niet de container aan de bovenste krat trekken, maar ergens in het midden.
pi_131157928
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:43 schreef mujentas het volgende:

[..]

Misschien moet je niet de container aan de bovenste krat trekken, maar ergens in het midden.
Ja goh _O- Meestal nu haak ik m'n voet nog onder het onderstel om te trekken :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2013 11:44:51 ]
pi_131157968
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja goh _O- Meestal nu haak ik m'n voet nog onder het onderstel om te trekken :P
Ik herken wel dat als je een randje over moet (waar de vloer dus niet egaal is) dat de dolly de neiging heeft om naar voren te vallen als deze vol staat met kratten. Oplossing is aan de achterkant duwen en met je voet de dolly over het randje te duwen.
pi_131158006
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:46 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik herken wel dat als je een randje over moet (waar de vloer dus niet egaal is) dat de dolly de neiging heeft om naar voren te vallen als deze vol staat met kratten. Oplossing is aan de achterkant duwen en met je voet de dolly over het randje te duwen.
Mja, gelukkig heb ik nog niks laten vallen :') Misschien kan ik ook wel harder trekken en houdt die het prima, maar het voelt niet veilig :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2013 11:48:41 ]
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:48:52 #187
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_131158035
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:40 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat doen je ouders? :P
Die hebben een eetcafé :) Dus dan ga ik de horeca in :9. Bij hun verdien ik dan ongeveer hetzelfde als bij de ah + fooi
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_131158053
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:48 schreef richolio het volgende:

[..]

Die hebben een eetcafé :) Dus dan ga ik de horeca in :9. Bij hun verdien ik dan ongeveer hetzelfde als bij de ah + fooi
Van wat ik hoor verdient horeca meestal minder (excl. fooi) Maar als het je ouders zijn dan zal je wel genoeg krijgen :P

Suc6 :W
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:50:45 #189
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_131158093
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:41 schreef Janneke141 het volgende:
Je wil niet werken, of je wil niet bij AH werken?
Niet.. :@ Nee maar werken bij de ah is wel leuk hoor. Het is wel soms het werk zelf gewoon, dat is suf. Het is hersenloos werk (op het praten met klanten na) en na 2 jaar vind ik het wel goed zo. :P Uiteraard wil ik wel blijven werken, want geld.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_131158120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:39 schreef richolio het volgende:
nvm
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:52:03 #191
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_131158128
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:49 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Van wat ik hoor verdient horeca meestal minder (excl. fooi) Maar als het je ouders zijn dan zal je wel genoeg krijgen :P

Suc6 :W
Klopt ook, horeca is hard werken en weinig verdienen. Maar als je ouders zoiets hebben heb je vaak 'privileges' inderdaad. :9

Thanks!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_131158246
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:52 schreef richolio het volgende:

[..]

Klopt ook, horeca is hard werken en weinig verdienen. Maar als je ouders zoiets hebben heb je vaak 'privileges' inderdaad. :9

Thanks!
Welke privileges heb je dan? Dat je de WC niet schoon hoeft te maken?
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:58:13 #193
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_131158320
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:55 schreef mujentas het volgende:

[..]

Welke privileges heb je dan? Dat je de WC niet schoon hoeft te maken?
Misschien niet het goede woord. Ten eerste uberhaupt meteen een baan en ten tweede een goed loontje. Met fooi erbij misschien + een euro.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_131158734
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:58 schreef richolio het volgende:

[..]

Misschien niet het goede woord. Ten eerste uberhaupt meteen een baan en ten tweede een goed loontje. Met fooi erbij misschien + een euro.
Wat is de reden dat je niet direct bij je ouders bent gaan werken en eerst bij AH hebt gesolliciteerd?
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:14:10 #195
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131158799
Ik zat er ook weer over na te denken om ander werk te gaan zoeken(nadat ik mn uren heb geregeld). Alleen de winkels die mij aanspreken als Saturn, Gamma etc. verdien je dan weer bar weinig.
pi_131159472
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef Woods het volgende:
Ik zat er ook weer over na te denken om ander werk te gaan zoeken(nadat ik mn uren heb geregeld). Alleen de winkels die mij aanspreken als Saturn, Gamma etc. verdien je dan weer bar weinig.
Hoeveel?
pi_131167423
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dan doe je het verkeerd? :P
pi_131167710
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:39 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoeveel?
Gewoon minimumloon, scheelt afhankelijk van je leeftijd zo 50 cent tot 2 euro per uur.
pi_131170537
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:00 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dan doe je het verkeerd? :P
Ze hellen enkel een beetje over waardoor ik het gevoel krijg dat ze gaan vallen..

Bij nieuwe vulling zit er een touwtje vast om beide kratten die ze bij elkaar houdt, bij restanten alleen niet.
pi_131170641
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ze hellen enkel een beetje over waardoor ik het gevoel krijg dat ze gaan vallen..

Bij nieuwe vulling zit er een touwtje vast om beide kratten die ze bij elkaar houdt, bij restanten alleen niet.
Touwtje :?
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:19:37 #201
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_131171656
Als je zorgt dat je de zwenkwielen aan de goede kant hebt, dan kan er weinig mis gaan.

Ik denk dat hij met touwtje die band bedoelt, met die "klemmen" die je om de kar kan doen en die je dan een beetje kan aantrekken.

Ha, laat maar, verkeerd gelezen, het gaat hier over de dolly. Ik had het over de kar.
pi_131172719
He,

afgelopen maandag was mijn eerste werkdag, bij de Albert Heijn.
Mijn vraag is of ik mijn salaris dus pas over 4 weken krijg of 16 september wat in de OP staat?
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:54:31 #203
346939 Janneke141
pi_131172997
Afgelopen maandag was de eerste dag van periode 10 (nieuwe periode). Je zult dus inderdaad nog 4 weken moeten wachten.
pi_131173082
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
Afgelopen maandag was de eerste dag van periode 10 (nieuwe periode). Je zult dus inderdaad nog 4 weken moeten wachten.
Waar slaat die 16 september dan eigenlijk op?
pi_131173123
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef kimmyking het volgende:

[..]

om de medewerkers te betalen die vorige periode gewerkt hebben? :')
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:57:38 #206
346939 Janneke141
pi_131173149
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:56 schreef kimmyking het volgende:

[..]

:{

Dat is de uitbetaaldatum voor de periode van 12 augustus t/m 8 september. Maar toen was jij nog niet in dienst.
pi_131173555
Vandaag lekker opgestart bij brood 7-12. Was wel chaos want kregen enorm veel karren brood binnen maar het is goed gegaan _O_
pi_131173939
Vandaag 2 karren van een ander filiaal gelost... Fout van mijn kant en beetje van de chauffeur die gewoon 'm op de klep zette. Lagen 2 pakbonnen van ander filiaal in de fust, ander filiaal gebeld en gevraagd of ze op hun pakbonnen wouden kijken met wat er op die 2 stond, zo er uiteindelijk achter gekomen.
  zaterdag 14 september 2013 @ 20:18:39 #209
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_131174159
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:15 schreef Questionmarks het volgende:
Vandaag 2 karren van een ander filiaal gelost... Fout van mijn kant en beetje van de chauffeur die gewoon 'm op de klep zette. Lagen 2 pakbonnen van ander filiaal in de fust, ander filiaal gebeld en gevraagd of ze op hun pakbonnen wouden kijken met wat er op die 2 stond, zo er uiteindelijk achter gekomen.
Hoe ging je dagje meelopen met de TL van een ander filiaal? Ondanks dat je he niet lekker voelde?
pi_131174538
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Hoe ging je dagje meelopen met de TL van een ander filiaal? Ondanks dat je he niet lekker voelde?
Ging prima! Andere TLs waren bij feest van trouwerij SM, dus heb samen met hem alles aangestuurd. Ruime bezetting dus kon verder niet misgaan.
pi_131174886
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:48 schreef mujentas het volgende:

[..]

Touwtje :?
Ik weet niet hoe je het noemt, maar om een rolly met sappen zit halverwege een wit touw achtig ding gespannen die de twee stapels kratten bij elkaar houdt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2013 20:35:11 ]
pi_131175338
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je het noemt, maar om een rolly met sappen zit halverwege een wit touw achtig ding gespannen die de twee stapels kratten bij elkaar houdt.
Je bedoelt bij de vers levering? Ik dacht eigenlijk dat je de houdbaar levering bedoelde, daarom begreep ik je al niet.

Hoe groot is jullie winkel dan dat je een hele rolly met verse sappen krijgt?
pi_131175714
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:43 schreef mujentas het volgende:

[..]

Je bedoelt bij de vers levering? Ik dacht eigenlijk dat je de houdbaar levering bedoelde, daarom begreep ik je al niet.

Hoe groot is jullie winkel dan dat je een hele rolly met verse sappen krijgt?
Sappen en Gebak staan samen op een rolly, ik dacht dat we daarvan 2 binnen kregen. (en ook nog een rolcontainer met sap)

Ik heb geen idee hoeveel m2 we hebben. Wel weet ik dat er totaal +/- 160 medewerkers zitten, als je dat iets zegt.. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2013 20:58:30 ]
pi_131178429
Hoeveel bakkers zitten er eigenlijk bij jullie tegelijk op de afdeling? En dan bedoel ik vooral de grotere AH filialen.
pi_131178704
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:53 schreef Intentiion het volgende:
Hoeveel bakkers zitten er eigenlijk bij jullie tegelijk op de afdeling? En dan bedoel ik vooral de grotere AH filialen.
Hier zag ik er laatst 3 overdag, normaal zijn dat er 2. In de avond meestal 1

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2013 22:00:55 ]
pi_131190836
quote:
Zaterdag middag hebben wij er vier staan, maar wij zijn een kleine AH. Eentje staat te bakken, twee staan in te pakken en eentje te vullen.
  zondag 15 september 2013 @ 11:24:31 #217
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_131190921
Wij zijn een XL en op zaterdagmiddag hebben we 3 personen.. Doordeweeks 's ochtends vaak 3, 's middags 1 of 2 en 's avonds 1 persoon.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_131191191
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:19 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zaterdag middag hebben wij er vier staan, maar wij zijn een kleine AH. Eentje staat te bakken, twee staan in te pakken en eentje te vullen.
zo 4 personen? Bij ons maximaal 2.
pi_131194142
Gisteravond geholpen met het mooi maken van een filiaal voor een commercial die vandaag opgenomen wordt. Best een operatie nog, focus leek te liggen op de kaasafdeling, dus een deel van de platen in het plafond werden verruild voor tegels met tl-buizen om alles te verlichten en daarbij nog een paar gigantische filmlampen. De hele kaasafdeling werd verbouwd, hele winkel perfect gespiegeld, broodafdeling helemaal gevuld met grotendeels ongebakken brood. Best leuk om aan mee te werken en een filiaal zo strak gespiegeld te zien aan het eind van de avond.
pi_131194229
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:19 schreef bigbass het volgende:
Gisteravond geholpen met het mooi maken van een filiaal voor een commercial die vandaag opgenomen wordt. Best een operatie nog, focus leek te liggen op de kaasafdeling, dus een deel van de platen in het plafond werden verruild voor tegels met tl-buizen om alles te verlichten en daarbij nog een paar gigantische filmlampen. De hele kaasafdeling werd verbouwd, hele winkel perfect gespiegeld, broodafdeling helemaal gevuld met grotendeels ongebakken brood. Best leuk om aan mee te werken en een filiaal zo strak gespiegeld te zien aan het eind van de avond.
hoeveel man had je nodig om in een avond heel de winkel glad te trekken? :o
pi_131194375
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 13:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

hoeveel man had je nodig om in een avond heel de winkel glad te trekken? :o
Ik denk dat er een man of 10 bezig waren. Ik was er eigenlijk om de broodafdeling te vullen (ongebakken broden met broodmes halveren en inpakken en de hele afdeling er mooi uit laten zien). Dat kostte ongeveer 2 uur en vervolgens heb ik nog 2 uur geholpen met spiegelen, de rest van de mensen was toen al met spiegelen bezig (en het opbouwen van speciale actiekoppen voor de reclame). Dus denk iets van 35 manuren om de hele winkel netjes gespiegeld te hebben.
pi_131194689
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:27 schreef bigbass het volgende:

[..]

Ik denk dat er een man of 10 bezig waren. Ik was er eigenlijk om de broodafdeling te vullen (ongebakken broden met broodmes halveren en inpakken en de hele afdeling er mooi uit laten zien). Dat kostte ongeveer 2 uur en vervolgens heb ik nog 2 uur geholpen met spiegelen, de rest van de mensen was toen al met spiegelen bezig (en het opbouwen van speciale actiekoppen voor de reclame). Dus denk iets van 35 manuren om de hele winkel netjes gespiegeld te hebben.
Dan zou het we een grote commercial worden . Normaal worden alleen de plekken waar " shots" worden genomen namelijke gespiegeld enzo. Met een (ruime) marge. Maar ja de manuren mogen netjes worden overgeboekt, meestal word daar wel goed gebruik van gemaakt ;)
pi_131195227
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:36 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dan zou het we een grote commercial worden . Normaal worden alleen de plekken waar " shots" worden genomen namelijke gespiegeld enzo. Met een (ruime) marge. Maar ja de manuren mogen netjes worden overgeboekt, meestal word daar wel goed gebruik van gemaakt ;)
Wat ik begreep was dat we moesten blijven tot de bouwcrew (ongeveer) klaar was met opbouwen en deden we daarom ook de rest van de winkel. Ik denk dat ongeveer de helft van de winkel gespiegeld moest worden voor de commercial, de rest was bonus :P
pi_131195329
-

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2013 13:55:20 ]
pi_131195568
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:52 schreef bigbass het volgende:

[..]

Wat ik begreep was dat we moesten blijven tot de bouwcrew (ongeveer) klaar was met opbouwen en deden we daarom ook de rest van de winkel. Ik denk dat ongeveer de helft van de winkel gespiegeld moest worden voor de commercial, de rest was bonus :P
Ja dat kan er moeten vaak een aantal mensen blijven voor als de "bouwcrew" nog iets veranderd wil hebben enzo. Iedereen heb ik persoonlijk nooit gedaan. Tijdens de commercial moeten er ook wat mensen aanwezig zijn (moeten dan een geheimhoudingsverklaring tekenen). Heel leuk om dus ook mee te kijken hoe de shots dan gaan enzo.
pi_131196393
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:36 schreef Intentiion het volgende:
zo 4 personen? Bij ons maximaal 2.
En dan moet ik nog erbij zeggen dat er tegenover onze AH een grote bakker zit en dat hierdoor niet alle klanten bij ons brood halen. :)
pi_131197186
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:27 schreef bigbass het volgende:

[..]

En die broden worden achteraf zeker weer weg gegooid? :N
pi_131197405
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 14:47 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op. Kleinbrood was afgebakken, dus dat gaat sowieso weg, extra dagvers wat binnen was gekomen ook. In principe zijn de hele broden nog prima af te bakken, die zitten gewoon afgesloten in plastic. Halve broden is moeilijker, want die moet je dan per half bakken en dat werkt niet echt denk ik.
Waarschijnlijk gooien ze gewoon alles weg vanmiddag.
pi_131198827
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 14:47 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Jeps net als overschotten die je door een commercial hebt op groente of vlees en je dus niet hebt kunnen verkopen.
pi_131200634
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 15:34 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Jeps net als overschotten die je door een commercial hebt op groente of vlees en je dus niet hebt kunnen verkopen.
Als je 't toch weg gooit geef het dan aan de voedselbank ofzo, Maakt hun echt niet uit dat het een dagje ouder is..

Of 'mag' dat niet?
pi_131200920
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als je 't toch weg gooit geef het dan aan de voedselbank ofzo, Maakt hun echt niet uit dat het een dagje ouder is..

Of 'mag' dat niet?
Is niet het beleid van ah, nee.
pi_131200927
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:40 schreef bigbass het volgende:

[..]

Is niet het beleid van ah, nee.
Toch jammer :P
  zondag 15 september 2013 @ 17:59:19 #233
395894 Hallyu
Dat moette doen.
pi_131203681
Morgen half 7 beginnen. Ben vooral bang dat ik door mijn wekker heen ga slapen of iets doms. :')
pi_131204929
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Of 'mag' dat niet?
Wij willen nog wel eens afgeboekt sla, fruit o.i.d. aan een circus geven als die ergens in de buurt staat. Voor de dieren.

Maar officieel... :P
pi_131206588
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wij willen nog wel eens afgeboekt sla, fruit o.i.d. aan een circus geven als die ergens in de buurt staat. Voor de dieren.

Maar officieel... :P
DC's geven toch wel aan de voedselbank als het bijna over de THT datum is?
  zondag 15 september 2013 @ 20:40:45 #236
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_131210922
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 19:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Yep. En Albert.nl ook.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_131211495
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 19:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wij hebben ook wel eens restanten van bijvoorbeeld paaseitjes aan de voedselbank gegeven :)
  zondag 15 september 2013 @ 20:53:13 #238
378682 JohnBercow
pi_131211666
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wij hebben ook wel eens restanten van bijvoorbeeld paaseitjes aan de voedselbank gegeven :)
Doen wij ook.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131211748
Net weer een winkeldief. Ik liep toevallig achter haar en dat had ze niet in de gaten. De blikjes amstel bier gingen zo van haar winkelmandje naar haar tas :')
pi_131212529
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef Hallyu het volgende:
Morgen half 7 beginnen. Ben vooral bang dat ik door mijn wekker heen ga slapen of iets doms. :')
nondeju vroeg, ik ben blij dat ik pas om 18u hoef te beginnen :)
pi_131212802
quote:
In totaal een mannetje of acht op de broodafdeling op vrijdag en zaterdag, de rest van de week 3 of 4 overdag en twee 's avonds.
pi_131213206
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

In totaal een mannetje of acht op de broodafdeling op vrijdag en zaterdag, de rest van de week 3 of 4 overdag en twee 's avonds.
8? :?
pi_131213261
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:06 schreef MehMeeeh het volgende:

[..]

nondeju vroeg, ik ben blij dat ik pas om 18u hoef te beginnen :)
19:15 hier *O*
pi_131213350
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef d4v1d het volgende:
Uurtjes. :P Als ik het vergelijk met mijn eigen filiaal, kan ik best voorstellen dat je bij een XL acht bakkers prima kunt gebruiken.
pi_131213385
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef exelletor het volgende:

[..]

Uurtjes. :P Als ik het vergelijk met mijn eigen filiaal, kan ik best voorstellen dat je bij een XL acht bakkers prima kunt gebruiken.
Mij lijkt het best chaotisch als je met 8 zo nauw moet samenwerken :P
pi_131213400
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef d4v1d het volgende:
Ja, wij zijn een echte weekendwinkel en draaien op vrijdag en zaterdag net zoveel omzet per dag als op maandag tot en met donderdag in totaal.
pi_131213429
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Ja, wij zijn een echte weekendwinkel en draaien op vrijdag en zaterdag net zoveel omzet per dag als op maandag tot en met donderdag in totaal.
Maar wel een XL dus?
pi_131213473
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef d4v1d het volgende:
Mij lijkt het best chaotisch als je met 8 zo nauw moet samenwerken :P
Ik ben blij dat ik er niet sta in ieder geval, zo vlak voor die hete ovens en met zoveel man. ;-)
pi_131213484
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef d4v1d het volgende:
Maar wel een XL dus?
Klopt.

Zo ongeveer de drukste AH van heel Nederland op beide dagen schijnt het.
pi_131214151
Altijd tijdens het vullen als ik iets vast heb "omg, dit is lekker. Dat ga ik een keer eten nog", "hey, dit ook. heb ik ook wel zin in."

Maar nu ik morgen moet koken kan ik gewoon helemaal niks meer herinneren van wat ik gister nog in m'n handen heb gehad :')
pi_131214420
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef d4v1d het volgende:
Altijd tijdens het vullen als ik iets vast heb "omg, dit is lekker. Dat ga ik een keer eten nog", "hey, dit ook. heb ik ook wel zin in."

Maar nu ik morgen moet koken kan ik gewoon helemaal niks meer herinneren van wat ik gister nog in m'n handen heb gehad :')
Jij vult de dierenvoeding?
pi_131214768
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef mujentas het volgende:

[..]

Jij vult de dierenvoeding?
Natuurlijk!
Ik heb misschien al wat gevonden, ik kan alleen niet kiezen nu.

of

Beide lijken me wel lekker :9~

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2013 21:36:12 ]
  zondag 15 september 2013 @ 21:36:22 #253
378682 JohnBercow
pi_131214888
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 21:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Natuurlijk!

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

Beidei lijken me wel lekker :9~
Tonijn uit blik is niet te eten, dus doe dan maar kip
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131214917
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 21:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Natuurlijk!

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

Beidei lijken me wel lekker :9~
Lekker op een toastje en wegspoelen met een flesje Whiskas melk :9~
  zondag 15 september 2013 @ 21:37:37 #255
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_131214991
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:54 schreef mujentas het volgende:
Net weer een winkeldief. Ik liep toevallig achter haar en dat had ze niet in de gaten. De blikjes amstel bier gingen zo van haar winkelmandje naar haar tas :')
Hoe spreek je ze eigenlijk meestal aan? Dat vind ik zelf wel een moeilijke, laat ik vrijwel altijd aan mijn collega's over :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_131214999
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:36 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Tonijn uit blik is niet te eten, dus doe dan maar kip
Kip uit blik wel dan?

Wordt weer eens tijd voor een maaltijden worp, ik weet 's avonds niet meer wat ik moet kiezen..
pi_131215113
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:36 schreef mujentas het volgende:

[..]

Lekker op een toastje en wegspoelen met een flesje Whiskas melk :9~
Lekker :D !
pi_131215122
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Wordt weer eens tijd voor een maaltijden worp, ik weet 's avonds niet meer wat ik moet kiezen..
Zomer -> Winter WORP zal ooit wel plaatsvinden, maar dan krijgen wij vast alleen maar paar andere maaltijdsalades.
pi_131215252
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Hoe spreek je ze eigenlijk meestal aan? Dat vind ik zelf wel een moeilijke, laat ik vrijwel altijd aan mijn collega's over :P
Gewoon van, weet je zeker dat je alles hebt afgerekent? Mag ik even in je tas kijken of je mag even met mij meelopen naar kantoor.
  zondag 15 september 2013 @ 21:40:48 #260
378682 JohnBercow
pi_131215265
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Kip uit blik wel dan?

Geen idee, maar tonijn is al helemaal niet weg te krijgen :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131215431
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Geen idee, maar tonijn is al helemaal niet weg te krijgen :P
Ik eet het nooit, maar tonijn schijnt wel goed voor je te zijn, voor de eiwitten enzulks.
pi_131215551
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef exelletor het volgende:
Zomer -> Winter WORP zal ooit wel plaatsvinden, maar dan krijgen wij vast alleen maar paar andere maaltijdsalades.
Standaardrijtje toch? Panklaar, maaltijden, vlees, kip, vis..

Meer boerenkool en zuurkool, hacheevlees en krabbetjes erin, bbq vlees er weer uit enzovoorts..
pi_131215631
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:45 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Standaardrijtje toch? Panklaar, maaltijden, vlees, kip, vis..

Meer boerenkool en zuurkool, hacheevlees en krabbetjes erin, bbq vlees er weer uit enzovoorts..
Volgens mij is de vleesworp pas eind oktober, dus dat bbq vlees blijven we voorlopig nog wel even verkopen.
pi_131215815
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef mujentas het volgende:

[..]

Volgens mij is de vleesworp pas eind oktober, dus dat bbq vlees blijven we voorlopig nog wel even verkopen.
.. en afprijzen :P
pi_131216643
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef d4v1d het volgende:
.. en afprijzen :P
Met dit weer wel ja..
  zondag 15 september 2013 @ 22:01:41 #266
378682 JohnBercow
pi_131217028
Vandaag nog gewoon wat houtskool en briketten verkocht

We zijn nu wel door de voorraad heen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131217563
Morgen staat de panklaar worp weer op het schema. Wat mij betreft mag de Vlees worp één deze weken ook wel gaan komen nu...
pi_131218438
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag nog gewoon wat houtskool en briketten verkocht

We zijn nu wel door de voorraad heen
Twee weken terug hebben ze bij ons toch nog een flinke bestelling geplaatst. Ach joh, ruimte zat, kan prima tot volgend jaar blijven staan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131218693
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef exelletor het volgende:

[..]

Twee weken terug hebben ze bij ons toch nog een flinke bestelling geplaatst. Ach joh, ruimte zat, kan prima tot volgend jaar blijven staan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zonnebrand mag komende week weggeboekt worden. Houd Plaza daar voor in de gaten.

Tenzij je natuurlijk het display bedoelt, die had al retour gemoet :P
pi_131218784
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef mujentas het volgende:
De zonnebrand mag komende week weggeboekt worden. Houd Plaza daar voor in de gaten.

Tenzij je natuurlijk het display bedoelt, die had al retour gemoet :P
Display is al retour, ik bedoelde inderdaad die colli's. :D
pi_131219000
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:21 schreef exelletor het volgende:

[..]

Die display vertegenwoordigde een waarde van bijna 4000 euro bij ons. Bizar hoeveel die zooi waard is :{
pi_131219090
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die display vertegenwoordigde een waarde van bijna 4000 euro bij ons. Bizar hoeveel die zooi waard is :{
Wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2013 22:24:36 ]
pi_131219132
quote:
15s.gif Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat.
Wat wat :?
pi_131219149
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wat wat :?
dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2013 22:25:13 ]
pi_131219222
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

dat.
pi_131219290
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef mujentas het volgende:

[..]

Het was gewoon "Wat" als in dat ik verbaasd was. :P
  zondag 15 september 2013 @ 22:26:50 #277
378682 JohnBercow
pi_131219292
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef mujentas het volgende:

[..]

_O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131219349
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Het was gewoon "Wat" als in dat ik verbaasd was. :P
Was die van jullie niet zo veel waard dan?
pi_131219370
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef mujentas het volgende:

[..]

Was die van jullie niet zo veel waard dan?
Dat houd ik niet bij :P
pi_131219391
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:21 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ja trek ik een la open bij de balie afgelopen vrijdag. Zie ik een berg colli's zonnebrand staan. Ik al verhaal halen bij me teamleider vka waarom die niet even bij de display waren gezet toen ik melde dat we hem retour gingen sturen. Zegt ze me, ja volgens mij waren er helemaal geen colli's meer.
Dag later dat plaza bericht . Ik hou het in de gaten mogen het waarschijnlijk boeken op commercie :) met liefde :)
pi_131219485
-edit: wut-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2013 22:30:06 ]
  zondag 15 september 2013 @ 22:30:15 #282
346939 Janneke141
pi_131219525
En colli's is ook niet correct. Zo, einde taalnazimomentje.
  zondag 15 september 2013 @ 22:30:34 #283
378682 JohnBercow
pi_131219551
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
En colli's is ook niet correct. Zo, einde taalnazimomentje.
_O_
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131219565
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:28 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja trek ik een la open bij de balie afgelopen vrijdag. Zie ik een berg colli's zonnebrand staan. Ik al verhaal halen bij me teamleider vka waarom die niet even bij de display waren gezet toen ik melde dat we hem retour gingen sturen. Zegt ze me, ja volgens mij waren er helemaal geen colli's meer.
Dag later dat plaza bericht . Ik hou het in de gaten mogen het waarschijnlijk boeken op commercie :) met liefde :)
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord :P
pi_131219622
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:28 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Wij hebben nog maar 1 doosje ontvangen, dus dat viel ook wel weer mee. Even wegboeken en verkopen voor een zacht prijsje :P
pi_131219657
gaan we in dit topic nu ook al vallen over taal"fouten". Iedereen weet heel goed wat er mee bedoeld word :) Niet zeuren dus.
pi_131219697
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef ikbenschipper het volgende:
gaan we in dit topic nu ook al vallen over taal"fouten". Iedereen weet heel goed wat er mee bedoeld word :) Niet zeuren dus.
Taalfoutje niet erg, maar 'me' is toch wel een stapje verder :'(
pi_131219706
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wij hebben nog maar 1 doosje ontvangen, dus dat viel ook wel weer mee. Even wegboeken en verkopen voor een zacht prijsje :P
Heb ze niet geteld ;) Maar het was zeker meer dan 1. Ik weet nog niet wat we gaan doen. Ga ik maar eens over nadenken.
pi_131219722
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 22:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Taalfoutje niet erg, maar 'me' is toch wel een stapje verder :'(
Je zeurt.
  zondag 15 september 2013 @ 22:33:07 #290
346939 Janneke141
pi_131219742
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:32 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Heb ze niet geteld ;) Maar het was zeker meer dan 1. Ik weet nog niet wat we gaan doen. Ga ik maar eens over nadenken.
OZ naar AH Willemstad, die raken het nog wel kwijt.
pi_131219769
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Haha dat is zeker :)
pi_131219815
quote:

[..]

:D
pi_131219915
quote:

[..]

Gebruiken negers ook zonnebrand dan? :')
  zondag 15 september 2013 @ 22:36:16 #294
346939 Janneke141
pi_131219992
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ja, om die blonde sloerie ernaast in te smeren.
pi_131219993
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

Genoeg (witte) Nederlanders die daar naartoe zijn geëmigreerd
pi_131220058
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja, om die blonde sloerie ernaast in te smeren.
In dat geval :9~
  zondag 15 september 2013 @ 22:42:59 #297
378682 JohnBercow
pi_131220399
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef mujentas het volgende:

[..]

In dat geval :9~
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:32 schreef mujentas het volgende:

[..]

Watdoeteenvulploegleider droomt 's nachts dat hij naast oppermilf Tenssen mag staan in de studio.
Tenssen is toch blond :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131220664
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

[..]

Tenssen is toch blond :P
Het is eigenlijk Tensen zie ik nu :P
  zondag 15 september 2013 @ 22:48:14 #299
378682 JohnBercow