Die je wel ongegeneerd mag uitlachenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef marcodej het volgende:
Nu, naar de echte gehandicapten kijken.
hehequote:Op woensdag 11 september 2013 21:54 schreef marcodej het volgende:
Nu, naar de echte gehandicapten kijken.
twitter:autistic_birsen twitterde op woensdag 11-09-2013 om 22:27:15Ja mensen die #undateables hebben gezien. Ik heb inderdaad mijn #witteturk gevonden. Check the photo! http://t.co/4qWBzzAuY3 reageer retweet
Nou, dat heeft ze netjes geregeld!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef iBenny het volgende:
twitter:autistic_birsen twitterde op woensdag 11-09-2013 om 22:27:15Ja mensen die #undateables hebben gezien. Ik heb inderdaad mijn #witteturk gevonden. Check the photo! http://t.co/4qWBzzAuY3 reageer retweet
De ziekte nf1 kan oorzaak zijn van ontwikkelingsproblemen en problemen op cognitief vlak. Wellicht had ze een leer achterstand oid.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:50 schreef Bucketlist het volgende:
Mwah valt allemaal wel mee. Die Wouter is gewoon oke; begrijp niet dat hij moeite heeft om een date te vinden.
De Ilse heeft een mooi gezichtjeLijkt mij helemaal klote dat terwijl er (behalve lichamelijk) niks met je mis is naar speciaal onderwijs moet met gedragsproblemen etc. Ook lomp dat ze haar matchen met zo'n dork.
Birsen. Tja, die is best lastig in de omgang lijkt mij. Ik denk dat je daar heel veel geduld voor moet hebben en/of heel goed om kunnen gaan met autisme.
quote:Neurofibromine speelt niet alleen een rol in het remmen van de celgroei, maar ook in de uitwisseling van signalen tussen hersencellen. De verstoorde uitwisseling van signalen ligt ten grondslag aan de leer-, psychische-, gedrag- en motorische stoornissen die vaak voorkomen bij mensen met NF1.
Idd, dat had ik ook. Hij is ook niet te lief/soft, dat ie zo'n typische friendzone-jongen is ofzo. En z'n praten is eerder aanstekend dan irritant (doet me soms een klein beetje aan Walt Jr./Flint van Breaking Bad denkenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:50 schreef Bucketlist het volgende:
Mwah valt allemaal wel mee. Die Wouter is gewoon oke; begrijp niet dat hij moeite heeft om een date te vinden.
Ook eens. Vind d'r stem ook wel leuk. En haar verhaal. Tenminste niet zo vooringenomen over hoe geweldig knap, goed, blond, donker, lief, stoer, sportief, perfect haar vriend moet zijn. Gewoon van: ik ben ook niet perfect, laat het maar komen.quote:De Ilse heeft een mooi gezichtjeLijkt mij helemaal klote dat terwijl er (behalve lichamelijk) niks met je mis is naar speciaal onderwijs moet met gedragsproblemen etc. Ook lomp dat ze haar matchen met zo'n dork.
Ik vind d'r echt onsympathiek. Ze gedraagt zich als een knappe Turkse prinses waarvoor alle mannen die goed genoeg voor haar zijn om d'r mogen komen vechten. Met d'r dikke eisenlijst.quote:Birsen. Tja, die is best lastig in de omgang lijkt mij. Ik denk dat je daar heel veel geduld voor moet hebben en/of heel goed om kunnen gaan met autisme.
Ghehequote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
Haar stem zou mij nog meer irriteren dan haar handicap.
En die lachquote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
Haar stem zou mij nog meer irriteren dan haar handicap.
Hilarisch, Henk.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
Als ik een pik zou hebben, zou ik hem vlug in haar mond stoppen om der stem niet te hoeven horen.
Dat is niet zo aardig.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
Als ik een pik zou hebben, zou ik hem vlug in haar mond stoppen om der stem niet te hoeven horen.
Zo werkt het niet hequote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
quote:
Een langspeelplaat op het verkeerde toerental.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Lijkt me erg vermoeiend en ongemakkelijk om aan te horen.
Kan ook te maken hebben met spasmen enzquote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef Disana het volgende:
Ze kan toch ook wel rustiger praten.
Ja, denk ik ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Kan ook te maken hebben met spasmen enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |