Die heb ik al vaker gezien, dan post ik m'n vulkaanmeisjes maar weerquote:
Salt = Zout en de zee is zout, daar kan je lekker zeilen enzoquote:Op zondag 15 september 2013 12:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die heb ik al vaker gezien, dan post ik m'n vulkaanmeisjes maar weer
Er wordt ook gesmokkeldquote:Op zondag 15 september 2013 14:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Salt = Zout en de zee is zout, daar kan je lekker zeilen enzo![]()
Als je SOS hoort, moet iemand gered wordenquote:
Door Fontella zou ik best gered willen worden.quote:Op zondag 15 september 2013 14:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je SOS hoort, moet iemand gered worden
En IKKE wil het altijd nog een keer.quote:Op maandag 16 september 2013 11:48 schreef Iwanius het volgende:
Laat mij het eens proberen.
Maar uiteindelijk gaat het toch altijd om "IKKE" dus:
Over captain gesproken.quote:Op maandag 16 september 2013 18:23 schreef Senzune het volgende:
[..]
En IKKE wil het altijd nog een keer.
Als de kapitein goed zijn best doet, wordt 'ie misschien generaalquote:Op maandag 16 september 2013 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Over captain gesproken.
Ook nog een lekker nummer by the way.
En rijdt hij met de trein helemaal naar Jupiterquote:Op maandag 16 september 2013 18:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als de kapitein goed zijn best doet, wordt 'ie misschien generaal
Met de trein der liefde.quote:Op maandag 16 september 2013 18:41 schreef sasquatsch het volgende:
En rijdt hij met de trein helemaal naar Jupiter
Door de tunnel of love?quote:
Nee water.quote:
Water? Daar vroeg Melissa ook al om.quote:
Melissa kan de boom in die wil het alleen op haar manier.quote:Op maandag 16 september 2013 19:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Water? Daar vroeg Melissa ook al om.
Andere weg dan.quote:Op maandag 16 september 2013 19:26 schreef Senzune het volgende:
[..]
Melissa kan de boom in die wil het alleen op haar manier.
Of op de fietsquote:
Alleen de eenzamequote:
Vooral 's avondsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |