Philadelphia?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Paarden geen naam, straten geen naam, waar gaan we heen met deze wereld ?
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:10 schreef Wombcat het volgende:
De muziek ketting. Bij deze hier op Fok en dan onder de 40+ sectie vanwege het jeugd-sentiment gehalte binnen de ketting.
Uitleg: Je plaatst een link naar een stuk muziek/band die aansluit op het stuk muziek dat de vorige poster heeft geplaatst en je geeft een omschrijving van de link
[..]
Philadelphia?
ik had natuurlijk ook nog een band zonder naam kunnen posten, maar dat vond ik net wat te ver gaan
De plas maar weer overquote:Op woensdag 11 september 2013 21:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bruce Springsteen ===> Little Steven
Toch wel één van de beroemdste inwoners van Minneapolis.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch wel één van de beroemdste inwoners van Minneapolis.
quote:
Zie ik daar een kikker!!?!quote:
Ja en hier heb je er nog één.quote:
Somehow the vital connection is madequote:
Elastiek of plastic, het is één pot nat.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:28 schreef Wombcat het volgende:
Somehow the vital connection is made
Linoleum is ook zoietsquote:Op donderdag 12 september 2013 19:56 schreef Senzune het volgende:
[..]
Elastiek of plastic, het is één pot nat.
Dinsdag is niet meer.quote:
Het is idd donderdag vandaagquote:
Dinsdag, donderdag ik ga voor het weekend.quote:
Da's beter idd. Maar daarna wordt het weer maandagquote:Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dinsdag, donderdag ik ga voor het weekend.
Hebben we het maar over een week?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's beter idd. Maar daarna wordt het weer maandag
Is dat niet het jaar van de kat?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:37 schreef Senzune het volgende:
[..]
Hebben we het maar over een week?
Kut kat...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is dat niet het jaar van de kat?
Niks kut kat.quote:
Oh katten.quote:
Soms is er toch even vrede op het slagveldquote:
Oorlog is ook nergens goed voor.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:19 schreef Wombcat het volgende:
Soms is er toch even vrede op het slagveld
Soms wordt er dan wel wat veroverdquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:36 schreef Senzune het volgende:
[..]
Oorlog is ook nergens goed voor.
Paradise heb je alleen van de dashboard lampjes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Soms wordt er dan wel wat veroverd
Die vind je in auto'squote:Op zaterdag 14 september 2013 18:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Paradise heb je alleen van de dashboard lampjes.
Dan wil ik wel de beste stoel in de auto hebben.quote:
Daar moet ik van huilen, want die had ik willen hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:49 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dan wil ik wel de beste stoel in de auto hebben.
Daar ga ik van schreeuwenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar moet ik van huilen, want die had ik willen hebben
Het geluid van stilte is soms het mooiste.quote:
Of van goudquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef Senzune het volgende:
[..]
Het geluid van stilte is soms het mooiste.
Over goud gesproken.quote:
En bruinquote:
Echte kleuren dan hequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:51 schreef Senzune het volgende:
[..]
Wel ja ga de kleuren er ook maar bij halen.
Echt blauw bijvoorbeeldquote:
Echt?quote:
Leugentjes om bestwilquote:
En we zijn weer terug bij de kleuren. Hoewel wit strikt genomen geen kleur is, maar alle kleurenquote:
Alles zwart schilderen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij de kleuren. Hoewel wit strikt genomen geen kleur is, maar alle kleuren
Waar wit alle kleuren is, is zwart geen enkele. Dus de twee uitersten.quote:
Als je zwart en wit mengt krijg je grijsquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waar wit alle kleuren is, is zwart geen enkele. Dus de twee uitersten.
Een beetje mengen dus.quote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je zwart en wit mengt krijg je grijs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |