Nee, geen idee. Heb ff naar het mailadres gemaild voor meer info. Maar neem aan dat er veel geld nodig is en er is haast bij, de laatste zware chemokuur in Groningen sloeg niet aan en geen enkel ander ziekenhuis in Nederland kan haar een andere behandeling geven. Een behandeling in New York is haar laatste kans om te genezen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:18 schreef TR08 het volgende:
Heb je enig idee hoeveel je op moet gaan halen voor de behandeling daar?
Ja is echt uitbehandeld. Ze heeft ook facebook, kun je vinden door op haar voor en achternaam te zoeken.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:19 schreef klipper het volgende:
Heb altijd een dubbel gevoel bij dit soort acties.
Is ze echt uitbehandeld hier?
Op de website staat na een lange weg......
Maar ze weten het pas per 1 juni 2013 wat overigens een zaterdag is.....
Ken vrij veel mensen die ook een ernstige ziekte hebben of hebben meegemaakt, maar die kregen de uitslag nooit op een zaterdag te horen.
In ieder geval veel sterkte voor je ex collega.
Dat zou kunnen, weet alleen dat een behandeling daar niet vergoed wordt. Belachelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:21 schreef TR08 het volgende:
Ik zou rekenen op ruim een ton...minstens. Als de behandeling daar duur is in verhouding tot hier dan ga je snel richting 2 ton.
Er zijn verschillende vormen van leukemie. Wat zij heeft is acute leukemie in een hele agressieve vorm.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef TR08 het volgende:
De keus om dat niet te doen is een hele moeilijke afweging waarvan ik heel blij ben dat ik die niet hoef te maken...maar het blijft wel verdrietig.
Ik vind het ook wel bijzonder dat ze bij een constatering van leukemie op 1 juni nu al uitbehandeld zou zijn...net als wat Klipper zich afvraagt.
Wat overigens niet wil zeggen dat het niet waar is.
Lekker eten zo te zien.quote:Op zondag 15 september 2013 04:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer dat zij niet vermelden wat er gaat gebeuren met de gelden die wellicht over zijn na een eventuele behandeling.
Dat zou niet moeten hoeven.quote:Op zondag 15 september 2013 10:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Dat kun je navragen bij hun.
Denk dat ze op dit moment vooral bezig zijn te zorgen dat het gaat lukken om Amanda in New York te krijgen, daar liggen hun prioriteiten en dat lijkt me heel logisch. Amanda is inmiddels weer thuis, wordt dus nu niet meer behandeld omdat ze hier in Nederland niks meer kunnen, logisch dat ze alles zo snel mogelijk willen regelen.quote:
Dat begrijp ik en ik bedoel het niet als kritiek, maar als aandachtspunt. Wanneer mensen zelf achter dit soort dingen aan moeten gaan dan verhoogt dat de drempel om te doneren aanzienlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 10:17 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Denk dat ze op dit moment vooral bezig zijn te zorgen dat het gaat lukken om Amanda in New York te krijgen, daar liggen hun prioriteiten en dat lijkt me heel logisch. Amanda is inmiddels weer thuis, wordt dus nu niet meer behandeld omdat ze hier in Nederland niks meer kunnen, logisch dat ze alles zo snel mogelijk willen regelen.
Dit dus. Goedkoop is duurkoop! Er zal toch echt meer in die website geïnvesteerd moeten worden willen ze er echt iets mee bereiken.quote:Op zondag 15 september 2013 10:22 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het maar een karige site, sorry.
Kijk eens, ter vergelijking op www.fabergoesusa.nl
Deze ouders willen ook geld voor hun zoon. Niet zozeer voor de behandeling zelf maar voor de onkosten die ze daar gaan maken.
Deze site ziet er 1000000 keer zo proffesioneler uit, dan de gratis webklik site van Amandas vrienden.
Hoewel de site er simpel uit ziet is dat niet wat mij stoort. Wat mij wel stoort is het feit dat er eigenlijk helemaal niets wordt verteld.quote:Op zondag 15 september 2013 10:22 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het maar een karige site, sorry.
Kijk eens, ter vergelijking op www.fabergoesusa.nl
Deze ouders willen ook geld voor hun zoon. Niet zozeer voor de behandeling zelf maar voor de onkosten die ze daar gaan maken.
Deze site ziet er 1000000 keer zo proffesioneler uit, dan de gratis webklik site van Amandas vrienden.
De behandeling die ze moet ondergaan is een T-cel behandeling. Staat op www.emmen.nu.quote:Op zondag 15 september 2013 11:17 schreef Brollebol het volgende:
[..]
Hoewel de site er simpel uit ziet is dat niet wat mij stoort. Wat mij wel stoort is het feit dat er eigenlijk helemaal niets wordt verteld.
Welke type leukemie is dit? Hoe is het verloop? Welke behandeling is er uitgevoerd? Wat is de prognose? Wat is die "speciale behandeling" in de VS? Hoe werkt deze behandeling? Wat doet deze behandeling anders dan de vorige behandelingen die faalde? Waarom wordt deze behandeling in Nederland niet gegeven? Hoe kan het de prognose verbeteren? et cetera et cetera....
Mijn begrip voor de moeilijke situatie waarin ze zich zullen bevinden, maar dit is natuurlijk geen nette manier om geld te vragen.
Dat soort info moet op haar site staan. Desnoods via een linkje. En verder wat er gezegd werd, erg summier qua info.quote:Op zondag 15 september 2013 11:19 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
De behandeling die ze moet ondergaan is een T-cel behandeling. Staat op www.emmen.nu.
Nou dat dus. Karig.quote:Op zondag 15 september 2013 11:17 schreef Brollebol het volgende:
[..]
Hoewel de site er simpel uit ziet is dat niet wat mij stoort. Wat mij wel stoort is het feit dat er eigenlijk helemaal niets wordt verteld.
Welke type leukemie is dit? Hoe is het verloop? Welke behandeling is er uitgevoerd? Wat is de prognose? Wat is die "speciale behandeling" in de VS? Hoe werkt deze behandeling? Wat doet deze behandeling anders dan de vorige behandelingen die faalde? Waarom wordt deze behandeling in Nederland niet gegeven? Hoe kan het de prognose verbeteren? et cetera et cetera....
Mijn begrip voor de moeilijke situatie waarin ze zich zullen bevinden, maar dit is natuurlijk geen nette manier om geld te vragen.
Het gaat om een T-cel behandeling, dat staat ook op emmen.nu.quote:Op zondag 15 september 2013 12:35 schreef hoerezooi het volgende:
Waarom leg je niet uit wat voor soort behandeling en wat daarmee bereikt gaat worden? een behandeling klinkt nogal vaag. Kans op genezing of alleen maar tijd rekken? De kosten etc.
Naast het feit dat ik moeite heb moeten doen om het betreffende artikel te vinden.quote:Op zondag 15 september 2013 12:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Het gaat om een T-cel behandeling, dat staat ook op emmen.nu.
helemaal gelijk. Het komt allemaal veel te ongeorganiseerd over. Als je echt geld wil vragen voor zoiets dan moet je echt gewoon alle info klaar hebben en alles uitgezocht hebben zodat je zeker weet dat dit de allerbeste optie is voor haar.quote:Op zondag 15 september 2013 14:00 schreef WRH het volgende:
wat kost de behandeling en waar is het bedrag op gebaseerd?
is er een 'prijslijst' voor kankerbehandelingen in dit instituut, is er een prijsopgave gedaan n.a.v. contacten?
is er geen andere aanbieder van deze behandeling, ik kan mij heel moeilijk voorstellen dat deze ene kliniek in USA werkelijk de enige in de hele wereld is die dit aanbiedt.
en blijkbaar is het een commerciele kliniek, is er een alternatief gezocht, kan de behandeling niet ergens anders gedaan worden?
kan mij overigens niet voorstellen dat er geld ingezameld wordt voor de reis, iedereen weet wat een retourtje kost, daar kan het niet voor nodig zijn lijkt mij.
Hiervoor heb je "graaier" nodig maar dat is voor dit soort doeleinden niet meer politiek correct.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef Lienekien het volgende:
Het is eigenlijk heel sneu dat zo'n actie, die toch bedoeld is om haar leven te redden, zo amateuristisch wordt opgezet.
Wat is 'graaier'?quote:Op zondag 15 september 2013 15:04 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Hiervoor heb je "graaier" nodig maar dat is voor dit soort doeleinden niet meer politiek correct.
Dit blijf je herhalen.quote:Op zondag 15 september 2013 12:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Het gaat om een T-cel behandeling, dat staat ook op emmen.nu.
Heb een mailtje gestuurd met de vraag of ze alles wat uitgebreider op de site willen zetten.quote:Op zondag 15 september 2013 15:52 schreef klipper het volgende:
[..]
Dit blijf je herhalen.
Overigens is het jiet jouw probleem maar dat van hun.
Hooguit kun jij de vragen die hier voorbij komen doorspelen naar hun zodat zij de website desnoods beter kunnen aanpassen.
Zonder prognose of slagingskans zullen er echter maar weinig mensen doneren.
Wij als ex-collega's proberen ons steentje bij te dragen door de link naar de site zoveel mogelijk te verspreiden.quote:Op maandag 16 september 2013 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Wat is jouw betrokkenheid, eigenlijk?
Soort spam eigenlijk? Ik zie nu pas eigenlijk dat het een volwassen vrouw is. Dat meisje kan er wel af.quote:Op maandag 16 september 2013 18:01 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Wij als ex-collega's proberen ons steentje bij te dragen door de link naar de site zoveel mogelijk te verspreiden.
Wat een rare toestand. Amanda heeft zelf stennis lopen schoppen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Now why am I not surprised...
Zonde, want er zijn genoeg van dit soort acties die wel goed doordacht en degelijk opgezet worden, maar dit gebeuren rammelde van het begin af aan al...
http://www.facebook.com/amanda.pruim.98?ref=ts&fref=tsquote:Hallo iedereen, bij deze wil ik even laten weten wat er nu echt is gebeurt inplaats van de leugens en met vuur gooien naar mijn zus die voor haar leven vecht.
Ten eerste wil ik zeggen dat wij en vooral mijn zus WEL heel erg dankbaar zijn voor wat er allemaal gedaan is, want hoe kan je dat in godsnaam nou niet zijn, dat moet tog iedereen wel kunnen begrijpen.
Maar er werden afspraken niet nagekomen die wij van tevoren hadden gemaakt. Wij hadden van tevoren met de oprichters van vriendenvanamanda afgesproken dat al het geld wat ingezameld zou worden direct overgemaakt zou worden op de foundation zodra die opgericht was. Omdat het oprichten van de foundation een paar weken tijd in beslag nam zijn vriendenvanamanda alvast van start gegaan zodat we geen tijd zouden verliezen. Nu hebben wij de foundation al 5 dagen klaar, en zou het geld overgestort moeten worden, maar nu werden allerlij excuses opgehangen en dat gaat natuurlijk malen in je gedachten. Nu moesten wij ineens groenlicht krijgen voordat het geld overgemaakt werd en dat was duidelijk niet afgesproken vantevoren, en komt nog bij dat dat geld GEDONEERT IS VOOR AMANDA hun hebben er helemaal niks over te zeggen verder.
Nu zijn mijn zus en ik gister naar de door hun georganiseerde rommelmarkt geweest om het daarover te hebben. Dat is dus totaal uit de hand gelopen, ons doel was om met de twee oprichters rustig te praten daarover. Maar toen amanda erover begon werd er meteen tegen haar ingeschreeuwd en kwamen er steeds meer mensen bij en werd overal overheen gepraat en niemand wist waar het daadwerkelijk omging en dachten dus allemaal dat ze ondankbaar was, hoe kan iemand die te horen heeft gekregen dat ze niet lang meer te leven heeft nou ondankbaar zijn dat slaat echt alles.
En wat ik ook heel erg vond was dat er tegen amanda gescholden werd daar net alsof ze een gezond persoon was in mijn ogen ben je dan gevoelloos. Maar ik heb nog wel heel even 1 op 1 met een van de oprichters gepraat en het kwam er dus op neer dat zei het geld niet wilden doneren omdat stel je voor als amanda niet terecht kon wat gebeurde er dan met het geld,, ten eerste dat is een TOTAAL verkeerde gedachte en ten tweede, dat geld is dan veeeel veiliger in onze officieele opgerichte foundation wat ondertekent is door de notaris en ingeschreven staat bij de kvk,,, en ten derde zei hebben daar niks over te zeggen want het geld is in eerste instantie ingezameld en gedoneert voor amanda!!
Nu word er op dit moment op vriendenvanamanda.nl en fb pagina stichting vrienden van amanda mijn zus gewoon nog meer kapot gemaakt dan dat ze al is, en dat ook nog met verhalen wat niet zo is!! En nu word er ook nog is gezegt dat het geld Z.S.M gestort word, net alsof hun bedoeling dat altijd al is geweest. Zei hebben op hun vriendenvanamanda.nl site alles weggehaalt en er een lulverhaal opgezet. Maar gelukkig heb ik nog fotos gemaakt van wat er eerst opstond, en daar stond onder andere: al het geld wat gedoneert word gaat rechtstreeks naar de ouders van amanda, zodat het per direcht beschikbaar is, en zei wilden het helemaal niet overmaken! Wij hebben alle bewijs daarvan. Nu weten jullie tenminste wat er echt speelt.
Want ik laat mijn zus die voor haar leven moet vechten niet zwartmaken of uitschelden. Voor haar ga ik door het vuur!! En het is verschrikkelijk dat dit zo moet.
Niet aan haar geven? Dan toch zeker alleen als het niet aan een behandeling voor haar kan worden besteed?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze met dat geld gaan doen nu. Ik mag toch hopen dat het op z'n minst aan de kwf kankerbestrijding gedoneerd wordt als ze het niet aan haar willen geven...
ze doen echt wel aan uitslagen in het weekend geven hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:19 schreef klipper het volgende:
Heb altijd een dubbel gevoel bij dit soort acties.
Is ze echt uitbehandeld hier?
Op de website staat na een lange weg......
Maar ze weten het pas per 1 juni 2013 wat overigens een zaterdag is.....
Ken vrij veel mensen die ook een ernstige ziekte hebben of hebben meegemaakt, maar die kregen de uitslag nooit op een zaterdag te horen.
In ieder geval veel sterkte voor je ex collega.
Ja uiteraard, maar als er zo'n enorme bonje is vraag ik me af of dat geld uberhaupt die kant op gaat...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet aan haar geven? Dan toch zeker alleen als het niet aan een behandeling voor haar kan worden besteed?
Wat is hier commercieel aan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef Welvaert het volgende:
ga toch weg met dat commerciele gezeik, we geven al genoeg weg
Kwam ze je helpen het bed te verschonen? Nog altijd niet droog 's nachts?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:42 schreef Welvaert het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik vannacht ook aan je moeder
Stoer zeg, weet je begeleider wel dat je op internet zit? moet je geen dozen inpakken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kwam ze je helpen het bed te verschonen? Nog altijd niet droog 's nachts?
Is dit echt hoe je je uurtje compjoeteren per dag wil besteden, knul?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:48 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Stoer zeg, weet je begeleider wel dat je op internet zit? moet je geen dozen inpakken?
vent je probeert nu wel een partijtje wijs en gevat over te komen, maar nog geen hond neemt je serieus met je spongebob plaatje. Loserquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dit echt hoe je je uurtje compjoeteren per dag wil besteden, knul?
Vent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:51 schreef Welvaert het volgende:
[..]
vent je probeert nu wel een partijtje wijs en gevat over te komen, maar nog geen hond neemt je serieus met je spongebob plaatje. Loser
Net het stuk in de papieren krant gelezen. Het geld van de inzameling gedaan door de vrienden gaat volgens de notaris deze week nog gestort worden op de rekening van de foundation. Verder schijnt een vriend verbolgen te zijn over het feit dat hij niet mee mag naar Amerika. Nu gaat er een tante van Amanda mee. Zij zou beter Engels spreken....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze met dat geld gaan doen nu. Ik mag toch hopen dat het op z'n minst aan de kwf kankerbestrijding gedoneerd wordt als ze het niet aan haar willen geven...
dit, en dit:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sneu voor dat meisje dat het zo moet lopen, maar dat risico loop je als je zoiets opzet niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Ik las er vanochtend al iets over op de site van het Dagblad van het Noord'nquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef Deshain het volgende:
Ik wil bij deze even laten weten dat ik geen geld terug hoef als er wat over blijft maar het graag aan de zus wil geven voor een cursus "schrijven in de Nederlandse taal", mijn god wat een drama...
Tjesis zeg!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Net het stuk in de papieren krant gelezen. Het geld van de inzameling gedaan door de vrienden gaat volgens de notaris deze week nog gestort worden op de rekening van de foundation. Verder schijnt een vriend verbolgen te zijn over het feit dat hij niet mee mag naar Amerika. Nu gaat er een tante van Amanda mee. Zij zou beter Engels spreken....
ga's weg zegquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:48 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Stoer zeg, weet je begeleider wel dat je op internet zit? moet je geen dozen inpakken?
Inderdaad en daarom zeg ik altijd: Ga nooit met lieden in zee die voor jou het wel allemaal regelen inzake geld want zij zijn er veelal om er zelf beter van te worden ten koste van jouw leed.quote:
Hoezo van die vriend? Als hij mee zou gaan was het waarschijnlijk niet zomaar een vriend; een goede vriend, beste vriend! Na al die inzet zegt ze; bekijk ut maar, waar is me geld, meegaan kunne wel vergetuh! Logisch dat hij het nu een kankerwijf vindt hee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tjesis zeg!Wat een triestheid van die vriend.
'Ik wil gvd helpen en je zál mijn hulp accepteren of je nou wil of niet!'
Dus? Tering hey, het moet niet gekker worden, geld inzamelen voor iemand betekent automatisch dat je rechten verwerft? En jezelf maar op de schouder kloppen over hoe goed je wel niet bezig bent...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Hoezo van die vriend? Als hij mee zou gaan was het waarschijnlijk niet zomaar een vriend; een goede vriend, beste vriend! Na al die inzet zegt ze; bekijk ut maar, waar is me geld, meegaan kunne wel vergetuh! Logisch dat hij het nu een kankerwijf vindt hee.
watquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef Kola het volgende:
Hoezo van die vriend? Als hij mee zou gaan was het waarschijnlijk niet zomaar een vriend; een goede vriend, beste vriend! Na al die inzet zegt ze; bekijk ut maar, waar is me geld, meegaan kunne wel vergetuh! Logisch dat hij het nu een kankerwijf vindt hee.
Op het werk hoorde ik andere verhalen. Haar vader zou niet mee gaan omdat die zijn eigen zaak niet achter kan laten en haar moeder zou degene zijn die geen Engels spreekt en daarom zouden haar tante en broertje mee gaan. Weet niet wat er allemaal wel en niet waar is, wordt zoveel gekletst/ Als het goed is hoort ze deze week of en wanneer ze kan gaan. Hoop voor haar dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Net het stuk in de papieren krant gelezen. Het geld van de inzameling gedaan door de vrienden gaat volgens de notaris deze week nog gestort worden op de rekening van de foundation. Verder schijnt een vriend verbolgen te zijn over het feit dat hij niet mee mag naar Amerika. Nu gaat er een tante van Amanda mee. Zij zou beter Engels spreken....
maar hé, zo van, ik dacht dat jij dacht dat wij dachten, nou dan zou ik zeggen, dacht 't niet hèquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Okeej. Voortaan in iets minder woorden ja, ik krijg hersenkramp van het lezen en proberen te begrijpen wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar hé, zo van, ik dacht dat jij dacht dat wij dachten, nou dan zou ik zeggen, dacht 't niet hèMaar dat maakt ook zulks lastig, iedereen denkt, hoewel de een wat meer dan de ander. En de ander denkt weer meer en vaker wat de ander zou denken of zou moeten denken, maar denken, dat doen we. Niet... Wel? Toch?
Dus als we allemaal wat meer denken, zoals die vriend, dan escaleert de boel alleen maar uit de hand. Dus als niemand denkt, dus die vriendin, vriend, beste vriend, kennis of hunnies vader of moeder.. dan houdt iedereen tijd over en wordt er stukken minder over de ander gedacht of gevonden. En dus veul minder ruzies... En dan vindt niemand die ene een kankerwijf of een teringlijer, en met al die vrije tijd kan iedereen mee naar Amerika.
Iedereen blij, niemand pakt het geld, eerlijk allemaal delen. Ja toch dacht t wel. Voor mij geen polonaise nee niet. Of zoals ons moeder altijd zegt, "bij iedereen staat de achterdeur open, behalve bij die randstedenaars en als die vogel dan hoog aan de hemel staat, laat de koeien dan maar los". Nooit gesnapt wat ze daar mee bedoelde maar het klinkt zo mooi, maar tegenwoordig wonen wij niet op geen platteland meer
* opgebaarde pinkt een traantje weg. Ik heb een roosje op mijn facebook gezet
Lukt je nooit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:43 schreef Kola het volgende:
[..]
Okeej. Voortaan in iets minder woorden ja, ik krijg hersenkramp van het lezen en proberen te begrijpen wat je bedoelt.
Als hij dit vindt, dan is het in ieder geval niet een goede vriend en zeker niet haar beste vriend, eerder een kennis di zich vriend noemt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja in en in triest, vrienden die alles op alles zetten om geld voor je in te zamelen!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef klipper het volgende:
[..]
Als hij dit vindt, dan is het in ieder geval niet een goede vriend en zeker niet haar beste vriend, eerder een kennis di zich vriend noemt.
Het is niet meer dan logisch dat iemand in zo'n situatie liever een familielid meeneemt dan een vriend, in die periode moet je dag en nacht klaarstaan voor iemand.
Voor haar is het jammer dat mijn gevoel niet onterecht was, maar wie weet loopt het voor haar nog goed af.
Jammer dat zij zo'n in en intrieste vriendengroep heeft.
guess dat ze dan blijkbaar moreel verplicht is om ze allemaal mee te nemen ofzo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:26 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja in en in triest, vrienden die alles op alles zetten om geld voor je in te zamelen!
Blijkbaar vonden ze het belangrijker om zelf in het nieuws te komen dan om hun vriendin te helpen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:26 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja in en in triest, vrienden die alles op alles zetten om geld voor je in te zamelen!
Wat ik hoorde is/wordt het geld deze week overgemaakt en is de reis naar New York al geregeld. Ik hoor er op het werk nog wel meer over, heb meerdere collega's die in Zwartemeer wonen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:49 schreef klipper het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden ze het belangrijker om zelf in het nieuws te komen dan om hun vriendin te helpen.
Een walgelijke manier van die groep, zeker als zou blijken dat ze het geld niet aan haar of kwf schenken, hoewel je dan nog moet afvragen hoe eerlijk ze zijn met hoeveel geld er binnen gekomen is, nu blijkt dat het gewoon een prive rekening is, wie weet hoeveel ze achterover drukken.
Het meest trieste is nog wel dat het al in zo'n klein kutdorp niet normaal kan gaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 05:20 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Wat ik hoorde is/wordt het geld deze week overgemaakt en is de reis naar New York al geregeld. Ik hoor er op het werk nog wel meer over, heb meerdere collega's die in Zwartemeer wonen.
Jezelf daar druk om maken als een van de beste vrienden dood aan het gaan is aan kankerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Die site is er al een paar weken. Hoor er zelf niets meer over op het werk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:18 schreef klipper het volgende:
Blijkbaar heeft ze nu zelf wat opgestart.
http://www.amandapruimfoundation.nl/
Hoe staat het hier verder mee?
Krijg het gevoel dat jij er ook wel klaar mee bent.......quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Die site is er al een paar weken. Hoor er zelf niets meer over op het werk.
Het leefde eerst nog heel veel bij veel mensen, ook bij mij op het werk. Maar niemand heeft het er nog over. Voor zover ik weet is het nu wel bijna zeker dat ze naar Amerika gaat. Maar verder weet ik niets. Zijn nog weleens mensen die er naar vragen maar die verwijs ik door naar de site of haar Facebook. Had zelf wel een donatie gedaan, of dat nu al bij haar ouders terecht gekomen is weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:39 schreef klipper het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat jij er ook wel klaar mee bent.......
De eerste site en dergelijke postte je wel en na de ruzie........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Ja, besluit is genomen omdat een reis naar Amerika te zwaar zou worden i.v.m. haar situatie nu. En de behandeling in Frankfurt is precies hetzelfde.quote:
Nou mooi. Kan iedereen mee die mee wil. Hoeven ze daar in ieder geval niet meer om te ruzieën.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:22 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja, besluit is genomen omdat een reis naar Amerika te zwaar zou worden i.v.m. haar situatie nu. En de behandeling in Frankfurt is precies hetzelfde.
Lastig allemaal, goed dat je je ervoor inzet! Ik hoop dat de behandeling goed zal helpen voor het meisje!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:22 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja, besluit is genomen omdat een reis naar Amerika te zwaar zou worden i.v.m. haar situatie nu. En de behandeling in Frankfurt is precies hetzelfde.
Je moet helemaal niks, het wordt je gevraagd. En dat er duizenden ziek zijn betekent niet dat je er dan maar geen één hoeft te helpen. Ik begrijp dat soort redenen nooit zo goed. En ja er gaan er duizenden heen, maar wat nou als dat je eigen zusje is, of jij zelf, dan praat je vast anders, want dan komt het akelig dichtbij ineens...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:03 schreef velpers het volgende:
Ik ben het helemaal eens met welvaert slaat nergens op dat we geld moeten geven aan een kind die we nauwelijks kennen er zijn duizenden kinderen ziek en er gaan duizenden ook heen dus vind het maar onzin
Gecondoleerd, heel veel sterke met dit verlies.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef Wildervankstertje het volgende:
De behandeling heeft niet geholpen helaas. Amanda is vandaag overleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |