SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rondje rijden met een hoer en dan de auto het water inrijden
Ja dat moet ik nog even regelenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef pascal08 het volgende: [..] Mag je wel een vrije dag nemen.
![]()
Ik heb die woensdag vrij. Who needs sleep?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
GTA komt ook echt uit op een dinsdag.
De enige dag in de week dat ik twee college's heb. Die woensdag erna wel vrij.
Die het op hun beurt van reddit gejat hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
schaamteloos uit het GTA topic gejat
wat is een reddit?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die het op hun beurt van reddit gejat hebben
Wat de neuk is dezequote:
Ik en Rijst zijn readyquote:Op woensdag 11 september 2013 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die is wel top voor clubs
Mensen clubben?
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:33 schreef DutchSL het volgende:
Mijn laatste FUT 13 pakje:
[ afbeelding ]
Definitief geen Messi getrokken, i.t.t. 11 en 12
[ afbeelding ]
Dan heeft hij Kim Shin Wook zeker nog niet gezien. Die staat in de top 20 sterkste spelers en hij heeft verder nog best goede stats.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
wellicht komt hij hierop
[ afbeelding ]
86 strength + 80 shotpower + 5* WF
ik wil hem niet in mijn 1e team, omdat hij een kut kop heeftquote:Op woensdag 11 september 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
wellicht komt hij hierop
[ afbeelding ]
86 strength + 80 shotpower + 5* WF
Met Wook speel ik al 2 jaar... Dat mensen met hem nu pas gaan spelenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heeft hij Kim Shin Wook zeker nog niet gezien. Die staat in de top 20 sterkste spelers en hij heeft verder nog best goede stats.
*kutkop *eerstequote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wil hem niet in mijn 1e team, omdat hij een kut kop heeft
dat hebben alle chinezenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wil hem niet in mijn 1e team, omdat hij een kut kop heeft
Ja, misschien gaan ze dat dit jaar wel doen maar ik ben hem online nog nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met Wook speel ik al 2 jaar... Dat mensen met hem nu pas gaan spelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
Waarom staat Pino0 niet in de OP. Toch een redelijke legende van het FUT topic.
quote:
in de brugklas moet dat inderdaad nog jaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
Al die tering driehoeken en grafieken die je moet tekenen met wiskunde
hahaha het is wat johquote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
gewoon plottenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
ja kom zeg, je mag echt niet klagen over dingen tekenen hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb eens wat meer vertrouwen in me
En anders ?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja kom zeg, je mag echt niet klagen over dingen tekenen hoor
dan ga ik weer lekker haten over jouw wiskunde en dan ga ik voorbeelden geven van wat ik moet doen etc etc je kent het welquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga ik weer lekker haten over jouw wiskunde en dan ga ik voorbeelden geven van wat ik moet doen etc etc je kent het wel
op zijn 28ste 9 cm gegroeidquote:Op woensdag 11 september 2013 21:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Konko is 9cm langer in FUT 14Klasse RB
Trapzquote:
Lolquote:Op woensdag 11 september 2013 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op zijn 28ste 9 cm gegroeidEA
Leuken muziek.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
repost denk ik maar blijft een tof nummer
Ik heb haar afgezet voor de deur bij ziekenhuis ik zal vanzelf wel een berichtje krijgen wanneer het er is.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Trapz![]()
Nog niks daar? Of is je vriendin alleen naar het ziekenhuis?![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
EA zou zichzelf niet zijn als er zich geen onaangename verrassing voordoet.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het zoeken dit jaar verder gaat dan pagina 834.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de 150c BIN methode het weer doet.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het zoeken dit jaar verder gaat dan pagina 834.
Als het met clubs te maken heeft, heet het waarschijnlijk karma.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ze treden ook binnenkort op in de HMH zag ik toen ik daar afgelopen zaterdag was(Jack Johnsonquote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het binnenkort in de top 40 opduikt
Okequote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb haar afgezet voor de deur bij ziekenhuis ik zal vanzelf wel een berichtje krijgen wanneer het er is.
Nee we zitten er op te wachten maar er gebeurd nog weinig...
Ze zijn ook echt goed live. Al een aantal keer mogen zienquote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ze treden ook binnenkort op in de HMH zag ik toen ik daar afgelopen zaterdag was(Jack Johnson)
Nogalquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nogal![]()
Het is momenteel niet zo gezellig in huize Trapz.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hou me sterk met mijn enige plezier in het leven.
[ afbeelding ]
Wilde er misschien een lief meisje mee naar toenemen. Nog maar eens even met d'r bespreken dusquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze zijn ook echt goed live. Al een aantal keer mogen zien
Nieuwe album is ook weer prima. Vorige albums ook al
Ik had weer bazengoal, slaat ie niet op.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het met clubs te maken heeft, heet het waarschijnlijk karma.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had weer bazengoal, slaat ie niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
"Jij hebt makkelijk praten"quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nogal![]()
Het is momenteel niet zo gezellig in huize Trapz.
klinkt erg gezelligquote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
"Jij hebt makkelijk praten"
"Jij hoeft er niks voor te doen"
"Pak jij dat even." (geen vraag)
"Ik kan bijna niet meer lopen en jij zit alleen maar spelletjes te spelen"
"Ik kan nu niet meer koken"
"Ga jij even boodschappen doen" (geen vraag)
"Je moeder heeft gebeld maar ik heb niet opgenomen"
"Laat jij de honden even uit" (geen vraag)
"De containers moeten naar buiten"
"Ik heb hoofdpijn"
"Ik ben moe"
"Ik heb buikpijn"
![]()
![]()
Ik weet
Ja ze denken er nog niet eens bij na dat je als man al langer dan een half jaar met een volle zak rondlooptquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
"Jij hebt makkelijk praten"
"Jij hoeft er niks voor te doen"
"Pak jij dat even." (geen vraag)
"Ik kan bijna niet meer lopen en jij zit alleen maar spelletjes te spelen"
"Ik kan nu niet meer koken"
"Ga jij even boodschappen doen" (geen vraag)
"Je moeder heeft gebeld maar ik heb niet opgenomen"
"Laat jij de honden even uit" (geen vraag)
"De containers moeten naar buiten"
"Ik heb hoofdpijn"
"Ik ben moe"
"Ik heb buikpijn"
![]()
![]()
Ik weet
Nee maar hier is het kindje nu 2,5 week oud en het gaat nog steeds zo, haar humeur is er zelfs nog slechter op gewordenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij me zitten bespieden?
Bedankt voor de opsteker!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef dion_v_k het volgende:
Kraamtranen (dag 3,4 en 5 na de bevalling zijn het ergste )
Ja echt 24 uur per dag staat ze bij de box, bij het bedje of loopt ze met de baby rond.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedankt voor de opsteker!![]()
Dus het is bij jou ook nog gezellig?
Laat 'Goede' maar weg jaquote:
Dan kun je 'm nu nog snel cancelen!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef v0lt026 het volgende:
Eindelijk eens tijd om de demo van Fifa 14 te proberen, nog 5% te gaan
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja echt 24 uur per dag staat ze bij de box, bij het bedje of loopt ze met de baby rond.
En dan krijg je het ook nog eens voor je kiezen dat ik er niet genoeg mee doe en ik hem pas zo vaak heb verschoond en te weinig de fles geef blablabla![]()
Het zal goed zijn wanneer GTA uit is, dan sluit ik mezelf op
is er al een pouletje waar we geld in kunnen zetten?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik heb zo'n vermoeden dat zij op 17 september geboren gaat worden.
Geen GTA voor mij.
En de geur van verse poep in de luiers.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FUT Daddy meeting..
Een dag gezelligheid vol met zielige praat en medelijden.
Nog niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
is er al een pouletje waar we geld in kunnen zetten?
1 geleende Ronaldo op 15 septemberquote:Op woensdag 11 september 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog niet.
14 september zou de datum moeten zijn.
Bets are on.
wat een kutopmerkingquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
1 geleende Ronaldo op 15 september
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kun je dat nu nog niet vergeten?quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FUT Daddy meeting..
Begin Oktober full time GTA voor jouquote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik heb zo'n vermoeden dat zij op 17 september geboren gaat worden.
Geen GTA voor mij.
goed geheugen dit datquote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Kun je dat nu nog niet vergeten?
Medel hoort geen silver te zijn met die stats.. op futwiz heeft hij 77 defending trouwens.quote:
Ze heeft hem wel voor mij gepreorderdquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Begin Oktober full time GTA voor jou
Je plast nu terwijl je staat?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga dit jaar hopelijk geen gekke dingen doen waar jullie het een jaar later nog over hebben.
[..]
Medel hoort geen silver te zijn met die stats.. op futwiz heeft hij 77 defending trouwens.
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FUT Daddy meeting..
Nee, ik bedoel FUT-gerelateerde dingen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je plast nu terwijl je staat?
Ik wilde het al vragenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je plast nu terwijl je staat?
Wow, jouw chick besteld games voor jou?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze heeft hem wel voor mij gepreorderd
IF Felipe Melo uit een pack halen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel FUT-gerelateerde dingen.
SMLENO gaat gewoon verder. Ik maak alleen geen video's meer.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wilde het al vragen
Maar gelukkig stopt smleno dan ook
nee het is zo grappigquote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Kun je dat nu nog niet vergeten?
Dus dit is voorlopig de laatste?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SMLENO gaat gewoon verder. Ik maak alleen geen video's meer.
Ja. Maar misschien komen er wel weer pack opening video's. Unlimited consumablesquote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dus dit is voorlopig de laatste?
In de tussentijd even aan de telefoon en werken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Duurde wel lang trapz!
Moest je de hond uitlaten? Of een glaasje water pakken?
Mediamarkt.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef fetss het volgende:
Bij welke winkel heb je fifa op de dag van release en voor de goedkoopste prijs? had vorig jaar via bol, maar volgens mij is dat redelijk duur..
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
doei fut13 webapp [ afbeelding ]
Hij blijft nu down tot zondag en dan Web App van 14.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef Zhano het volgende:
Webapp down?Goffer altijd downtime bij die kut EA
Deze komt niet meer online tot de 15equote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef Zhano het volgende:
noobquote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef Zhano het volgende:
Lijkt mijn snikkel wel maar die is al een hele tijd niet meer online geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Deze komt niet meer online tot de 15e
Ik hap nooit met clubs.quote:
Arme Songquote:
haha ik om 12 uur groeten succesquote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
yes morgen weer om 6 uur opstaan ok doei
En dat zal de 15e ook nog niet gebeurenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt mijn snikkel wel maar die is al een hele tijd niet meer online geweest.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En dat zal de 15e ook nog niet gebeuren![]()
Met wat mazzel 15 November maar dan kan je net zo goed wachten tot Sinterklaas.
Eerder " Deep Throat "quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Dan maar " the dirty road "
Baje gaat wel helemaal gek. Samen met rik en confetti de servers hackuhhhhquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga dit jaar hopelijk geen gekke dingen doen waar jullie het een jaar later nog over hebben.
[..]
Medel hoort geen silver te zijn met die stats.. op futwiz heeft hij 77 defending trouwens.
Let wel op; het kan ook eng zijn op die parkeerplaatsen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Dan maar " the dirty road "
Aan het begin is hij voor iedereen toegankelijk die al een account had, maar volgens mij moet je daarna wel je account bevestigen voor een bepaalde tijd omdat je er anders niet meer in kan (als het spel eenmaal uit is).quote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef fetss het volgende:
Verloop je FUT webapp als je hem niet binnen een bepaalde tijd activeert via de xbox/ps? Anders kan je op de webapp blijven handelen zonder dat je het spel hebt
Dan moet ik het spel dus toch kopen..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan het begin is hij voor iedereen toegankelijk die al een account had, maar volgens mij moet je daarna wel je account bevestigen voor een bepaalde tijd omdat je er anders niet meer in kan (als het spel eenmaal uit is).
Markovic en Hubocan geen 10 chemquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt hopelijk mijn eerste squad
Die cam heeft dan niet genoeg chem lijtk mij.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt de chemdiscussie gemist geloof ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Markovic en Hubocan geen 10 chem
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die cam heeft dan niet genoeg chem lijtk mij.
Dus ?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt de chemdiscussie gemist geloof ik
Perfect link = 3...niet meer 4quote:Op woensdag 11 september 2013 22:53 schreef Djeetje het volgende:
Markovic heeft toch gewoon perfect link met Matic ?
Logisch nadenken gewoon..halve links bestaan niet meer. Het was 1,5+1,5+1 en nu is het dus 1+1+1.quote:
alsof ik logisch kan nadenken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Logisch nadenken gewoon..halve links bestaan niet meer. Het was 1,5+1,5+1 en nu is het dus 1+1+1.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
alsof ik logisch kan nadenken.
EA is wel weer lekker bezig met alles aan het verneuken
Wutquote:Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
alsof ik logisch kan nadenken.
EA is wel weer lekker bezig met alles aan het verneuken
Meebie not.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je ga me toch niet vertellen dat ik dat wel kan ?
Binnen 3 weken wel te vindenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film moet blu-ray uitkomen
Die man is echt een parodie op zichzelf geworden.quote:
Eensch.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man is echt een parodie op zichzelf geworden.
Dat Pathe hem niet wou spelen.quote:
Hij heeft hier toch gewoon gedraaid?quote:
Precies dit ja. Goed verwoord.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dikke mongool gewoon juhquote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Precies dit ja. Goed verwoord.
vandervetklep?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
de aantijging dikke mongool is al voor iemand anders bestemd
Mijn vader gaat voor zijn werk met hem om, hij is echt precies hetzelfde in het normale leven, acteert niksquote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft hier toch gewoon gedraaid?
Ging om The World's End..dat is een andere film.
jouw vader is philip freriks?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn vader gaat voor zijn werk met hem om, hij is echt precies hetzelfde in het normale leven, acteert niks
Dan heeft je pa hem wel laat erin gestoptquote:
Lijkt me in eerste instantie niks..quote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef wieisboos het volgende:
Saul Goodman krijgt een spin-offSaul is wel een baas maar ik vraag me af hoe dit gaat uitpakken
Ben er ook bang voor ja..al is het wel een bazig karakter dus als ze echt een compleeeet andere kant opgaan dan BB heeft het nog wel potentiequote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef wieisboos het volgende:
Saul Goodman krijgt een spin-offSaul is wel een baas maar ik vraag me af hoe dit gaat uitpakken
uh hallo ik ben moequote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Uhh hallo waar zijn de clubbers dan?
weet ik, ik deed jouw naam er alleen bij uit beleefdheid.quote:
Rijst is gay, Thorb vergeef ik door school, Smookz/Tobi spoorloos. Kom in de whatsapp groepquote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
weet ik, ik deed jouw naam er alleen bij uit beleefdheid.
De elitesquad Smookz Tobi Iwan Rijst en ik (en hugh) bedoelde ik
Smookz en Tobi waren gisteren ook bij het nachtwerk dus ik heb nog hoop.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rijst is gay, Thorb vergeef ik door school, Smookz/Tobi spoorloos. Kom in de whatsapp groep
Rijst gaat zomaar weg als we 2-0 achterstaan en hij keeper isquote:Op woensdag 11 september 2013 23:27 schreef n0ir het volgende:
[..]
Smookz en Tobi waren gisteren ook bij het nachtwerk dus ik heb nog hoop.
Ik vergeef Thorb ook maar Rijst ook wel hoor
rijst wil je er niet bijhebben, hij is vandaag keepertquote:Op woensdag 11 september 2013 23:27 schreef n0ir het volgende:
[..]
Smookz en Tobi waren gisteren ook bij het nachtwerk dus ik heb nog hoop.
Ik vergeef Thorb ook maar Rijst ook wel hoor
Deze celebration proberen we de laatste tijd al de hele tijd te doenquote:
Zoals wie? is me eigenlijk nog niet opgevallenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:29 schreef Revontulet het volgende:
Ze strooien wel met de high/high workrates. Zo worden een paar leuke spelers verziekt.
#Yoloquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef detennismaster het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen om zowel Fifa 14 als GTA V niet te kopen. Ik heb het idee dat het echt mijn studie gaat kosten als ik ze wel koop.
Zag nu net al El Shaa en Niang. Heb wel meer voorbij zien komen, maar zo uit me hoofd weet ik even geen namenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals wie? is me eigenlijk nog niet opgevallen
Fuck je studie. Gewoon lekker gta'en en later leven van je uitkering en bier en kut roepen. Dat is helemaal skonquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef detennismaster het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen om zowel Fifa 14 als GTA V niet te kopen. Ik heb het idee dat het echt mijn studie gaat kosten als ik ze wel koop.
El Shaa is wel hard verneukt ja..nu heeft hij meer pace en is hij skills kwijt en heeft hij die WR (wat me nu pas opvalt). Niang is wel jammer ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zag nu net al El Shaa en Niang. Heb wel meer voorbij zien komen, maar zo uit me hoofd weet ik even geen namen
En heulemaal nergens meer voor betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Fuck je studie. Gewoon lekker gta'en en later leven van je uitkering en bier en kut roepen. Dat is helemaal skon
quote:
Geen handtekening ? Je moest vragen waarom Griekenland zo inconsistent scoortquote:Op woensdag 11 september 2013 23:38 schreef n0ir het volgende:
Ik kwam vandaag deze gast tegen op het vliegveld
[ afbeelding ]
Die Glaswegians werden gek
<<<quote:Op woensdag 11 september 2013 23:41 schreef Reemi het volgende:
Suits was weer het kijken waard.
[ afbeelding ]
Godver wat een eindbaasquote:
Gewoon met verstand op nul? JAAHAAAquote:
Inconsistent?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen handtekening ? Je moest vragen waarom Griekenland zo inconsistent scoort
KSI grap ?quote:
Oh die link had ik niet gelegd, maar dan klopt het nog niet in deze contextquote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh die link had ik niet gelegd, maar dan klopt het nog niet in deze context
echt welquote:
waar gaat het over het doelpunt ? Prestaties van het teamquote:Op donderdag 12 september 2013 00:05 schreef n0ir het volgende:
Hoe ziet een inconsistent doelpunt er dan uit?
Jij gebruikt inconsistent als bijvoegelijk naamwoord voor de persoonsvorm scoort, dat betekent dat ze op een inconsistente manier scoren.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
waar gaat het over het doelpunt ? Prestaties van het team
In straattaal is er geen volgorde, streetwise moet je zijn jonge!quote:Op donderdag 12 september 2013 00:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jij gebruikt inconsistent als bijvoegelijk naamwoord voor de persoonsvorm scoort, dat betekent dat ze op een inconsistente manier scoren.
quote:
wat een kakanerdje dat dat via steam moet, waarom joint ie de whatsappgroep nietquote:Op donderdag 12 september 2013 00:15 schreef BDIL het volgende:
Eey negert Crook lets go!
[ afbeelding ]
Gooi je nummer voeg ik je toe, ik thorb en siem zitten erinquote:Op donderdag 12 september 2013 00:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
wat een kakanerdje dat dat via steam moet, waarom joint ie de whatsappgroep niet
Wat is dat danquote:
Is ie dat?quote:
Dat heet een bijwoord hè slimpie.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jij gebruikt inconsistent als bijvoegelijk naamwoord voor de persoonsvorm scoort, dat betekent dat ze op een inconsistente manier scoren.
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:34 schreef Vak113 het volgende:
[..]
Dat heet een bijwoord hè slimpie.
goed ritme manquote:Op donderdag 12 september 2013 02:07 schreef BDIL het volgende:
Heel straat zonder stroomleuke avond tegemoet
Rare definitie van avond heb jijquote:Op donderdag 12 september 2013 02:07 schreef BDIL het volgende:
Heel straat zonder stroomleuke avond tegemoet
?quote:
Wij waren nog aan het clubbenquote:Op donderdag 12 september 2013 02:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rare definitie van avond heb jij
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 02:10 schreef Lindgren. het volgende:
Vanavond 14 potjes clubs gespeeld. 14 gewonnen.Mo als ANY.
![]()
Lijkt mijn stem daar echt veel op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |