SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rondje rijden met een hoer en dan de auto het water inrijden
Ja dat moet ik nog even regelenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef pascal08 het volgende: [..] Mag je wel een vrije dag nemen.
![]()
Ik heb die woensdag vrij. Who needs sleep?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
GTA komt ook echt uit op een dinsdag.
De enige dag in de week dat ik twee college's heb. Die woensdag erna wel vrij.
Die het op hun beurt van reddit gejat hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
schaamteloos uit het GTA topic gejat
wat is een reddit?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die het op hun beurt van reddit gejat hebben
Wat de neuk is dezequote:
Ik en Rijst zijn readyquote:Op woensdag 11 september 2013 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die is wel top voor clubs
Mensen clubben?
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:33 schreef DutchSL het volgende:
Mijn laatste FUT 13 pakje:
[ afbeelding ]
Definitief geen Messi getrokken, i.t.t. 11 en 12
[ afbeelding ]
Dan heeft hij Kim Shin Wook zeker nog niet gezien. Die staat in de top 20 sterkste spelers en hij heeft verder nog best goede stats.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
wellicht komt hij hierop
[ afbeelding ]
86 strength + 80 shotpower + 5* WF
ik wil hem niet in mijn 1e team, omdat hij een kut kop heeftquote:Op woensdag 11 september 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
wellicht komt hij hierop
[ afbeelding ]
86 strength + 80 shotpower + 5* WF
Met Wook speel ik al 2 jaar... Dat mensen met hem nu pas gaan spelenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heeft hij Kim Shin Wook zeker nog niet gezien. Die staat in de top 20 sterkste spelers en hij heeft verder nog best goede stats.
*kutkop *eerstequote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wil hem niet in mijn 1e team, omdat hij een kut kop heeft
dat hebben alle chinezenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wil hem niet in mijn 1e team, omdat hij een kut kop heeft
Ja, misschien gaan ze dat dit jaar wel doen maar ik ben hem online nog nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met Wook speel ik al 2 jaar... Dat mensen met hem nu pas gaan spelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
Waarom staat Pino0 niet in de OP. Toch een redelijke legende van het FUT topic.
quote:
in de brugklas moet dat inderdaad nog jaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
Al die tering driehoeken en grafieken die je moet tekenen met wiskunde
hahaha het is wat johquote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
gewoon plottenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
ja kom zeg, je mag echt niet klagen over dingen tekenen hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb eens wat meer vertrouwen in me
En anders ?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja kom zeg, je mag echt niet klagen over dingen tekenen hoor
dan ga ik weer lekker haten over jouw wiskunde en dan ga ik voorbeelden geven van wat ik moet doen etc etc je kent het welquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga ik weer lekker haten over jouw wiskunde en dan ga ik voorbeelden geven van wat ik moet doen etc etc je kent het wel
op zijn 28ste 9 cm gegroeidquote:Op woensdag 11 september 2013 21:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Konko is 9cm langer in FUT 14Klasse RB
Trapzquote:
Lolquote:Op woensdag 11 september 2013 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op zijn 28ste 9 cm gegroeidEA
Leuken muziek.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
repost denk ik maar blijft een tof nummer
Ik heb haar afgezet voor de deur bij ziekenhuis ik zal vanzelf wel een berichtje krijgen wanneer het er is.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Trapz![]()
Nog niks daar? Of is je vriendin alleen naar het ziekenhuis?![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
EA zou zichzelf niet zijn als er zich geen onaangename verrassing voordoet.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het zoeken dit jaar verder gaat dan pagina 834.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de 150c BIN methode het weer doet.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het zoeken dit jaar verder gaat dan pagina 834.
Als het met clubs te maken heeft, heet het waarschijnlijk karma.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ze treden ook binnenkort op in de HMH zag ik toen ik daar afgelopen zaterdag was(Jack Johnsonquote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als het binnenkort in de top 40 opduikt
Okequote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb haar afgezet voor de deur bij ziekenhuis ik zal vanzelf wel een berichtje krijgen wanneer het er is.
Nee we zitten er op te wachten maar er gebeurd nog weinig...
Ze zijn ook echt goed live. Al een aantal keer mogen zienquote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ze treden ook binnenkort op in de HMH zag ik toen ik daar afgelopen zaterdag was(Jack Johnson)
Nogalquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nogal![]()
Het is momenteel niet zo gezellig in huize Trapz.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hou me sterk met mijn enige plezier in het leven.
[ afbeelding ]
Wilde er misschien een lief meisje mee naar toenemen. Nog maar eens even met d'r bespreken dusquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze zijn ook echt goed live. Al een aantal keer mogen zien
Nieuwe album is ook weer prima. Vorige albums ook al
Ik had weer bazengoal, slaat ie niet op.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het met clubs te maken heeft, heet het waarschijnlijk karma.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had weer bazengoal, slaat ie niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
"Jij hebt makkelijk praten"quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nogal![]()
Het is momenteel niet zo gezellig in huize Trapz.
klinkt erg gezelligquote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
"Jij hebt makkelijk praten"
"Jij hoeft er niks voor te doen"
"Pak jij dat even." (geen vraag)
"Ik kan bijna niet meer lopen en jij zit alleen maar spelletjes te spelen"
"Ik kan nu niet meer koken"
"Ga jij even boodschappen doen" (geen vraag)
"Je moeder heeft gebeld maar ik heb niet opgenomen"
"Laat jij de honden even uit" (geen vraag)
"De containers moeten naar buiten"
"Ik heb hoofdpijn"
"Ik ben moe"
"Ik heb buikpijn"
![]()
![]()
Ik weet
Ja ze denken er nog niet eens bij na dat je als man al langer dan een half jaar met een volle zak rondlooptquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
"Jij hebt makkelijk praten"
"Jij hoeft er niks voor te doen"
"Pak jij dat even." (geen vraag)
"Ik kan bijna niet meer lopen en jij zit alleen maar spelletjes te spelen"
"Ik kan nu niet meer koken"
"Ga jij even boodschappen doen" (geen vraag)
"Je moeder heeft gebeld maar ik heb niet opgenomen"
"Laat jij de honden even uit" (geen vraag)
"De containers moeten naar buiten"
"Ik heb hoofdpijn"
"Ik ben moe"
"Ik heb buikpijn"
![]()
![]()
Ik weet
Nee maar hier is het kindje nu 2,5 week oud en het gaat nog steeds zo, haar humeur is er zelfs nog slechter op gewordenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij me zitten bespieden?
Bedankt voor de opsteker!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef dion_v_k het volgende:
Kraamtranen (dag 3,4 en 5 na de bevalling zijn het ergste )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |