Ik schiet voor, kan ik dat ook in achtentwintigjes betalen?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef the-eye het volgende:
Ik ken t.s. uit een vorige leven en krijg zodoende nog geld van hem
(120 gouden dukaten om precies te zijn)
Niet alleen Leeuwarden heeft bibliotheken, heel Nederland en Vlaanderen kent bibliotheken, dus vraag die titel aan in je lokale bibliotheek.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:10 schreef b.ton_molen het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in het noorden van het land woon.
schrijverquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet alleen Leeuwarden heeft bibliotheken, heel Nederland en Vlaanderen kent bibliotheken, dus vraag die titel aan in je lokale bibliotheek.
Zou wel verklaren waarom descavu krijgt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sture Lonnestrand
Titel: Shanti Devi
Succes.
Dat is tof van je.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik schiet voor, kan ik dat ook in achtentwintigjes betalen?
Kan ik me herinneren. Je hebt het echter fout: we waren met 82 man, maar de Granma was gebouwd voor 12. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd. Alleen jammer dat we 4 dagen te laat aankwamenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is tof van je.
Vorig leven had je me ook al geholpen toen we met 12 man in een bootje de Granma richting Cuba voeren. Er is nu zelfs een stad daar naar je vernoemd op Cuba, vanwege je heldendaden voor het Cubaanse volk.
Maar wat hebben we fout gedaan, Vierentwintig, dat we dit leven als FOK!ker zonder leven zijn gereïncarneerd?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kan ik me herinneren. Je hebt het echter fout: we waren met 82 man, maar de Granma was gebouwd voor 12. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd. Alleen jammer dat we 4 dagen te laat aankwamen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kan ik me herinneren. Je hebt het echter fout: we waren met 82 man, maar de Granma was gebouwd voor 12. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd. Alleen jammer dat we 4 dagen te laat aankwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:50 schreef Dynd het volgende:
Als het universum inderdaad oneindig groot is, iets wat vrij waarschijnlijk is, dan betekent dat dat er ongeveer 2^10^118m ver weg een exacte kopie van ons universum is en dus ook een kopie van onzelf, dat is ook een soort reïncarnatie.Oneindigheid is geen nummer: het is het tegenovergestelde van 0 in het feit dat 0 niets is en oneindigheid alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oneindig bestaat letterlijk uit oneindig. In een oneindig universum kan je niet zeggen hoeveel mogelijkheden er zijn omdat het oneindigheid staat voor een oneindig aantal mogelijkheden.
Je kan dus niet ons 'waarneembare' universum pakken, wat trouwens nog steeds microseconde groter wordt en waar je überhaupt dus geen nummer van subatomische onderdelen (wat ze hier wel doen in het feit dat ze 2^10^118 (x10^26m) pakken) aan vast kun plakken. Ons 'waarneembare' universum en met x vermenigvuldigen tot oneindig is paradoxaal omdat je daarbij aanneemt dat het universum eindig is, namelijk bij 2^10^118. Dat het dan een oneindig keer naast elkaar bestaat maakt het niet ineens oneindig maar maakt het een oneindig aantal keer eindig.
Als ik 'wie ik ben' kloon totdat er een oneindig aantal versies van mij bestaan, maakt dat mij dan oneindig? Nee, want er kan altijd nog eentje bij. Het zal nooit alles beslaan, want er kan er altijd eentje bij. Als ik oneindig zou zijn zou ik alles zijn en zou er niets naast mij kunnen bestaan omdat ik alles ben. Wij nemen aan dat het er niets naast het universum bestaat, alleen in het universum, vandaar dat het oneindig zou zijn. Want als je het universum een oneindig aantal keer kloont, kan er toch altijd nog eentje bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik Fok! slechts in mijn vrije tijd. Het is rustgevend voor mij omdat ik hier zo nu en dan lekker casual kan nadenken zonder stress of tijdschema (zie bijvoorbeeld de post hierboven). Nadenken is namelijk mijn een van mij hobbies Linksequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar wat hebben we fout gedaan, Vierentwintig, dat we dit leven als FOK!ker zonder leven zijn gereïncarneerd?
Dat is heel goed mogelijk, ik was namelijk de Joegoslavische partizaan, weet je nog? Dus een flink accent zal er wel zijn geweest ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een documentaire over je vorige leven, ik weet niet of je je Spaans helemaal vergeten bent, destijds sprak je met een grappig accent Spaans.
Nadenken is altijd een goede hobby, daarmee verrijkt men de geest.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik Fok! slechts in mijn vrije tijd. Het is rustgevend voor mij omdat ik hier zo nu en dan lekker casual kan nadenken zonder stress of tijdschema (zie bijvoorbeeld de post hierboven). Nadenken is namelijk mijn een van mij hobbies Linkse
Ja, die man die Spaans sprak met dat sterk Servo-Kroatisch accent. Dat was jij!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk, ik was namelijk de Joegoslavische partizaan, weet je nog? Dus een flink accent zal er wel zijn geweest ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |