quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie.
Ik wou graag 200 euro meer en ze kwamen uiteindelijk met het volgende voorstel: 100 euro meer voor het eerste half jaar contract en indien we dan verder gaan met elkaar direct weer 100 euro meer.
Al met al wel een goede deal.
Ik moet het vooral zien als een investering omdat dit net wat pittiger werk is dan wat ik voorheen deed.
en bij elke vacature staat iets in de richting als "je hebt een relevante IT opleiding op HBO of academisch niveau;"quote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Devz het volgende:
[..]
Niet bepaald een gelukkige combinatie, maar zelfs dan zijn er nog genoeg vacatures te vinden.
http://www.indeed.nl/Systeembeheerder-vacatures-in-Limburg
http://vacatures.trovit.n(...)in-provincie-limburg
En anders in een wat meer bewoond gebied zoeken.
Die vind ik juist helemaal niet fijn. Had toen gewoon een lijst van diverse sites en die ging ik elke dag even af.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef SEMTEX het volgende:
Indeed is inderdaad een goeie vacaturesite
Ik gebruik ook de app. De app leest heel makkelijk, de site iets minder. Indeed heeft echter vacatures die ik op andere sites nooit vind, dus echt wel een aanrader.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die vind ik juist helemaal niet fijn. Had toen gewoon een lijst van diverse sites en die ging ik elke dag even af.
En servicedesk-achtig iets? de meeste servicedesks komen mensen tekort en leiden liever mensen zelf op dan dat ze al aanwezige werkervaring willen zien.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
en bij elke vacature staat iets in de richting als "je hebt een relevante IT opleiding op HBO of academisch niveau;"
Ik heb elke ict vacature aangegrepen maar of te weinig ervaring of te weinig opleiding. En richting randstad zal inderdaad meer werk zijn, maar daar wil ik niet wonen.
ja bij een callcenter kon ik wel beginnen maar dat is verschrikkelijk kutwerk en betaald slechter dan bouwmarktquote:Op donderdag 26 september 2013 13:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En servicedesk-achtig iets? de meeste servicedesks komen mensen tekort en leiden liever mensen zelf op dan dat ze al aanwezige werkervaring willen zien.
Zo doe je wel ervaring op. En niet elke callcenterjob is per se intens kut.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja bij een callcenter kon ik wel beginnen maar dat is verschrikkelijk kutwerk en betaald slechter dan bouwmarkt
Inderdaad waar mensen naar jou bellen lijkt me nog niet zo erg. Volgens mij is 90% man dat soort mensen die bellen zelf ook gewoon op een normale manier op zoek naar een oplossing voor een probleem.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo doe je wel ervaring op. En niet elke callcenterjob is per se intens kut.
Precies, de meeste mensen willen gewoon aangehoord worden en niet als een debiel behandeld worden.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad waar mensen naar jou bellen lijkt me nog niet zo erg. Volgens mij is 90% man dat soort mensen die bellen zelf ook gewoon op een normale manier op zoek naar een oplossing voor een probleem.
Lijkt me dat je als starter toch wel meer dan één pagina nodig hebt. Je moet toch een aantal zaken duidelijk weergeven in je cv (personalia, opleidingen vanaf middelbare school, stages, nevenactiviteiten en relevante bijbanen, interesses (kort) en overige informatie (taalvaardigheid, computerskills).quote:Op donderdag 26 september 2013 15:49 schreef Andromache het volgende:
zo. heb advies gekregen om mijn cv overzichtelijker en minder vol te maken. dan wordt het twee pagina's. aan de andere kant geven recruiters aan dat je als starter nooit meer dan één pagina moet maken. hmmm toch maar eens aan klussen na het weekend.
[edit] cv aangemeld voor de adviesrubriek van Intermediair, spannond
Tsja. Ik denk als je 100 recruiters vraagt, dat er 30 zeggen 1 pagina is de max, dat er 30 zeggen dat 2 ook prima kan en dat er ook 33 zeggen dat het niet zo veel uitmaakt.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:49 schreef Andromache het volgende:
zo. heb advies gekregen om mijn cv overzichtelijker en minder vol te maken. dan wordt het twee pagina's. aan de andere kant geven recruiters aan dat je als starter nooit meer dan één pagina moet maken. hmmm toch maar eens aan klussen na het weekend.
[edit] cv aangemeld voor de adviesrubriek van Intermediair, spannond
Maar het is wel vaak dat je een tijdslimiet hebt om de mensen te helpen. Klantvriendelijk kan je dan niet zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies, de meeste mensen willen gewoon aangehoord worden en niet als een debiel behandeld worden.
Ik heb daar ook aan gedacht, maar ik pas er voor. Lekker makkelijk een onbetaalde kracht inzetten.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:28 schreef Myraela het volgende:
Maandag een sollicitatie gesprek voor één van de vrijwilligersfuncties. Spannend, lijkt me namelijk onwijs tof.
Het is één avond in de week. Een kookclub begeleiden voor mensen die begeleid wonen. Daar zou ik gewoon mee doorgaan ook als ik weer een baan heb. Dat geld kan me dan niet zoveel schelen hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar ook aan gedacht, maar ik pas er voor. Lekker makkelijk een onbetaalde kracht inzetten.
Ik werk niet zonder poen.
Jah prima. Ik wil er geld voor hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is één avond in de week. Een kookclub begeleiden voor mensen die begeleid wonen. Daar zou ik gewoon mee doorgaan ook als ik weer een baan heb. Dat geld kan me dan niet zoveel schelen hoor.
Gelukkig denkt niet iedereen zo, want dan zouden er heel veel coole projecten voor ouderen, gehandicapten, jongeren etc niet meer kunnen bestaan.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Soury het volgende:
Jah prima. Ik wil er geld voor hebben.
Ik denk daar anders over, alles wat je ziet qua vacatures is of stage, of liefdadigheid. Ik doe daar niet aan mee. Lekker makkelijk zeg. Ik werk omdat ik geld wil verdienen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gelukkig denkt niet iedereen zo, want dan zouden er heel veel coole projecten voor ouderen, gehandicapten, jongeren etc niet meer kunnen bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |