abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131562604
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie.
Ik wou graag 200 euro meer en ze kwamen uiteindelijk met het volgende voorstel: 100 euro meer voor het eerste half jaar contract en indien we dan verder gaan met elkaar direct weer 100 euro meer.

Al met al wel een goede deal.
Ik moet het vooral zien als een investering omdat dit net wat pittiger werk is dan wat ik voorheen deed. :)
^O^
Goed gedaan! En gefeliciteerd :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 25 september 2013 @ 21:06:12 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131566119
Indeed is inderdaad een goeie vacaturesite :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_131583374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Devz het volgende:

[..]

Niet bepaald een gelukkige combinatie, maar zelfs dan zijn er nog genoeg vacatures te vinden.

http://www.indeed.nl/Systeembeheerder-vacatures-in-Limburg
http://vacatures.trovit.n(...)in-provincie-limburg

En anders in een wat meer bewoond gebied zoeken.
en bij elke vacature staat iets in de richting als "je hebt een relevante IT opleiding op HBO of academisch niveau;"

Ik heb elke ict vacature aangegrepen maar of te weinig ervaring of te weinig opleiding. En richting randstad zal inderdaad meer werk zijn, maar daar wil ik niet wonen.
<hr>
pi_131584239
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef SEMTEX het volgende:
Indeed is inderdaad een goeie vacaturesite :)
Die vind ik juist helemaal niet fijn. Had toen gewoon een lijst van diverse sites en die ging ik elke dag even af.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 26 september 2013 @ 13:31:01 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131584272
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die vind ik juist helemaal niet fijn. Had toen gewoon een lijst van diverse sites en die ging ik elke dag even af.
Ik gebruik ook de app. De app leest heel makkelijk, de site iets minder. Indeed heeft echter vacatures die ik op andere sites nooit vind, dus echt wel een aanrader.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 26 september 2013 @ 13:32:19 #206
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131584308
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:56 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

en bij elke vacature staat iets in de richting als "je hebt een relevante IT opleiding op HBO of academisch niveau;"

Ik heb elke ict vacature aangegrepen maar of te weinig ervaring of te weinig opleiding. En richting randstad zal inderdaad meer werk zijn, maar daar wil ik niet wonen.
En servicedesk-achtig iets? de meeste servicedesks komen mensen tekort en leiden liever mensen zelf op dan dat ze al aanwezige werkervaring willen zien.
pi_131584349
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En servicedesk-achtig iets? de meeste servicedesks komen mensen tekort en leiden liever mensen zelf op dan dat ze al aanwezige werkervaring willen zien.
ja bij een callcenter kon ik wel beginnen maar dat is verschrikkelijk kutwerk en betaald slechter dan bouwmarkt
<hr>
  donderdag 26 september 2013 @ 13:35:21 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131584404
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:33 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja bij een callcenter kon ik wel beginnen maar dat is verschrikkelijk kutwerk en betaald slechter dan bouwmarkt
Zo doe je wel ervaring op. En niet elke callcenterjob is per se intens kut.
  donderdag 26 september 2013 @ 13:37:35 #209
67174 Dos37
Come on Twente
pi_131584466
quote:
4s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zo doe je wel ervaring op. En niet elke callcenterjob is per se intens kut.
Inderdaad waar mensen naar jou bellen lijkt me nog niet zo erg. Volgens mij is 90% man dat soort mensen die bellen zelf ook gewoon op een normale manier op zoek naar een oplossing voor een probleem.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 26 september 2013 @ 14:09:15 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131585348
Ik ben het niet geworden voor de job waar ik dinsdag solliciteerde. Erg opgelucht, want het kwam erg chaotisch op me over, moet ik zeggen :@ . Als zij me wel hadden gewild, had ik zelf waarschijnlijk 'nee' gezegd. Morgen weer een gesprek.
pi_131585602
Ik meld me ook.
Sinds juli afgestudeerd in toeristisch management en zoekende. Heb daarnaast ook ervaring met administratie en horeca, maar alsnog is er niets wat me tot nu toe een gesprek heeft opgeleverd.
Heel veel banen willen iemand met minimaal 2 jaar ervaring of affiniteit met dingen die me totaal niet liggen...
  donderdag 26 september 2013 @ 14:23:45 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131585766
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:37 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Inderdaad waar mensen naar jou bellen lijkt me nog niet zo erg. Volgens mij is 90% man dat soort mensen die bellen zelf ook gewoon op een normale manier op zoek naar een oplossing voor een probleem.
Precies, de meeste mensen willen gewoon aangehoord worden en niet als een debiel behandeld worden.
pi_131587226
Tja, bij promotietrajecten eisen ze aldat je wetenschappelijke publicaties op je naam hebt staan, terwijl ik juist zo'n traject zie als leerproces om je eerste publicaties op te stellen. Hoe rooskleurig ik het ook maakte met mn brief, ze hebben me uiteraard afgewezen...
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_131587337
ik ben dan tijdelijk wat aan het werk (voor nop - werkervaring opdoen). En ik ben misschien een onzekere muts maar ik heb heel snel het idee 'ow dat kan ik niet' bij een vacature... Dan is het ook heel lastig om te reageren en de ander te overtuigen als je zelf niet eens overtuigd bent... Net iets vrijgekomen hier intern en wil daar wel op reageren, maar weet bij voorbaat al dat het vast niks is en dat ik ook niet wordt aangenomen....

onzekerheid. Ik haat dat aan mezelf.... :'(
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 26 september 2013 @ 15:49:23 #215
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_131588531
zo. heb advies gekregen om mijn cv overzichtelijker en minder vol te maken. dan wordt het twee pagina's. aan de andere kant geven recruiters aan dat je als starter nooit meer dan één pagina moet maken. hmmm toch maar eens aan klussen na het weekend.

[edit] cv aangemeld voor de adviesrubriek van Intermediair, spannond :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Andromache op 26-09-2013 16:07:41 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_131588632
Oh, ik mag me hier ook weer melden sinds begin deze week. Mijn leerbedrijf wil niet met me verder, dus in de proeftijd eruit. Nu dus opzoek naar een nieuw leerbedrijf. Maar aangezien dat behoorlijk lastig is, ook maar naar een normale baan.

Tot nu toe een stuk of 10 sollicitaties voor leerbedrijven eruit gedaan. 3 reacties op vrijwilligerswerk gedaan. Daarna maar eens gaan denken waar ik nog meer allemaal op zou willen reageren. Liefst iets waarin ik een beetje kan groeien, wil niet weer in een winkel werken.
pi_131593555
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:49 schreef Andromache het volgende:
zo. heb advies gekregen om mijn cv overzichtelijker en minder vol te maken. dan wordt het twee pagina's. aan de andere kant geven recruiters aan dat je als starter nooit meer dan één pagina moet maken. hmmm toch maar eens aan klussen na het weekend.

Lijkt me dat je als starter toch wel meer dan één pagina nodig hebt. Je moet toch een aantal zaken duidelijk weergeven in je cv (personalia, opleidingen vanaf middelbare school, stages, nevenactiviteiten en relevante bijbanen, interesses (kort) en overige informatie (taalvaardigheid, computerskills).

Een overzichtelijk cv van 2 A4'tjes lijkt me voor een starter dus prima.
pi_131593742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:49 schreef Andromache het volgende:

Tsja. Ik denk als je 100 recruiters vraagt, dat er 30 zeggen 1 pagina is de max, dat er 30 zeggen dat 2 ook prima kan en dat er ook 33 zeggen dat het niet zo veel uitmaakt.

Ik had eerst bv 1 pagina als CV, die legde ik voor aan een recruiter en die adviseerde veel uitgebreider op mijn werkzaamheden in te gaan, nu heb ik 2,5 pagina. En dat voor een starter.

Bottom line: tis een hoop flauwekul en iedere recruiter kijkt er weer anders naar.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_131593959
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Precies, de meeste mensen willen gewoon aangehoord worden en niet als een debiel behandeld worden.
Maar het is wel vaak dat je een tijdslimiet hebt om de mensen te helpen. Klantvriendelijk kan je dan niet zijn.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131594576
Maandag een sollicitatie gesprek voor één van de vrijwilligersfuncties. Spannend, lijkt me namelijk onwijs tof. O+
pi_131594643
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:28 schreef Myraela het volgende:
Maandag een sollicitatie gesprek voor één van de vrijwilligersfuncties. Spannend, lijkt me namelijk onwijs tof. O+
Ik heb daar ook aan gedacht, maar ik pas er voor. Lekker makkelijk een onbetaalde kracht inzetten.
Ik werk niet zonder poen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131594793
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb daar ook aan gedacht, maar ik pas er voor. Lekker makkelijk een onbetaalde kracht inzetten.
Ik werk niet zonder poen.
Het is één avond in de week. Een kookclub begeleiden voor mensen die begeleid wonen. Daar zou ik gewoon mee doorgaan ook als ik weer een baan heb. Dat geld kan me dan niet zoveel schelen hoor.
pi_131594892
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is één avond in de week. Een kookclub begeleiden voor mensen die begeleid wonen. Daar zou ik gewoon mee doorgaan ook als ik weer een baan heb. Dat geld kan me dan niet zoveel schelen hoor.
Jah prima. Ik wil er geld voor hebben. ;)
pi_131595052
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Soury het volgende:

Jah prima. Ik wil er geld voor hebben. ;)
Gelukkig denkt niet iedereen zo, want dan zouden er heel veel coole projecten voor ouderen, gehandicapten, jongeren etc niet meer kunnen bestaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131595148
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gelukkig denkt niet iedereen zo, want dan zouden er heel veel coole projecten voor ouderen, gehandicapten, jongeren etc niet meer kunnen bestaan.
Ik denk daar anders over, alles wat je ziet qua vacatures is of stage, of liefdadigheid. Ik doe daar niet aan mee. Lekker makkelijk zeg. Ik werk omdat ik geld wil verdienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')