theedoek of hydrofiel tussen de zak en de strijkboutquote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef -mandy- het volgende:
En het tweede deel van het schooljaar is begonnen!
Project luizenzak is gelukt!, alleen moet je niet naar de binnenkant van het k..ding kijken.
De zak blijkt nl gevoelig voor warmte. Altijd handig als je strijkapplicaties bevestigd, not! . ik vraag me af hoe andere ouders dat hebben gedaan, heb uiteindelijk er 2 opgenaaid met de hand en dat was een hel.
textiellijm waarschijnlijk?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef -mandy- het volgende:
En het tweede deel van het schooljaar is begonnen!
Project luizenzak is gelukt!, alleen moet je niet naar de binnenkant van het k..ding kijken.
De zak blijkt nl gevoelig voor warmte. Altijd handig als je strijkapplicaties bevestigd, not! . ik vraag me af hoe andere ouders dat hebben gedaan, heb uiteindelijk er 2 opgenaaid met de hand en dat was een hel.
de laatste keer dat ik het kocht kwam ik het tegen bij de wibraquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:31 schreef -mandy- het volgende:
Da's een idee voor de volgende keer idd lady-wrb. Dank je!
Dat moet bij een stoffenwinkel te krijgen zijn toch?
Als ik de luizenzak in de zomervakantie weer heb, ga ik met textiellijm een applicatie aan de binnenkant vastplakken. Dan zie je daar ook niets meer van.
En je tiramonchoucake ga ik vrijdag maken! Ziet er heel erg lekker uit!
Ik had er een natte theedoek onder gelegd, maar ja, van die kunstof-katoen-weetikveel.. Volgende keer beter.
Hier mogen ze maximaal 4 ochtenden van te voren komen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:56 schreef Cathmar het volgende:
Mijn dochter wordt in april vier. Is er een soort van standaard hoever van te voren kinderen gaan 'wennen' op school? Mijn oudste werd nl vier in de zomervakantie en ging daarna meteen alle dagen.
Dat heet natuurlijk overwichtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:09 schreef Lijnloos het volgende:
Hier werd er niet gewend... En ivm kerstvakantie, afgelopen maandag meteen fulltime begonnen! Maar het gaat super en ze vindt het zo leuk!ik vraag me wel af wanneer ze gaat instorten want elke avond tot 8 aan het stuiteren en 's ochtends ook niet echt moe (er wordt wel wat uitgeslapen nu, waardoor we weer in de knel komen, maar goed tot nu toe lukt het
). Ook de BSO gaat perfect, ze is al echt een van de kindjes en doet lekker mee (of eigenlijk regelt dat de andere kindjes doen wat zij wil... Mevrouw de directrice
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |