Ja, ik merk dat aan S ook. De eerste dagen zat het fruittrommeltje best vol, want ze was thuis ook gewend om een flink schaaltje fruit te eten rond die tijd, maar er kwam steeds wat meer mee terugquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat was voor mijn jongens teveel in groep 1 en 2. Die hadden aan een half appeltje genoeg. Of een kinderbanaan -met-een-gezichtje van watervaste stift. Veel te druk met andere dingen.
Yoki is een melkproduct en Limonade nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zie t verschil tussen ranja en yoki niet zo, persoonlijkwat drinkt hij thuis nu om 10 uur? Als je wel voor schoolmelk bent kan je ook yogi meegeven en dan de melk thuis doen.
ik geef ranja mee trouwens.voor de lekker. Verder drinken ze over de dag al zat water.
Hij is nu natuurlijk overdag op school hè?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Yoki is een melkproduct en Limonade niet
Ik zag appelsap voorbij komen, dus dat is wel lekker
Hier krijgen ze overdag Limonade, dus omdat op school ook nog mee te geven vind ik niet zo leuk. Wij kregen altijd chocolademelk mee![]()
En van rauwkost moeten ze beide niks hebben, dus ik ben al blij dat er een appel en een banaan in gaan
Limonade drinken ze dus altijd. Ik wil op school iets geven wat lekker is en wat specialer. Dus appelsap vind ik een goedequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou gewoon limonade geven of iets anders dat hij graag drinkt.
Ze zijn zo erg veel op school en het is vooral handig als ze iets te drinken hebben wat ze lekker vinden.
Anders heb je al snel dat ze te weinig drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Afwisselen is de truuk dan toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:25 schreef Pvoesss het volgende:
Bedenk je wel dat het al snel niet meer speciaal is als ze het vaak mee naar school krijgen
Ja, een bekertje water uit de kraan is een stuk goedkoperquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:29 schreef laziness het volgende:
Als je elke dag een flesje van 0,67 meegeeft is dat gemiddeld ¤14,50 per maand. Best veel vind ik.
Helemaal waar. Maar goed voor de afwisseling welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:29 schreef laziness het volgende:
Als je elke dag een flesje van 0,67 meegeeft is dat gemiddeld ¤14,50 per maand. Best veel vind ik.
Is ook een idee!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:35 schreef Moonah het volgende:
Mijn zoon heeft een koeltasje van Xenos met een koelelement erin. Elke dag lekker koud drinken.
Dat vind ik ook wel een goed idee!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:35 schreef Moonah het volgende:
Mijn zoon heeft een koeltasje van Xenos met een koelelement erin. Elke dag lekker koud drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |