Het is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, maar volgens mij is het in het tweede deel (het is een mini serie van 2 delen), als Jezus bijna gekruisigd gaat worden. Jeroen Krabbe komt voor in beide delen, maar beide keren vrij kort. (op YouTube kan ik zo snel het bewuste fragment niet vinden)quote:Op maandag 18 november 2013 17:23 schreef aequus het volgende:
-edit ik heb het stukje afgekeken, maar ik heb tot nu toe nog niks gezien dat hij de wereld oorlogen/2e wo liet zien en de kruistochten etc
quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:41 schreef blaspheria het volgende:
[..]
Het is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, maar volgens mij is het in het tweede deel (het is een mini serie van 2 delen), als Jezus bijna gekruisigd gaat worden. Jeroen Krabbe komt voor in beide delen, maar beide keren vrij kort. (op YouTube kan ik zo snel het bewuste fragment niet vinden)
Edit, gevonden: http://www.christvids.com/jesus-the-movie-1999-part-10-of-12/
Allebei al gezien, Black Death was wel goed.quote:
Excaliburquote:
Ik moet aan District 9 denken, maar die was wat duurderquote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Een paar jaar geleden was een een korte film (o.a. op youtube) die voor heel weinig geld gemaakt is. Ik geloof zo'n 200 dollar. Het was volgens mij van Zuid-Amerikaanse oorsprong. Er lopen robots (beetje zoals transformers, pacific rim) rond. Kan maar niet op de titel komen...
Ja! Dat is hem! Thanks!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik moet aan District 9 denken, maar die was wat duurder
edit: oh, en Zuid-Afrikaans
edit2:
Niet deze zeker?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Weet niet of dit het goede topic is hiervoor maar misschien weet iemand het:
Ik ben op zoek naar een aflevering/film van Bassie en Adriaan.
In de aflevering, volgens mij al een van de oudere, is er een soort cutscene waar Bassie weer is aan de binnenkant van zijn ogen kijkt.
In zijn droom zijn ze een soort van undercover agenten a.k.a. Miami Vice. Het is volgens mij in een haven of op een spoor. Ze achtervolgen wat boeven en verslaan ze ook volgens mij. Het gaat mij vooral om het vette stukje muziek wat erin te horen is.
Iemand een idee?
Nee, toch bedankt!quote:
Deze?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:20 schreef Aladeen het volgende:
Ik zoek de naam van een tv programma waarbij mensen een huis kopen in Australië.
Ik heb het vaak op tv gezien maar weet die naam er niet van. Ik denk dat het te zien was op rtl of sbs of net5 of misschien BBC.
Heb een jaar of 2 terug nog gezien. wie weet hoe het heet?
volgens mij droomhuis op het zuiden ofzo.
alvast bedankt
nee, het is zeg maar onze Nederlandse programma huizenjacht, maar in Australië.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Deze?
http://en.wikipedia.org/wiki/Wanted_Down_Under
Grand Designs:quote:Op woensdag 4 december 2013 11:21 schreef Aladeen het volgende:
iemand enig idee hoe ze in het Engels heten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |