quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Do tell! Wie op wie?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja ik ken genoeg mensen hier die wel op een ander zouden willen springen.
ik op muhaha en andersom.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Do tell! Wie op wie?
Ik moet nog een beetje helder krijgen hoe de sociale lijntjes hier lopen he
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef Murdera het volgende:
Loop ik voor, of loopt de SC achter?
Ow crap ik was maandag vrij.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet wat je bedoeld met je TT maar het is wel woensdag he
Nah dat was gisteren al redelijk duidelijk toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Do tell! Wie op wie?
Ik moet nog een beetje helder krijgen hoe de sociale lijntjes hier lopen he
linkquote:Op woensdag 11 september 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
Nah dat was gisteren al redelijk duidelijk toch?
Nee?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ow crap ik was maandag vrij.
[..]
Nah dat was gisteren al redelijk duidelijk toch?
huh? waar heb je het over?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rhub: Welnee joh, lijkt maar zo..
Muha: Daar hoef je niet benieuwd naar te zijn, een touringcar heeft gordels, en je bent verplicht ze braaf te dragen, maar doe je het niet is het eigen risico, de eventuele boete, of letsel bij een ongeval is dan voor eigen rekening, net als wanneer je zelf auto rijdt
huh? 4 is toch een heel redelijke leeftijd om op zwemles te gaan?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin: Die opmerking hoor ik weleens ja, maar dan bij die hele jonkies van 4, die zwemmen meestal nog niet, dus dat is meestal met schoolreisjes dan..
Gewoon er vanuit gaan dat je toch niet gewonnen hebt, scheelt stressquote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
Bah ik word echt sjaggo
Ik doe nooit aan zoiets mee maar ik wou kaartjes winnen voor een event dus ik doe mee met een prijsvraag
maandag zouden de winnaars bekend worden
Nou niks dus, nergens
dus ik stuur gisteren een bericht er over: 'ja vandaag maken we de winnaars echt bekend'
Tot nu toe nog niks
Aaaaargh! ik zit steeds te F5en en zovreselijk
maar de kans is echt kei grootquote:Op woensdag 11 september 2013 10:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon er vanuit gaan dat je toch niet gewonnen hebt, scheelt stress
Schoolzwemmen zijn ze meestal een jaar of 6/7/8,quote:Op woensdag 11 september 2013 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? 4 is toch een heel redelijke leeftijd om op zwemles te gaan?
Ow ik klik ze wel om hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rhub: Welnee joh, lijkt maar zo..
Muha: Daar hoef je niet benieuwd naar te zijn, een touringcar heeft gordels, en je bent verplicht ze braaf te dragen, maar doe je het niet is het eigen risico, de eventuele boete, of letsel bij een ongeval is dan voor eigen rekening, net als wanneer je zelf auto rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |